System ułatwia działanie firmom usługowym i serwisowym między innymi pod kątem utrzymania dobrych relacji z klientem. Spójna i szybka komunikacja, dostępna wieloma kanałami (chat, telefon, internet) to połowa sukcesu. Ważna jest również właściwa reakcja na prośbę klienta, która może dotyczyć wykonania zlecenia lub usługi. Dlatego system pozwala nam określić na jakim etapie jest usługa albo czy w ogóle jesteśmy w stanie ją zrealizować. Rejestrowane są również wszelkie zlecenia serwisowe świadczone na zewnątrz oraz te, które mają miejsce w firmie. Ponadto możliwa jest pełna obsługa pod kątem zakupów i sprzedaży w kraju i za granicą.
bezzwłocznie na zapytania obecnych i potencjalnych klientów
Kontroluj
realizację usług i serwisu na każdym etapie
Realizuj
dyspozycje i kontroluj zapasy dzięki gospodarce magazynowej
Optymalizuj
działania dotyczące zakupów i sprzedaży w twojej firmie
Szybki kontakt
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności