Connecto DMS
Connecto Data Management System to platforma informatyczna do zarządzania biznesem – gromadzenia danych, obiegu informacji i dokumentów, koordynowania działań. Od kilkunastu lat rozwijamy ją dzięki wskazówkom naszych klientów. Pełne prawa autorskie, licencyjne i produkcyjne są własnością Grupy Connecto.
Stworzyliśmy funkcjonalności Connecto DMSa, by uwzględniać charakter i zakres potrzeb firmy, w której rozpoczynamy wdrożenie. Zależy nam, aby system był dokładnie taki, jakiego oczekuje klient, dlatego każdorazowo nasi programiści go specyfikują. Mapujemy procesy pracy i porządkujemy je, przenosząc do przestrzeni cyfrowej. Ta unikatowość to atut, innowacja i podstawa każdej z naszych blisko 800 realizacji.
Nasz DMS to jedno z niewielu (jeśli nie jedyne) narzędzie na rynku, które potrafi zinformatyzować procesy “miękkie” w zarządzaniu. Dzięki specyfice i niezwykłej plastyczności systemu pracownicy otrzymują narzędzie, które wspiera ich działania, a kadra zarządzająca zyskuje systematyczny wgląd w każde z realizowanych zadań. Connecto DMS cyfryzuje procesy administracyjne, personalne, handlowe, projektowe, usługowe i zarządcze. I jest “user friendly”, co znaczy, że łatwo się z niego korzysta.
Zastosowanie Connecto Data Management System
Najważniejsze atuty Connecto DMS
wzrasta jakość i efektywność dzięki pracy realizowanej w elektronicznym obiegu danych, informacji i dokumentów.
łączy bazy danych, korespondencję, procesy sprzedaży, produkcji, magazyny, księgowość, kadry oraz dedykowane aplikacje.
systematyzuje relacje z klientami, pomaga planować, realizować i dokumentować, upraszcza organizację, dostęp i przechowywanie informacji i dokumentów w optymalnym dla firmy zakresie.
używasz go z każdego urządzenia i miejsca na ziemi, bez konieczności instalowania oprogramowania
Chcesz się poznać nasze know-how? Kliknij w O NAS > JAK PRACUJEMY?