Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Partner Comarch

Jesteśmy partnerem Comarch od 2005 roku. Wdrażamy oraz serwisujemy rozwiązania Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Optima. Zapraszamy do współpracy!

Zapytaj o rozwiązania

Partner Comarch od 2005 roku!

Comarch-Partner-Logo

Od 17 lat jesteśmy partnerem Comarch i cały czas wdrażamy rozwiązania polskiego producenta. Znamy szczegółowo systemy ERP Optima oraz ERP XL, które zapewniają płynność rozliczeń finansowych i pozwalają łagodnie przejść przez zawirowania legislacyjne, do jakich dochodzi w trakcie roku budżetowego. Nasi specjaliści dobiorą system odpowiadający potrzebom twojej firmy. Zapytaj o rozwiązanie i wdrażaj ERP z Connecto!

Zapytaj o rozwiązania

Dlaczego warto wybrać Connecto - partnera Comarch?

Wybierając Connecto, wieloletniego Partnera Comarch, otrzymujesz gwarancję kompleksowej obsługi. Wdrożenia systemu realizują konsultanci tematyczni, którzy wcześniej pracowali w działach księgowości, kadrach, kierowali magazynem czy zajmowali się administracją. Dzięki temu świetnie znają potrzeby użytkowników. Opiekę powdrożeniową realizuje helpdesk, który pomaga w sytuacjach wymagających wsparcia technicznego. Cały czas będziesz pod opieką specjalistów.

Systemy ERP
Comarch ERP Optima
Comarch ERP XL

Zalety współpracy z Connecto

DOSTĘPNOŚĆ – wszelkie uwagi i problemy zgłaszasz do naszych specjalistów poprzez specjalną platformę, dzięki czemu mamy możliwość natychmiastowej reakcji.

WIEDZA – posiadamy specjalistów, którzy posiadają wiedzę z danego zakresu, dlatego szczegółowo mogą odpowiadać na pytania i rozwiewać wątpliwości dotyczące każdego detalu systemu ERP.

MOBILNOŚĆ – serwisanci Connecto są w stanie rozwiązać problem zarówno w siedzibie twojej firmy, jak i zdalnie, co pozwala oszczędzić czas i zmniejsza ryzyko przestoju pracy do minimum.

Szukasz sprawdzonego partnera Comarch? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy













    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}