• Narzędziownia – rozwiązanie dostępne w systemie Connecto DMS

    Data publikacji: 4 stycznia 2019

    Connecto DMS Youtube
    [Głosów:0    Średnia:0/5]

    Prezentowane rozwiązanie to tak zwana “narzędziownia”, wykorzystywana do zarządzania sprzętem. Moduł ten tworzony jest zgodnie z indywidualnymi potrzebami i wymaganiami klienta. Zobacz jeden z przykładów funkcjonowania rozwiązania, które jest dostępne w systemie Connecto DMS.

    Narzędziownia – jedna z możliwości Connecto DMS

    Na prezentowanym wyżej video, użytkownik uruchamia listę sprzętu i otrzymuje informacje o wszystkich narzędziach, jakie należą do firmy. Dane prezentowane w tabeli są dowolnie sortowane i filtrowane. Użytkownik może pogrupować sprzęt, np. według rodzaju czy bazy. System DMS pozwala na szybkie znalezienie sprzętu za pomocą automatycznego filtrowania po dowolnej kolumnie: w tym przypadku modelu.

    Użytkownik uruchomił kartę sprzętu dla koparko-ładowarki. Karta ta zawiera wszystkie informacje dotyczące koparki i jej wykorzystania w firmie. Po lewej stronie widoczne są dane nagłówkowe takie, jak: informacje o modelu, stawce i sposobie rozliczania pracy oraz dodatkowe wiadomości.

    Z prawej strony znajduje się dziennik eksploatacji sprzętu. Osoba odpowiedzialna za narzędziownie rejestruje w nim wszystkie bieżące zdarzenia oraz planuje kolejne. Dzięki temu system przypomni o kończącym się ubezpieczeniu OC.

    Poza dziennikiem, system pozwala na zamieszczanie zdjęć  i załączników, takich jak: faktury, umowy czy skany dokumentów. Ostatnia zakładka zawiera listę dokumentów rozliczających pracę koparki. Karta pracy sprzętu z lipca 2018 roku posiada status: “nierozliczona”. Użytkownik w celu rozliczenia karty uruchamia jej formularz.

    System DMS składa się z czterech, niezależnych od siebie modułów. Wśród nich znajdują się: elektroniczny obieg dokumentów, crm do zarządzania relacjami z Klientem, business intelligence oraz zarządzanie projektami.

    Ułatwienie dla kierowników budowy

    Kierownicy budowy wypożyczając sprzęt uzupełniają raport w arkuszu excel, który zawiera informacje o czasie pracy koparki w rozbiciu na projekty. Osoba odpowiedzialna za kartę pracy sprzętu kopiuje dane z arkusza do systemu Connecto DMS. Informacje przenoszone są metodą “kopiuj – wklej”.

    Przycisk rozlicz budżety uruchamia funkcję przekształcają dane o pracy koparki na rozliczenie kosztowe budżetów zadań. Po wykonaniu funkcji karta zmienia status na “rozliczona”, a budżety zostają obciążone kwotami. Więcej na temat zarządzania procesami w firmie budowlanej znajdziesz w filmie “Jak zarządzać procesami w filmie budowlanej”, prezentowanym poniżej.

    Zapytaj o narzędziownie dla Twojej firmy

    Chcesz wiedzieć więcej na temat możliwości, jakie daje moduł narzędziowni? Umów się na bezpłatną prezentację systemu. Nasi specjaliści przedstawią działanie systemu poprzez prezentację zdalną lub w siedzibie Twojej firmy. Zadzwoń, przejdź do zakładki kontakt albo wypełnij poniższy formularz.

    Zapytaj o prezentację modułu narzędziownia