• System Connecto DMS

    Data publikacji: 12 października 2017

    Demo Connecto DMS
    [Głosów:10    Średnia:4.3/5]

    System Connecto DMS (Data Management Systems) – system stworzony do zarządzania obiegiem dokumentów. Pozwala na sprawne zarządzanie dokumentami, projektami i relacjami z klientem oraz bieżącą kontrolę sytuacji firmy dzięki tworzeniu analiz i raportów. Poznaj system i wybierz właściwe rozwiązanie.

    POBIERZ DEMO CONNECTO DMS

    System DMS to rozwiązanie dla firm, które na co dzień gromadzą różne rodzaje pism krążących po firmie i szukają sposobu umożliwiającego dotarcie do konkretnego dokumentu w kilka sekund. Takie działania usprawnia, porządkuje i przyśpiesza opisywany system. Wszystkie zalety poznasz pobierając DEMO systemu. Zapytaj naszych specjalistów pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub mailowo biuro@connecto.pl.

    System DMS Connecto – moduły

    System elektronicznego obiegu dokumentów

    Dzięki modułowi możliwa jest pełna kontrola związana z przepływem informacji i dokumentów, jakie krążą po firmie. Wszystko znajduje się w jednym miejscu, dzięki czemu dana umowa czy faktura nie zostanie zgubiona. System ma wpływ na usprawnienie procesów w firmie i zautomatyzowanie pracy wielu ludzi. Pozwala ustalić, kto będzie miał wgląd w konkretne dokumenty. Poznaj elektroniczny obieg dokumentów.

    elektroniczny obieg dokumentów przykład
    fot. Connecto DMS – moduł Elektroniczny obieg dokumentów

     

    CRM – relacje z klientem

    Moduł pozwala nam skrócić cykl sprzedażowy oraz przyśpieszyć codzienne działania, które mają miejsce w procesach handlowych. Informacje o klientach, ich decyzjach i krokach, jakie wobec nich zostały podjęte zbierane są w systemie. Dzięki temu możliwe jest idealne dopasowanie oferty do potrzeb danego klienta. Wykonując takie korki jesteśmy w stanie pozyskać kolejnych klientów oraz będąc w stałym kontakcie z obecnymi. CRM to także poprawienie jakości pracy i organizacji w firmie, m.in kontrola zadań zleconych pracownikom. Dowiedz się więcej o systemie CRM.

    Demo Connecto DMS - screen z modułu CRM
    fot. System Connecto DMS – moduł CRM

     

    Zarządzanie projektem

    To kolejny element, który usprawnia działania związane z prowadzeniem firmy i projektami, jakie wykonuje. Dzięki modułowi w dowolnym momencie można zamieścić poprawki w projekcie oraz kontrolować dokumenty związane z zamówieniami czy fakturami kosztowymi. Działanie systemu to również harmonogramowanie, dzięki czemu pilnujemy poszczególnych etapów wykonania zlecenia. To pozwala uniknąć przekroczenia budżetu oraz czasu związanego z oddaniem projektu. Czytaj więcej o zarządzaniu projektem.

    Demo Connecto DMS - moduł zarządzanie projektami
    fot. Connecto DMS – moduł Projekty

     

    Business Intelligence

    To moduł umożliwiający stworzenie analizy i raportu z dowolnego obszaru firmy. Pozwala na porównanie okresów pod kątem finansowych czy sprzedażowym. Kontrola sytuację firmy odbywa się przy wykorzystaniu jednego narzędzia. Wszystko jest jasno i klarownie przedstawione za pomocą wykresów lub/i diagramów. Więcej informacji o rozwiązaniu Business Intelligence.

    Demo Connecto DMS, moduł Business Intelligence
    fot. Connecto DMS – moduł Business Intelligence

     

    System DMS i jego zalety

    dostęp do dokumentów w każdym momencie
    archiwizowanie danych
    dodanie konkretnych osób odpowiedzialnych za działania na dokumencie
    przyspieszenie obiegu faktur elektronicznych i zakupowy
    tworzenie analiz i raportów
    kontrolowanie czasu przy konkretnych projektach
    integracja z systemami klasy ERP

     

    POBIERZ DEMO CONNECTO DMS