System CRM służy do wsparcia działów handlowych firm w realizacji swoich codziennych zadań. Nie oznacza to jednak, że oprogramowanie tego typu przeznaczone jest tylko dla firm o profilu handlowym. Narzędzia do zarządzania relacjami z klientami wykorzystywane są przez firmy z … Kontynuuj
Specjaliści z Connecto odwiedzili studentów wydziału Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Na spotkaniu zaprezentowano możliwości systemu Connecto DMS oraz poruszono temat elektronicznego obiegu dokumentów – jego przebiegu, bezpieczeństwa i zastosowania w przedsiębiorstwie.
15 stycznia 2019r. o godzinie 9:50 w sali 333A Wydziału Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego specjaliści z Connecto opowiedzą, w jaki sposób elektroniczny obieg dokumentów wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz jak chronić wszystkie dane krążące po firmie.
Prezentowane rozwiązanie to tak zwana “narzędziownia”, wykorzystywana do zarządzania sprzętem. Moduł ten tworzony jest zgodnie z indywidualnymi potrzebami i wymaganiami klienta. Zobacz jeden z przykładów funkcjonowania rozwiązania, które jest dostępne w systemie Connecto DMS.
Firmy z szeroko pojętej branży usługowej stanowią trzon Polskiej gospodarki. Według ostatnich danych PARP stanowią one 48% wszystkich przedsięwzięć w Polsce. Handel stanowi 28%, budownictwo około 12%, a przemysł niewiele ponad 10%. Nic więc dziwnego, że to właśnie firmy usługowe … Kontynuuj
Jednym z najchętniej wybieranych rodzajów oprogramowania stało się ostatnie Business Intelligence. Narzędzie to służy do analizowania i raportowania w oparciu o dane zgromadzone we wszystkich bazach danych prowadzonych przez organizację.
System DMS pozwala zarządzać procesami miękkimi w firmie budowlanej. Skupia on informacje na temat kontrahentów oraz prowadzonych zleceń pod kątem rozliczeń i dokumentacji. Rozwiązanie opiera się o dwa kluczowe moduły: obieg dokumentów i zarządzanie projektami.
Firma PBiUT GRANIT Sp. z o.o. postawiła na system Connecto DMS. Przedstawiamy krok po kroku główne cele wdrożenia, przebieg prac oraz zmiany, jakie zaszły w firmie od momentu wykorzystania dostarczonych rozwiązań . Sprawdź case study opublikowane w poniższym artykule.
Pierwsze aplikacje wspierające pracę przedsiębiorstw datujemy na lata 60. ubiegłego stulecia. Pojawiły się wówczas systemy wspierające zarządzanie zapasami firmy (IC, ang. Inventory Control, pol. Kontrola Zapasów). Z czasem funkcjonalności programów tego typu ewaluowały w narzędzia MRP, które pozwalały na planowanie … Kontynuuj
Nadchodzi taki czas w życiu firmy, że wszelkiego rodzaju arkusze Excela prowadzone na boku, notatki na żółtych karteczkach i kalendarz w programie pocztowym stają się niewystarczające. I żeby skutecznie zarządzać naszym potencjałem sprzedażowym trzeba poszukać innego rozwiązania. Wraz ze wzrostem … Kontynuuj
W przeszłości systemy informatyczne ograniczały się do przechowywania informacji i ułatwiania najprostszych czynności. Umożliwiały wystawienie faktury czy przedstawienie bieżących stanów magazynowych. Wraz z rozwojem technologii, rozwinęły się nowoczesne systemy komputerowe, których zadaniem jest wspieranie przedsiębiorców. Pozwalają one lepiej i szybciej … Kontynuuj