Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Aplikacja CRM do pracy w terenie

inBaza wiedzy, Relacje z klientami - CRM

W przypadku wielu firm nie wszyscy pracownicy przebywają w tym samym budynku. Handlowcy oraz inne osoby pracujące zdalnie często korzystają z narzędzi ułatwiających komunikację z klientami, a także innymi członkami zespołu.Wyjaśniamy, jak działa aplikacja CRM do pracy w terenie i dlaczego warto z niej korzystać!

Jak działa aplikacja CRM do pracy w terenie?

Aplikacja CRM do pracy w terenie to mobilne rozwiązanie, idealne dla osób, które wykonują swoje obowiązki poza firmą. Program jest przeznaczony głównie do zarządzania relacjami z klientem. Oferuje narzędzia, które gromadzą dane o kontrahentach i dają wgląd w historię zamówień, status sprzedaży itp. Dodatkowo posiada moduły przydatne w codziennej pracy, odpowiedzialne za m.in. przekazywanie dokumentów, wymianę informacji z innymi członkami zespołu, tworzenie harmonogramów czy kontrolę postępów prac.

Funkcje aplikacji CRM do pracy w terenie pokrywają się z tym dostępnymi w wariancie na komputer. Różnicą jest układ dostosowany do wyświetlania na mniejszym ekranie oraz uproszczona nawigacja. Dzięki temu pracownicy mają równie łatwy dostęp do potrzebnych danych czy dokumentów niezależnie od tego, gdzie się znajdują.

Dla kogo będzie przydatna? (tu min handlowcy i osoby pracujące mobilnie)

Z aplikacji CRM do pracy w terenie z powodzeniem mogą korzystać np.:

  • handlowcy i przedstawiciele handlowi – umożliwia szybki dostęp do informacji o m.in. klientach, historii zamówień i statusie sprzedaży,
  • serwisanci i technicy – pozwala na bieżąco rejestrować wizyty serwisowe i planować kolejne zadania;
  • pracownicy magazynu i logistyki – ułatwia wymianę danych i przekazywanie dokumentów;
  • pracownicy zdalni – usprawnia zarządzanie zadaniami i raportowanie działań.

Mobilna aplikacja CRM jest również niezwykle przydatna reprezentantom kadry kierowniczej. Dzięki niej możliwe jest zarządzanie firmą przez telefon, nawet gdy jest się akurat np. na konferencji czy wyjeździe służbowym.

Dlaczego warto wybrać te rozwiązanie?

Korzystanie z mobilnej aplikacji CRM ma wiele zalet. Przede wszystkim na wiele sposobów zwiększa wydajność i skuteczność pracowników znajdujących się poza główną siedzibą firmy, dając im dostęp do wszystkich potrzebnych danych oraz narzędzi. Poza tym:

  • usprawnia rozmaite procesy,
  • ułatwia (a nawet automatyzuje) formalności,
  • redukuje ryzyko opóźnień, pomyłek, zdublowanej pracy itp.,
  • pozwala lepiej organizować pracę i rozdysponowywać obowiązki.

Mobilna aplikacja CRM jest połączona z głównym systemem CRM, a także integruje się z innymi wykorzystywanymi w firmie narzędziami IT. Dzięki temu pracownicy mogą o wiele łatwiej i szybciej wykonywać codzienne obowiązki. Co więcej, w ten sposób powstaje baza cennych danych – ich analiza pozwala uzyskać wskazówki co do tego, które obszary wymagają dopracowania. Raporty automatycznie generowane przez moduł BI dostarczają informacje na temat m.in. trendów, niepokojących zjawisk czy niewykorzystanych zasobów. Na ich podstawie można świadomiej podejmować kolejne decyzje biznesowe.

Dowiedz się więcej od naszych specjalistów

Potrzebujesz mobilnej aplikacji CRM? Wybierz platformę online dostępną w wersji przeglądarkowej Neon Connecto. Oferujemy proste w obsłudze narzędzie, które pomoże Ci stworzyć spójne środowisko pracy. W ten sposób możesz zyskać pełną kontrolę nad sytuacją w firmie niezależnie od tego, gdzie jesteś.

Cały czas rozwijamy i udoskonalamy nasze narzędzia, tak by spełniały oczekiwania rynku. Najnowszym dodatkiem jest AI w platformie Neon Connecto, które stanowi nieocenione wsparcie podczas wykonywania codziennych obowiązków. Pomaga m.in. szybciej znaleźć potrzebne dane, analizować i tworzyć dokumenty, odpisywać na maile, generować raporty i zestawienia czy układać harmonogramy. Pełni funkcję niezawodnego asystenta, wyręczającego pracowników ze żmudnych, powtarzalnych i czasochłonnych zadań.

Chcesz lepiej poznać Neon Connecto? Skontaktuj się z nami! Sprawdź wersję demonstracyjną oraz umów się na prezentację. Nasi konsultanci omówią działanie platformy i odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. Udział w spotkaniu jest darmowy i nie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na zakup usługi. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}