Connecto Data Management System stanowi ściśle wyspecyfikowany z klientem obszar rozwiązań, który porządkuje firmowe narzędzia pracy tj. flota samochodowa, maszyny, urządzenia czy przyrządy pozwalające na realizowanie usług / produkcji danej firmy.
Narzędziownia nie tylko porządkuje, ale i w pełni koordynuje wszystkie związane z narzędziami procesy – leasingi, ubezpieczenia czy serwisy. Tworzy karty sprzętu, archiwizuje informacje dotyczące sposobu użytkowania i rozliczania czasu pracy. Planuje, jak optymalnie dysponować zasobami sprzętowymi, by nie generować niepotrzebnych, dodatkowych kosztów.
Atuty
Łączysz koszty użytkowe z projektowymi filtrując je i zestawiając według dowolnych kategorii.
Translokujesz sprzęt zgodnie z jego przeznaczeniem.
Wykorzystujesz planowo zasoby w pracy codziennej i ze spokojem reagujesz na sytuacje awaryjne, gdy w trybie nagłym trzeba uzupełnić braki wynikające np. z awarii.
Otrzymujesz informację o wszystkich narzędziach pracy będących własnością firmy – ich miejscu, stanie, użytkowniku aktualnym i historii użytkowania, wymaganych w bliskiej przyszłości interwencjach; wszystkie te dane są na bieżąco aktualizowane i pozwalają firmie w najlepszy możliwy sposób je eksploatować, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Orientujesz
się w zasobach materialnych firmy
Gospodarujesz
narzędziami pracy
Wyszukujesz
potrzebne akcesoria
Wiążesz
koszty użytkowania sprzętu z budżetem zadaniowym
Szybki kontakt
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności