Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Najlepsze praktyki Connecto

inO firmie

W marcu zainaugurowaliśmy cykl spotkań wewnętrznych w ramach naszych oddziałów – sosnowieckiego i łódzkiego. Działy handlowe i marketingu połączyły siły i raz na kwartał zamierzają wypracowywać najlepsze rozwiązania, korzystając z własnych doświadczeń. Cel, który prześwieca spotkaniom, to ustalenie jak najwyższych standardów dla naszej współpracy z klientami.

Service Blueprint

Na spotkaniu, które odbyło się 11 i 12 marca, w Kłomnicach, nieopodal granicy województw śląskiego i łódzkiego, pracowaliśmy warsztatowo. Naszą inspiracją była metoda „service blueprint”, dzięki której przygotowaliśmy prototyp procesu realizowanego podczas budowania biznesowych relacji z klientami.

Obejmuje on 5 płaszczyzn:

  1. fizyczne dowody;
  2. działania klienta;
  3. nasze działania widoczne dla klienta;
  4. nasze działania niewidoczne dla klienta;
  5. proces wspomagający. I pomaga zebrać w całość oraz zwizualizować działania, które w swej istocie są niematerialne.

Najważniejszy jest klient

Ogromna mapa, jaką stworzyliśmy dzięki post-it’om, zidentyfikowała nam linię widoczności, a także obszary interakcji i realizacji podejmowanych przez nas aktywności. W kontekście oczekiwań i doświadczeń klienta pokazała nam, co wydarza się przed sprzedażą, co w trakcie, a co po – i to.

Pracowaliśmy na atutach, które mapa nam wyklarowała. Przyjrzeliśmy się również tym elementom, które warto w naszej pracy wzmocnić – ustaliliśmy wspólnie zadania na nadchodzący kwartał. A wyrysowana przez nas mapa została przepisana na wersję elektroniczną i będzie naszym punktem odniesienia podczas kolejnych spotkań. Nad całością organizacji czuwała Justyna Świerczyna, warsztaty przygotowała i przeprowadziła Magda Gościniak.

Dzielimy się wiedzą

Lubimy współpracę i każdy z naszych klientów wie, że zaczynamy od białej kartki papieru. Nie inaczej pracujemy we własnym gronie. Dlatego najpierw pracowaliśmy w grupach – każdy mikro-zespół przyglądał się jednemu z 5 obszarów, a potem ustrukturyzowaliśmy całość, mocno dyskutując o poszczególnych elementach w odniesieniu do przykładów z naszej praktyki. Wspólna praca dała nam sporo satysfakcji.

Wiemy, jak efektywnie pracować

Dobrze wykonany plan na dziś zawsze jest lepszy od najlepszego planu na jutro – wiemy o tym nie od wczoraj. I nie od wczoraj cenimy sobie przepływ wiedzy. Uczymy klientów, uczymy się od klientów i uczymy się od siebie wzajemnie. Profesor Anna Ujwary-Gil, która w 2017 roku przeprowadzała u nas audyt, pisała: „Gęsta sieć relacji sprzyja zaufaniu i wzajemności w dzieleniu się informacją i wiedzą w organizacji.

W Connecto najwyższą gęstością charakteryzuje się sieć wiedzy (znajomości wiedzy i umiejętności pracowników) (0,618) i sieć zasobów (posiadanie dostępu do zasobów (0,620). Sieć znajomości wiedzy i umiejętności innych pracowników obrazuje potencjał do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem”. Więcej szczegółów znajdziecie w wydanej przez PWN publikacji „Audyt zasobów niematerialnych”. Polecamy!

IMG_5364
IMG_5365
IMG_5366
IMG_5367
IMG_5371
IMG_5378
IMG_5380
IMG_5388

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Connecto ze złotym statusem Comarch

Connecto ze złotym statusem Comarch

Forum Technologiczne już za nami

Forum Technologiczne już za nami

Connecto wyróżnione na liście Gepardów Biznesu 2023

Connecto wyróżnione na liście Gepardów Biznesu 2023

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}