Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Produkcja
  • Referencje
  • Blog
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Jak usprawnić przepływ informacji, delegowanie zadań i workflow? [WEBINARIUM]

inBaza wiedzy

30 czerwca 2022 o godzinie 09:00 odbędzie się webinarium, podczas którego przedstawimy aplikację Connecto Neon – prosty i intuicyjny system, dzięki któremu praca jest realizowana zdalnie za pomocą smartfona albo laptopa, niezależnie od działu w firmie (administracja, dział handlowy, księgowość, zarząd, itd.).

[KLIKNIJ TUTAJ I ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR]

Pandemia zmieniła sposób działania wielu firm. Praca w zespołach rozproszonych stała się codziennością – nie ma już znaczenia miejsce, z którego się pracuje. Natomiast bardzo ważny stał się przepływ informacji i zadań oraz dokumentów. Na rynku pojawiły się nowe narzędzia cyfrowe, dzięki którym łatwiej zarządza się pracą realizowaną w trybie zdalnym, hybrydowym i biurowym.

Neon sprawia, że cała firma jest w stanie pracować na tych samych zasobach, bez konieczności ich kopiowania bądź przesyłania. Ułatwia planowanie i realizowanie zdań, a także pracę z dokumentami. Przede wszystkim jednak zapewnia bardzo dobry przepływ informacji, który jest niezbędny podczas pracy w zespołach rozproszonych. Mobilność pracowników jest dziś faktem.

Wartość narzędzi informatycznych jest strategiczna ze względu na zachowanie płynności działań rynkowych. Co więcej, Neon integruje się z dowolnym systemem ERP Comarch – agreguje kontrahentów, faktury kosztowe i magazynowe oraz towary. Zapewnia dwukierunkową komunikację i spójność danych poprzez klasę współpracy na poziomie dokumentu, towaru, rejestru vat oraz kontrahenta.  Pozwala również na wysyłkę maili oraz wydruki realizowane wprost z aplikacji.

Dzięki Neonowi dokumenty firmowe (pisma przychodzące, faktury kosztowe, oferty, umowy, etc.) znajdują swojego akceptanta i są wiązane z działaniami w danym obszarze firmy. System kategoryzuje działania, wiążąc je z zadaniami projektowymi bądź realizowanymi procesowo i kojarzy z kalendarzem (także google’a i outlooka). Umożliwia klonowanie projektów wraz z przypisanymi do nich operatorami, diagramami Gantta oraz powiązanymi listami kontrolnymi.

Dzięki takim rozwiązaniom pracownicy zyskują łączność zadaniowo-funkcjonalną realizowaną w plastycznej, zmiennej strukturze. A przedsiębiorcy zyskują pomoc w zarządzaniu delegowaniem i weryfikowaniem zadań i procesów biznesowych w każdym obszarze aktywności firmy.

Kiedy: 30 czerwca 2022 o godzinie 09:00

Gdzie: Platforma video, do której zarejestrowany użytkownik dostanie dostęp

Chcesz dowiedzieć się więcej? Link do formularza zgłoszeniowego do udziału w webinarium znajduje się tutaj.

Najnowsze wpisy

Oprogramowanie dla branży rolniczej

Oprogramowanie dla branży rolniczej

Jak usprawnić przepływ informacji, delegowanie zadań i workflow? [WEBINARIUM]

Jak usprawnić przepływ informacji, delegowanie zadań i workflow? [WEBINARIUM]

Oprogramowanie dla hoteli

Oprogramowanie dla hoteli

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla biznesu – jak system może pomóc w prowadzeniu firmy?

CRM dla biznesu – jak system może pomóc w prowadzeniu firmy?

System do koordynacji działań w firmie

System do koordynacji działań w firmie

CRM dla turystyki

CRM dla turystyki

logo_connecto_horizontal_white
biuro@connecto.pl
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

O firmie

  • Referencje
  • Kariera
  • O nas

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

Polityka prywatności | Regulamin

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności