Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM w przeglądarce – jak to działa?

inBaza wiedzy

Współcześnie profesjonalne systemy IT wcale nie muszą być już instalowane na wybranych urządzeniach. Wersje online są równie funkcjonalne, a przy tym o wiele wygodniejsze w użyciu oraz zdecydowanie bardziej elastyczne. W tym wpisie wyjaśniamy, jak działa CRM w przeglądarce i dlaczego warto z niego korzystać!

Jak działa CRM w przeglądarce?

CRM w przeglądarce to system do zarządzania relacjami z klientami (ang. Customer Relationship Management), z którego można korzystać bez instalacji. Aby uzyskać dostęp do jego narzędzi, wystarczy zalogować się na specjalnej platformie online. Osoby uprawnione posiadają specjalne dane logowania, które pozwalają im włączyć system na dowolnym sprzęcie podłączonym do Internetu – PC, laptopie lub urządzeniu mobilnym, takim jak np. smartfon czy tablet).

Decydując się na CRM w przeglądarce zyskuje się opcję wygodniejszą, bardziej elastyczną oraz tańszą. System nie jest ograniczony przez liczbę instalacji, dlatego doskonale sprawdza się w przypadku pracy zdalnej i hybrydowej. Jego funkcje są również niezwykle przydatne w sytuacji, gdy pracownicy często działają „w terenie” (np. wyjeżdżają na spotkania z klientami, pracują w magazynie czy przebywają na placu budowy).

W ten sposób na co dzień mogą znacznie szybciej i łatwiej wywiązywać się ze swoich obowiązków, przekazując ważne informacje i dokumenty, a także m.in. rozliczając faktury, kontrolując postępy prac czy komunikując się z klientami bądź innymi pracownikami.

CRM w przeglądarce jak najbardziej może być rozbudowanym systemem IT. Najważniejsze, by posiadał takie moduły, jak m.in.:

  • pulpit – strona główna z najpotrzebniejszymi informacjami, np. kalendarzem, listą zadań, podglądem wybranych projektów czy raportem z aktywności innych pracowników;
  • lista zadań – tablica kanban z rozpisanymi zadaniami, podzielonymi na: zrobione, w trakcie wykonywanie oraz wykonane;
  • baza danych kontrahentów – kartoteka klientów z danymi z bazy GUS, a także powiązanymi dokumentami, zadaniami czy projektami;
  • obieg dokumentów – sekcja przeznaczona do tworzenia, a także przekazywania oraz archiwizowania faktur, umów, ofert, rachunków itp.;
  • projekty – katalog projektów, wraz z ich szczegółowym opisem oraz powiązanymi zadaniami i dokumentami;
  • raporty – narzędzie zbierające na bieżąco dane o firmie, generujące przejrzyste analizy i zestawienia (na życzenie lub cyklicznie);
  • kalendarz – wirtualny planner umożliwiający zapisanie ważnych dat, np. spotkań, deadlinów projektu czy zadań do wykonania;
  • czat – komunikator przeznaczony do szybkiej wymiany informacji ze współpracownikami.

Dlaczego warto wybrać takie rozwiązanie?

System CRM w przeglądarce jest już coraz popularniejszym rozwiązaniem. Webowe warianty typowych programów do zarządzania pracą stały się powszechne w czasie pandemii, gdy konieczność wprowadzenia pracy zdalnej i hybrydowej w wielu branżach wymusiła wprowadzenie bardziej dostępnych i elastycznych platform. Nowe standardy, w połączeniu z powszechną cyfryzacją oraz digitalizacją, sprawiły, że tradycyjne instalowane systemy są rzadko stosowane.

Największymi zaletami CRM w przeglądarce są:

  • prosta obsługa – intuicyjny, przejrzysty interfejs jest przyjazny nawet osobom bez szczególnych zdolności informatycznych;
  • elastyczność – system można odpowiednio dostosować do konkretnych potrzeb;
  • skalowalność – platformę można na bieżąco rozwijać, a także jest cały czas aktualizowana, dlatego przez wiele lat będzie spełniać wszystkie oczekiwania;
  • łatwy dostęp – do systemu może zalogować się każdy uprawniony pracownik, niezależnie od miejsca i czasu (wystarczy urządzenie z podłączeniem do Internetu);
  • bezpieczeństwo – wszystkie dane oraz dokumenty przekazywane przez platformę są chronione przez nowoczesne algorytmy, a na bieżąco są wykonywane kopie zapasowe;
  • rentowność – platforma nie ma ograniczonej liczny użytkowników, a ponieważ jest personalizowana, płaci się tylko za te funkcje, które są rzeczywiście potrzebne.

Gdzie szukać systemu?

System CRM przez przeglądarkę powinien być nowoczesnym, stale nadzorowanym oprogramowaniem. Z tego względu najlepiej postawić na profesjonalne rozwiązanie, dostarczone przez firmę IT z wieloletnim stażem na rynku.

Ogromne znaczenie ma to, czy platforma:

  • jest prosta w obsłudze,
  • ma stałe wsparcie techniczne ze strony dedykowanego zespołu,
  • może być personalizowana i na bieżąco modyfikowana,
  • zostanie wdrożona przez zespół specjalistów, którzy zajmą się bezpiecznym importem danych oraz integracją z wykorzystywanymi już aplikacjami i systemami.

Grupa Connecto oferuje kompleksowe, w pełni indywidualne, profesjonalne wsparcie. Dostarczamy rozwiązania które są jednocześnie uniwersalne, ale przy tym idealnie dostosowane do konkretnych wymogów i specyfiki firmy.

Sprawdź prezentację

Chcesz wdrożyć CRM w przeglądarce w swojej organizacji? Sprawdź prezentację systemu i umów się na specjalne spotkanie. W razie pytań zachęcamy do kontaktu – nasi konsultanci szczegółowo wszystko wyjaśnią, a także przygotują spersonalizowaną ofertę. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

Więcej informacji znajdziesz na: https://neonconnecto.pl/crm-przez-przegladarke-jak-dziala/.

Najnowsze wpisy

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}