Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Obieg dokumentów
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • KSeF
        • Faktura kosztowa
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Budownictwo

Chcesz kontrolować koszty i potrzeby realizacyjne na każdym etapie inwestycji?

Pobierz demo
Oprogramowanie dla budownictwa

Oprogramowanie dla budownictwa

Platforma Connecto

Kontrolowanie działań od zapytania inwestorskiego, poprzez ofertowanie, znalezienie podwykonawców, analizę, podpisanie umowy, aż po protokoły odbioru. A wszystkie te zadania wykonywane są za pomocą jednego systemu. Czy to możliwe? Oprogramowanie dla budownictwa może wpłynąć na rozwój i funkcjonowanie firmy.

Pobierz wersję demo

Poznaj możliwości oprogramowania dla budownictwa

Firma bez systemu dla budownictwa

  • Informacje o kosztach popełnionych na budowie trafiają do księgowości oraz zarządu dopiero po 20 – 25 dniach, co utrudnia kontrolowanie finansów
  • Brak kontroli nad wszystkimi dokumentami, jakie trafiają od firmy (umowy, zamówienia, faktury)
  • Ręczne liczenie oraz analizowanie zysków i strat osobno dla każdego zlecenia
  • Problemy z kontrolą relacji na poziomie firma – klient

Firma z systemem dla budownictwa

  • Bieżąca kontrola kosztów na każdym etapie realizowanej inwestycji/budowy
  • Uporządkowanie dokumentacji firmy, niezależnie od ilości projektów
  • Tworzenie raportów i analiz na podstawie danych znajdujących się w systemie
  • Stały kontakt z klientem, opis działań i decyzji

Oprogramowanie dla firm budowlanych podzielone na moduły

Obieg dokumentów

Wszelkie dokumenty faktury kosztowej, karty pracy pracownika oraz maszyny rozliczają na bieżąco budżety projektowe i trafiają do księgowości. Natomiast dokumenty przesłane od inwestora i podwykonawców można przekształcić do kosztorysów i budżetów, z których korzysta biuro budowy.

Obieg dokumentów między biurem, a poszczególnymi działami jest w pełni zautomatyzowany, dzięki czemu komunikacja w firmie jest na wyższym poziomie.

Branża Budowlana_screen 1

Projekty

Moduł ten umożliwia tworzenie kosztorysów w oparciu o budżety, które na bieżąco są kontrolowane i rozliczane przez kierownika budowy. Harmonogram pomaga usystematyzować pracę, a dzięki niemu wszelkie procesy inwestycje tj. oferty, umowy czy protokoły trafiają w jedno miejsce.

Branża Budowlana_screen 2

Business Intelligence

Zintegrowana platforma gromadzi i przetwarza dane oraz analizuje i raportuje informacje w niej zawarte. Raport trafia do osób decyzyjnych, które na podstawie otrzymanych danych mogą podjąć właściwe decyzje dotyczące projektu. Wszystkie opisane wyżej moduły zawiera oprogramowanie dla budownictwa firmy Connecto.

Branża Budowlana_screen 3

Systemy ERP dla budownictwa a możliwości

System ERP pozwala rozliczyć się z podwykonawcami (rozliczenie robocizny, materiałów, sprzętu) i poznać koszt planu, który jest na bieżąco aktualizowany. Możemy przypisać zadania pracownikom z każdego miejsca, w jakim jesteśmy.

W podobny sposób odbywa się generowanie raportów. Oprogramowanie dla budownictwa sprawdza się również w branży deweloperskiej, gdzie dzięki odpowiedniemu zastosowaniu deweloperzy mogą globalnie obsługiwać klientów i zarządzać inwestycją.

Branża Budowlana_screen 4

Jesteś zainteresowany oprogramowaniem dla budownictwa? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy

Systemy informatyczne dla budownictwa

Systemy informatyczne dla budownictwa pomagają zarządzać projektem budowlanym na każdym etapie. To przede wszystkim rozwiązanie, dzięki któremu możliwe jest planowanie budowy oraz całkowita kontrola pod kątem finansowym i organizacyjnym.

W schemacie mieszczą się także zapytania od inwestorów, zlecenia, umowy czy projekty do wykonania. Wszystko zgromadzone jest w jednym miejscu, przez co firma pracuje szybciej i wydajniej, a sama kontrola działań związana wykonywaniem kilku projektów jednocześnie staje się łatwiejsza.

Oprogramowanie dla budownictwa i Śląska Izba Budownictwa

Od 2011 jesteśmy partnerem Śląskiej Izby Budownictwa, co potwierdza nasze doświadczenie we współpracy z firmami działającymi w branży budowlanej. Na oprogramowanie dla budownictwa Connecto decydują się przedsiębiorstwa z całej Polski. W razie pytań i wątpliwości nasi specjaliści są do dyspozycji. Zadzwoń 32 263 00 00 lub skorzystaj z formularza zgłoszeniowego.

Program do prowadzenia firmy budowlanej

Z pomocą programu do prowadzenia firmy budowlanej można w prosty sposób dostosować się do aktualnych wymogów rynku. Dzięki niemu da się realnie podnieść jakość oferowanych usług, poprzez m.in. skrócenie czasu realizacji, lepszą personalizację ofert czy redukcję liczby błędów, nieporozumień i opóźnień. Ponieważ zwiększa wydajność zespołu, pozwala w pełni wykorzystać potencjał pracowników oraz posiadanych zasobów materialnych i niematerialnych.

Rozwiązanie to sprawdzi się w różnych segmentach branży – korzystać mogą z niego m.in. generalni wykonawcy i podwykonawcy, firmy deweloperskie, budowlane, drogowe i przemysłowe, a także biura projektowe czy przedsiębiorstwa instalatorskie.

Kategorie oprogramowania dla budownictwa

Oprogramowanie dla budownictwa integruje kompatybilne ze sobą, idealnie uzupełniające się moduły, maksymalizujące swoją funkcjonalność. Podstawowe elementy obejmują:

  • systemy ERP (ang. Enterprise Resource Planning) – integrują zasoby firmy, umożliwiając m.in. rozliczenia z podwykonawcami, kontrolę kosztów planów budowy, przydzielanie zadań oraz bieżące analizy finansowe i organizacyjne;
  • oprogramowanie do kosztorysowania – pozwala tworzyć dokładne kosztorysy na podstawie dokumentacji i danych z plików (ath, xml, excel); moduł wspiera zarządzanie wersjami kosztorysów i przygotowywanie budżetów oraz ofert dla inwestorów;
  • moduł do zarządzania projektami i budową – umożliwia planowanie i kontrolę harmonogramów, finansów i zasobów; wspiera również m.in. nadzór realizacji kolejnych etapów prac, prowadzenie dokumentacji projektowej, tworzenie harmonogramów oraz rozdysponowywanie zadań;
  • oprogramowanie do zarządzania ofertami – wspiera zbieranie i archiwizowanie zapytań ofertowych od podwykonawców i dostawców, obsługę przetargów oraz przygotowanie i podsumowanie ofert na podstawie kosztorysów i budżetów.

Budownictwo a AI

System Neon z modułem AI wspiera firmy budowlane, automatyzując procesy związane z m.in. zarządzaniem projektami, dokumentacją oraz komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. Ma formę zintegrowanego inteligentnego czatu, który pełni funkcję wirtualnego asystenta. W okienku można wpisywać pytania lub polecenia, co pozwala znacznie szybciej uzyskać potrzebne informacje oraz wykonać rozmaite zadania. AI jest w stanie m.in. generować dokumenty, wyszukiwać dane, przygotowywać raporty i zestawienia, tworzyć i przydzielać zadania czy nawet odpisywać na maile. Dzięki niemu możliwe są:

  • automatyzacja formalności i obiegu dokumentów, przyspieszająca wymianę danych między zespołami oraz partnerami projektu;
  • wspomaganie planowania oraz monitorowania postępów prac z analizą danych projektowych;
  • inteligentna obsługa zapytań i wsparcie komunikacji z klientami oraz zespołami, pomagające szybko rozwiązywać problemy.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania dla budownictwa?

Wybierając oprogramowanie dla budownictwa warto mieć na względzie takie zagadnienia, jak:

  • specjalizacja branżowa – systemy od Connecto można spersonalizować zgodnie z indywidulnymi potrzebami, mając na względzie specyfikę działalności;
  • kompleksowość rozwiązań – dzięki szerokiemu wyborowi narzędzi wszystkie potrzebne funkcje są dostępne w jednym miejscu, co znacznie ułatwi i usprawnia codzienną pracę;
  • możliwość integracji różnych obszarów działania firmy w jednym systemie – kiedy przedstawiciele wszystkich działów organizacji korzystają z tych samych narzędzi, znacznie poprawia się poziom komunikacji i zwiększa się efektywność całego zespołu;
  • intuicyjność i dostępność – przyjazny interfejs ułatwia obsługę, a także znacznie skraca czas wdrożenia nowych pracowników;
  • wsparcie i aktualizacje – stałe wsparcie ze strony zespołu specjalistów IT gwarantuje niezawodność systemu oraz pełną zgodność z obowiązującymi normami i przepisami.
Formularz kontaktowy













    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}