Obieg faktury kosztowej w Connecto Data Management System to wygodne środowisko pracy nie tylko księgowości, ale wszystkich pracowników związanych z wydatkowaniem. Cyfrowa ścieżka dla faktury zostaje ustalona przez naszych programistów zgodnie z regułami obowiązującymi w danej firmie (może ich być kilka, w zależności od miejsca wytworzenia kosztu, kwoty granicznej albo etapu i sposobu weryfikacji).
Moduł OCR (tj. system optycznego rozpoznawania znaków) automatyzuje wypełnianie informacji z faktury do Connecto DMSa, bez konieczności ich wpisywania “z palca”. Integracja z systemami ERP do obsługi księgowej pozwala na wzajemny transfer danych na temat klientów. Powiązanie z budżetem realizowanych projektów daje pełny wgląd w realne, bieżące wydatki i nakłady pieniężne od momentu wytworzenia danego kosztu (system informuje, że dany koszt będziemy musieli ponieść w związku z realizowanym zadaniem, zanim otrzymamy fakturę).
Atuty
Błyskawicznie nadajesz bieg sprawom księgowym
Płynnie rozliczasz faktury zgodnie z utworzonymi regułami (np. ustalony mechanizm obiegu FV do 2000 zł ma krótszą ścieżkę niż obieg FV powyżej 2000 zł, ponieważ wymaga jedynie zatwierdzenia zgodności kosztu przez kierownika zarządzającego budżetem, do którego FV jest przypisana)
Zyskujesz jeden, wspólny rejestr dostępny dla pracowników zgodnie z nadanymi uprawnieniami (nie wszyscy widzą wszystko)
Panujesz nad przepływami pieniężnymi ponieważ faktury nie giną
Automatyzujesz
uzupełnianie danych księgowych
Analizujesz
koszty bieżące
Weryfikujesz
każdy etap opisu dokumentu
Minimalizujesz
ryzyko błędu w opisie
Szybki kontakt
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności