• Rozwiązania IT do pracy zdalnej – dlaczego warto na nie postawić?

    Data publikacji: 27 marca 2021

    Rozwiązania IT do pracy zdalnej - dlaczego warto na nie postawić
    [Głosów: 0   Average: 0/5]

    Minął rok od wprowadzenia pierwszego lockdownu w Polsce i jak widać, sytuacja nadal nie jest opanowana. Z tego względu pracownicy wielu przedsiębiorstw są zmuszeni do wykonywania swoich zadań w domu. Aby jak najlepiej zorganizować się w takich warunkach, warto zainwestować w profesjonalne rozwiązania IT do pracy zdalnej. Wyjaśniamy, dlaczego powinno się wprowadzić je w swojej firmie!

    Pracownicy wielu branż mogą ze względów bezpieczeństwa wypełniać swoje obowiązki zawodowe poza siedzibą firmy. Taki tryb działania jest jednak specyficzny, szczególnie gdy wiąże się z przesyłaniem dużej liczby dokumentów i innych ważnych danych. W tym pomocne są nowoczesne rozwiązania IT do pracy zdalnej. Dowiedz się, do czego służą oraz jakie dają korzyści!

    1. Rozwiązania IT a praca zdalna
    2. Wszystko pod kontrolą
    3. Dostępność na komputerze i telefonie

    Rozwiązania IT a praca zdalna

    Zagadnienie tego, jak mają się do siebie rozwiązania IT a praca zdalna, było jedną z najczęściej poruszanych kwestii w ostatnim roku. Jak się okazuje, wielu przedsiębiorców nadal musi w jakiś sposób zorganizować swoich pracowników w tych trudnych okolicznościach. Dotychczas stosowane metody szybko przestały się sprawdzać. Wymienianie setek maili, organizowanie dziesiątek video-spotkań i przeładowywanie dysków chmurowych powoduje tylko większy zamęt.

    Korzystając z rozwiązań do pracy zdalnej można profesjonalnie zorganizować działanie wszystkich kadr. Wykonywanie codziennych obowiązków staje się o wiele łatwiejsze, a ryzyko opóźnień, pomyłek czy innych niedociągnięć zostaje ograniczone do minimum. W obliczu wyzwań stawianych przez pandemię takie wsparcie pozwala jak najlepiej poradzić sobie ze wszystkimi trudnościami.

    Zapytaj o system dla swojej firmy

    Wszystko pod kontrolą

    Dzięki rozwiązaniom IT do pracy zdalnej można zawsze mieć wszystko pod kontrolą. Pozwalają stworzyć wewnętrzną sieć, w której szybko i bezpiecznie przekazuje się najważniejsze dane oraz dokumenty. Do tego każdy plik jest odpowiednio archiwizowany, dlatego nie ma ryzyka, że trafi w niepowołane ręce, zawieruszy się czy zostanie przypadkiem skasowany.

    Rozwiązania do pracy zdalnej są również niezwykle przydatne w rozdysponowaniu obowiązków. Pomagają rozdzielić poszczególne zadania, a także na bieżąco monitorują poziom ich wykonania. Oprogramowanie przy tym wspiera również kontakt z klientami. Odpowiednie narzędzie śledzi wymianę informacji po czym gromadzi je w jednym miejscu, dlatego można uniknąć nieporozumień. Dobra komunikacja to klucz do tego, by spełnić oczekiwania kontrahenta.

    Rozwiązania IT dodatkowo cały czas gromadzą oraz analizują wszystkie dane o firmie. Dzięki temu da się nadzorować jej kondycję i trzymać rękę na pulsie. Praca zdalna oraz inne wyzwania związane z trudną sytuacją w kraju wystawiły niejedno przedsiębiorstwo na próbę. Warto kontrolować zachodzące zmiany oraz odpowiednio na nie reagować.

    Zapytaj o system dla swojej firmy

    Dostępność na komputerze i telefonie

    Ogromną zaletą systemów IT do pracy zdalnej jest też ich dostępność na komputerze i telefonie. Pracownicy mogą dopełniać formalności czy odpowiadać na różne zdarzenia niezależnie od tego, co robią i gdzie się znajdują.

    Rozwiązanie to jest niezwykle wygodne dla osób, które mają kłopot ze stworzeniem idealnych warunków do pracy w swoim domu, np. rodziców małych dzieci. Doskonale sprawdza się też w przypadku wszystkich pracowników, którzy działają “w terenie” i nie zawsze mają dostęp do komputera, ale posiadają urządzenia mobilne.

    Wiele modułów w jednym systemie

    Platforma Connecto jest rozbudowanym narzędziem, które uwzględnia wiele modułów w jednym systemie. Wszystkie z nich doskonale ze sobą współpracują, na czym korzystają pracownicy z różnych kadr. Są to:

    Elektroniczny Obieg Dokumentów (archiwizacja oraz udostępnianie danych);

     

    CRM (ang. Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z klientami);

     

    Projekty (zarządzanie zadaniami);

     

    Buisness Intelligence

     

    Jesteś zainteresowany wprowadzeniem takiego rozwiązania IT do pracy zdalnej w swoim przedsiębiorstwie? Umów się na bezpłatne spotkanie, by poznać dokładne działanie systemu oraz uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania. Zadzwoń na numer 32 263 00 00  lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!