Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Handel i dystrybucja

Kupuj, sprzedawaj i dostarczaj klientom wszystko, czego potrzebują

Pobierz demo

Handel i dystrybucja

Platforma Connecto

Narzędzie efektywnie wspomaga procesy sprzedaży, dystrybucji i gospodarowania magazynem. Pod kątem handlowym to m.in. sprawne realizowanie transakcji przy wykorzystaniu różnych kanałów w procesie sprzedażowym. Od strony zakupowej to możliwość zarządzania procesami i dokumentami zakupu.

Pobierz wersję demo

Gospodarka magazynowa upraszcza realizację działań, które odbywają się na magazynie. To zarówno stała kontrola poziomu zapasów oraz eliminowanie błędów w obszarze magazynu, jak i wsparcie zadań związanych z logistyką.

System informatyczny usprawniający handel i dystrybucję

Zalety systemu dla handlu i dystrybucji

  • Korzystaj z możliwość tworzenia ścieżek wystawiania dokumentów magazynowo – handlowych
  • Bądź na bieżąco dzięki informacjom o kliencie na każdym etapie transakcji
  • Kontroluj obsługę procesu sprzedaży w powiązaniu z procesem zakupu
  • Obsługuj transakcje handlowe krajowe i zagraniczne (m.in. tax free, obrót złomem, obsługa kaucji)
  • Rejestruj zamówienia, reklamacje, przyjęcia i wydania magazynowe
  • Analizuj historie towarów, obroty i wskaźniki magazynowe, uzyskane marże
Handel i dystrybcuja screen 1

Jak wybrać właściwe rozwiązanie?

Żeby znaleźć oprogramowanie dla handlu, które udoskonali funkcjonowanie firmy, potrzebujemy nie tylko czasu i pieniędzy, ale przede wszystkim odpowiedzi na pytania: co jest potrzebne do usprawnienia sprzedaży i dystrybucji oraz jakie będą z tego korzyści. Należy pamiętać, by wybrać system tworzony indywidualnie pod konkretną działalność, a nie według szablonu.

Szansa na wprowadzanie zmian pozwoli dostosować się do sytuacji na rynku. A to w czasach, kiedy liczy się szybkość, sprawność, wiedza i mobilność jest najważniejsze. Wymagania te spełnia system Comarch ERP, wykorzystywany zarówno jako oprogramowanie dla handlu, usług i produkcji.

Handel i dystrybcuja screen 2

Wybierając System ERP dla sprzedaży i dystrybucji otrzymujesz:

możliwość tworzenia ścieżek wystawiania dokumentów magazynowo – handlowych

kontrolę sprzedaży w powiązaniu z procesem zakupu

analizę historii towarów i obrotów firmy

bieżący dostęp do informacji o kliencie na każdym etapie transakcji

rejestrację zamówień, reklamacji, przyjęć i wydań magazynowych

Jesteś zainteresowany rozwiązaniem dla handlu i dystrybucji? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy

Oprogramowanie dla handlu i dystrybucji

Punktem numer jeden, o którym warto pomyśleć jest całkowite wsparcie w obszarze handlu i dystrybucji. System Comarch ERP pozwala na skoordynowanie działań, ich zautomatyzowanie, a co za tym idzie obniżenie kosztów możliwe jest zarówno pod kątem sprzedaży (realizacji sprzedaży oraz obsługi sieci detalicznej), a także od strony zakupowej (zarządzanie procesami i dokumentami zakupu).

Równie ważna jest gospodarka magazynowa, która upraszcza działania odbywające się na magazynie. Pozwala na kontrolę poziomu zapasów, eliminowanie błędów w obszarze magazynu, a także wspiera wiele zdań związanych z logistyką.

Wszelkie historie towarów, obroty, wskaźniki magazynowe i uzyskane marże można analizować, wykorzystując do tego raporty Business Intelligence. Tutaj piszemy “czym jest system Business Intelligence”.

Comarch ERP najczęściej wybieranym systemem

To kolejne ułatwienie wykorzystywane w handlu i dystrybucji. Posiadając rozwiązanie CRM dostępne w systemie ERP możemy swobodnie budować bazę wiedzy o klientach i prowadzić wcześniej zaplanowane działania. System pozwala też na zebranie i analizowanie informacji z rynku, które mówią o preferencjach klientów dotyczących produktów czy usług. Dowiemy się też jak kontrahenci oceniają nas pod kątem współpracy.

Wszystko może odbywać się za pomocą ankiet przeprowadzanych podczas wizyt w siedzibie klienta lub poprzez działania telemarketingowe. Każdy kontakt telefoniczny, mailowy albo tradycyjne spotkanie jest zapisywany w systemie, dzięki temu znamy historię wykonanych zadań. Na jej podstawie możemy przygotować indywidualną ofertę dla danego klienta.

Planowanie i kontrola

Następnym krokiem usprawniającym działania jest system, który pozwala zaplanować i kontrolować wszystkie zadania pracowników niezależnie od tego, w jakim dziale pracują. Na bieżąco dostajemy informację jak wygląda, np. postęp prac związanych ze sprzedażą i co obecnie przygotowuje dział marketingu. To dodatkowo możliwość podziału sprzedaży na dowolne strefy, gdzie wyznaczymy osoby odpowiedzialne za kontakt z daną w firmą w wybranym rejonie

Dostępność w każdym miejscu

Aplikacje mobilne to ostatni, ale równie ważny krok do poprawienia funkcjonowania firmy. Ich działanie gwarantuje nam właściwy obieg informacji i automatycznie przypomina o zadaniach do wykonania. Stworzone plany sprzedaży, ich analiza oraz realizacja mogą być podzielona na rejony i przypisana do konkretnych opiekunów.

Do planowania wizyt przedstawicieli handlowych oraz kontroli ich działań czy analizy rezultatów możemy wykorzystać aplikacje Comarch ERP Mobile Kierownik dostępną w oferowanych przez nas rozwiązaniach.













    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}