Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Produkcja
  • Referencje
  • Blog
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Chemiczna

Określaj potencjał handlowy i zarządzaj kosztami produkcji, weryfikując ceny z giełdą surowców

Pobierz demo
Oprogramowanie dla branży chemicznej

Oprogramowanie dla branży chemicznej

Platforma Connecto

Platforma Connecto umożliwia firmom z branży chemicznej nie tylko precyzyjne raporty ułatwiające zarządzanie kosztami produkcji, ale też określanie potencjału handlowego poprzez codzienną aktualizację cen w porównaniu z cenami na giełdzie surowców / metali.

Pobierz wersję demo

Poznaj możliwości oprogramowania dla branży chemicznej

Firma bez systemu dla branży chemicznej

  • Każde zestawienie kosztów wykonywane jest przez pracownika na podstawie danych księgowych i wymaga czasu oraz weryfikacji informacji w oparciu o przyjęte kryteria
  • Dokumenty wędrują po firmie mailowo bądź w formie wydruków i przechodzą przez poszczególne etapy weryfikacji akceptacji, pozostawiając ślad ścieżki jedynie w postaci opisów / podpisów na dokumencie
  • Brak informacji o tym, u kogo znajduje się jaki dokument
  • Konieczność samodzielnego sprawdzania cen surowców
  • Konieczność samodzielnego przygotowywania tłumaczeń ofert
  • Archiwalne dokumenty zbierane w teczkach i segregatorach, brak możliwości błyskawicznego sprawdzenia poprzednich ofert dla danego klienta
  • Karty Jakości tworzone jako odrębne pliki, nie powiązane systemowo z kontrahentem i wcześniejszymi zakupami

Firma z systemem dla branży chemicznej

  • System automatycznie zestawiania koszty w oparciu o ich rodzaj i miejsce wytworzenia, zarząd ma wgląd w pełnię ponoszonych kosztów przez każdy dział firmie, a pracownicy nie są angażowani w przygotowywanie zestawień i raportów dla zarządu
  • Dzięki ustalonym regułom workflow dokumenty przechodzą elektronicznym obiegiem od pracownika do kierownika i zarządu
  • Automatyczna, wielopoziomowa weryfikacja dokumentów, nad której płynnością czuwa system
  • Codzienna weryfikacja cen z danymi z giełdy surowców pomaga realnie określać zdolności sprzedażowe
  • Ofertowanie odbywa się automatycznie w 5 językach (polskim, angielskim, francuskim, niemieckim i włoskim)
  • Możliwość personalizacji ofert pod każdego z potencjalnych kontrahentów (odczynniki chemiczne bardzo często różnią się dodatkami)
  • Automatycznie tworzona Karta Jakości, kolejne dokumenty zapisywane są na kontrahencie, co pozwala na wgląd w historię

Oprogramowanie dla firm chemicznych podzielone na moduły

Business Intelligence

Raporty pozwalają zestawiać koszty w oparciu o ich rodzaj i miejsce wytworzenia, a także analizować je w dowolnej formie (excel, widok drzewa, etc.). Każdy dział firmy posiada odrębny budżet, który uwzględnia różne rodzaje kosztów.

Dzięki BI zarząd firmy ma wgląd w pełnię ponoszonych kosztów, jakie są generowane przez każdy z działów firmy – do tworzenia raportów nie są angażowani pracownicy. Zarząd – bez angażowania działu księgowego – widzi wszystkie faktury i w poziomie, i piętrami, i w raportach excelowych aktualizujących koszty w oparciu o miejsce ich wytworzenia.

BI branża chemiczna

CRM dla ułatwiania pracy handlowcom

To moduł dedykowany w całości handlowcom. Tu mają wgląd w pełną historię kontaktów z klientem, która pozwala tworzyć dla niego personalizowane oferty, różniące się dodatkami do odczynników. Każda sprzedaż ma osobną teczkę, w której znajdują się zadania. Uzupełnieniem oferty jest Karta Jakości tworzona automatycznie dla danego odczynnika, a kolejne wersje ofert zapisywane są w układzie, który pozwala na wgląd w wersje archiwalne (to ważne ze względu na domieszki do odczynników).

Istnieje możliwość dodawania odczynników ze słownika asortymentu. Każda oferta tworzona jest w 5 językach (polskim, angielskim, francuskim, niemieckim i włoskim). Dane klienta automatycznie importowane są do dokumentów.

Pierwiastki

CRM dla analizy pracy handlowców

Moduł CRM pozwala precyzyjnie analizować pracę handlowców. Jaki miał potencjał sprzedażowy, jak ofertował, ile z ofert miało konwersję na zamówienia. Umożliwia porównanie cen bazowych z cenami ofertowymi na poziomie systemu, tj. kosztów wytworzonych, narzutu marży oraz automatycznego porównania z giełdą surowców i weryfikację oferowanych cen.

Portfel sprzedaży każdego z handlowców widoczny jest jako lejek albo rurociąg i jest zestawiany z cenami giełdowymi. Plany sprzedaży widoczne są w podziale na handlowców i asortyment.

Cennik chemiczny

Obieg dokumentów

Workflow pozwala na obieg dokumentów ze względu na miejsce wytworzenia kosztu, a jego zatwierdzenie wymaga zawsze udziału kilku osób. Weryfikacja prowadzona jest wielopoziomowo, co pozwala zniwelować błędy i zapewnia płynność pracy.

Zautomatyzowane jest wersjonowanie ofert, ustandaryzowana Karta Jakości danej oferty. Po akceptacji oferty automatycznie zamieniane są w zamówienia – generowany jest wydruk i potwierdzenie złożenia zamówienia

Zamowienie

Jesteś zainteresowany oprogramowaniem dla branży chemicznej? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy

Systemy informatyczne dla branży chemicznej

Systemy informatyczne dla branży chemicznej ułatwiają nie tylko tworzenie ofert handlowych, ponieważ automatycznie zapisują wersje historyczne, ale przede wszystkim precyzyjnie określają potencjał sprzedażowy, dzięki weryfikacji oferowanych cen z cenami surowców na giełdzie surowców. Dzięki Platformie Connecto zyskasz łatwość poruszania się w handlu międzynarodowym, w oparciu o międzynarodowe reguły handlowe, z określonym rodzajem dostawy (ma ona wpływ na cenę), wymaganą gwarancją bankową, dokumentami ubezpieczenia i cłami.

Platforma Connecto odpowiada za 55 obiektów tj. tabele, formularze i bazy danych. Umożliwia rozbijanie faktury kosztowej % na działy firmy, które miały wpływ na wytworzenie danego kosztu.






    logo_connecto_horizontal_white
    biuro@connecto.pl
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    O firmie

    • Referencje
    • Kariera
    • O nas

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

    Polityka prywatności | Regulamin

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności