Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Ofertowanie

Miej wgląd w każdy etap tworzenia oferty, a po akceptacji przez klienta konwertuj ją w umowę

Pobierz demo

Ofertowanie

Platforma Connecto

Jednym z procesów, który odzwierciedlić może Platforma Connecto (dawniej Connecto DMS) jest przepływ pracy i informacji w czasie procesu ofertowania. Proces ten jest elementem modułu CRM i w zależności od firmy, może przebiegać inaczej. Składowe procesu są jednak zazwyczaj niezmienne.

Pobierz wersję demo

To oferta, jaką przedstawiasz klientowi, ma wpływ na jego decyzję. Warto zatem, aby odpowiadała na potrzeby w sposób idealny i była dostosowana do oczekiwań. Dzięki Platformie Connecto zyskujesz kontrolę nie tylko nad każdym etapem jej powstawania, widzisz modyfikacje i wersje archiwalne, ale po akceptacji jednym kliknięciem możesz konwertować ją w umowę, co wpływa na wydajność pracy Twoich handlowców i administracji. Jeśli potrzebujesz, oferty możesz przygotowywać w automatycznie dobieranej z katalogu wersji językowej. Masz też wpływ na ustandaryzowanie wyglądu graficznego i treści merytorycznych znajdujących się na wydruku.

Ofertowanie i jego możliwości

Zapytanie ofertowe

Najczęściej proces ofertowania uruchamiany jest w momencie pozyskania zapytania ofertowego. Te może trafić do firmy na wiele różnych sposobów – klient sam je prześle czy też jest wynikiem pracy handlowca.

Dokument ten rejestrowany jest wraz z zestawem informacji, które później pozwolą na odpowiednie dopasowanie oferty. Do dokumentu zapytania ofertowego podpinane będa oferty. Do jednego zapytania można zazwyczaj przypisać dowolną ilość ofert, np. w ramach negocjacji i wersjonowania poprzednich wariantów.

Oferta

Obieg oferty

Oferta, mimo że jest częścią modułu CRM, może wykorzystywać funkcjonalności modułu obieg dokumentów. Właśnie ta funkcja jest przydatna w modelu obiegu tworzenia i akceptacji oferty.

Oferta tworzona jest przez jednego pracownika, być może w kooperacji z innymi, a następnie akceptowana przez przełożonego. Dopiero taki dokument trafia do klienta. Obieg dokumentów steruje też końcowymi statusami cyklu życia oferty – wskazuje czy jest ona wygrana czy przegrana

ObiegOfert

Wydruki

Wbudowana funkcjonalność tworzenia szablonów wydruków pozwala na definiowanie wyglądu oferty w formacie PDF. Dokument uzupełniany jest o dane wpisane na formularzu oferty i może zostać wydrukowany, zapisany na dysku lub wysłany bezpośrednio do klienta przez pocztę e-mail. Oferta może mieć wiele typów wydruków, w zależności od rodzaju, poziomu szczegółowości czy języka.

SzablonOferty

Personalizacja

Dokument oferty może posiadać dowolny formularz. Jedni klienci wybierają prostą formatkę z opisem oferty i wartością, inni korzystają z tabel pozycji zintegrowanych z systemem magazynowym, jeszcze inni decydują się na zaawansowane kalkulatory, które tworzą najoptymalniejszą ofertę w zależności od danych wejściowych. Aplikacja uwzględnia również możliwość tworzenia ofert w oparciu o indywidualne cenniki poszczególnych klientów.

Zaawansowany kreator dokumentów w systemie Connecto DMS pozwala na stworzenie dowolnego dokumentu Oferty i wdrożenie go w firmie reprezentującej dowolną branżę, z uwzględnieniem walut, języków obcych i wariantowości produktów czy usług.

Oferta_Personalizacja

Jesteś zainteresowany rozwiązaniem ofertowania? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy













    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse arcu dolor, porta sit amet lorem posuere, tristique egestas diam. Nam hendrerit tincidunt faucibus. Aliquam finibus sem a diam dignissim, id interdum tortor gravida. Curabitur luctus risus felis, sed ullamcorper nisi ultricies id. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

    Connecto dla branży budowlanej
    Dowiedz się więcej
    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}