• Oprogramowanie dla firm handlowych

    Data publikacji: 21 czerwca 2018

    Oprogramowanie dla firm handlowych
    [Głosów:1    Średnia:5/5]

    Oprogramowanie dla firm handlowych i dystrybucyjnych staje się coraz większym ułatwieniem w wykonaniu codziennych obowiązków. Ciągły rozwój systemów sprawia, że praca przedsiębiorstw jest zautomatyzowana, szybka i bardziej efektywna. Zobacz rozwiązanie oferowane przez Connecto.

    Oprogramowanie dla firm handlowych

    Proces sprzedaży oraz obsługi Klienta może być przejrzysty. Oprogramowanie dla firm handlowych pozwala wykonywać działania handlowcom oraz mierzyć ich efektywność i sprawdzać czy plany.

    Zapytaj o oprogramowanie dla firm handlowych

    Kontrola

    System pozwala przede wszystkim przydzielać kontakty handlowcom, dzięki czemu wiemy kto jest odpowiedzialny za działania z konkretnym klientem. Każdemu z pracowników możemy skonfigurować wymagania i potrzeby kontrahenta oraz rozpisać plan sprzedażowy lub.

    W przypadku odejścia opiekuna, nie musimy tworzyć planu od nowa. Wystarczy wskazać nową osobę odpowiedzialną za projekt. Na bieżąco monitorowane są ruchy handlowca, a ponadto osoba nadzorująca otrzymuje powiadomienia. Widoczne jest to, np.: jeśli zostaną wprowadzone nowe dane lub informacje o poszczególnych projektach/zleceniach/klientach.

    Historia

    Wszystkie dane oraz wprowadzone zmiany zostają w systemie. To wygodne rozwiązanie, które pozwala sprawdzić jaka oferta została przygotowana dla potencjalnego Klienta kilka lat temu. Dzięki temu wzorując się na niej handlowiec jest w stanie stworzyć nową, lepszą ofertę. To także możliwość sprawdzenia, jak bardzo przez dany okres zmieniły się potrzeby potencjalnego Klienta.

    System CRM pozwala również na eksport wszelkich umów, czy zapytań ofertowych. Do tych działań wykorzystywany jest elektroniczny obieg dokumentów, który jednocześnie archiwizuje dokumenty w systemie.

    Analiza

    Działania handlowców widoczne w systemie można dowolnie weryfikować i analizować. Wszelkie dane przedstawiane są za pomocą wykresów, tabel oraz diagramów. Analizy wykonywane są wyłącznie przez osoby, które mają uprawnienia. Podobnie jest z widocznością poszczególnych działań. System pozwala na wprowadzenie ograniczeń dla konkretnego użytkownika.

    Zalety oprogramowania dla firm handlowych

    Decydując się na system DMS od Connecto otrzymujesz:

    Szybkość – system działający w najnowszej technologii, pozwalający wprowadzić dane oraz notatki w ekspresowym tempie. Do wykonania każdego zadania wystarczy kilka kliknięć.

    Dostępność – w każdym momencie możesz zalogować się do systemu, sprawdzić dane lub przesłać dokumenty do adresata.

    Przejrzystość – prostota i czytelność systemu sprawia, że wykonywanie działań odbywa się sprawie, a samo oprogramowanie jest bardzo intuicyjne.

    Mobilność – niektóre z działań można wykonywać na urządzeniach mobilnych. Więcej informacji o rozwiązaniu znajdziesz w opisie DMS Mobile.

    Wdrożenie systemu w przedsiębiorstwie handlowym

    Nie ma jednego schematu wdrożenia systemu informatycznego, ponieważ wszystko uzależnione jest od potrzeb oraz wymagań konkretnego Klienta. Za to wszystko odpowiada także tak zwana analiza przedwdrożeniowa. Osoby zainteresowane wspólnie ze specjalistami firmy Connecto uzgadniają jakie pola mają występować w systemie oraz w jaki sposób ma przebiegać, np. wprowadzenie dokumentu i jego przebieg do adresata.

    Wśród przykładowych pól, które wybierane są przez firmy z branży handlowej znajdują się m.in.: ceny, faktury, kontrahenci, magazyn, marketing, kontrahenci, rozliczenia, zamówienia.

    Na tym etapie omawiana jest również kwestia integracji z systemem ERP zazwyczaj to oprogramowanie Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XL. Dzięki temu osoby korzystające z rozwiązań nie muszą logować się między systemami, tylko mają wszystko w jednym miejscu.

    Oprogramowanie dla firm handlowych to nie tylko wdrożenie

    Wdrożenie oprogramowania dla firmy handlowej to nie koniec przygody. Jeśli wszystko się zgadza i instalacja zostaje odebrana, wtedy czas na szkolenie. Samo szkolenie dotyczy konkretnych modułów, dlatego zdarza się, że szkolenia przeprowadzane są “działami” (dział księgowość, dział handlu). W niektórych przypadkach uczy się jak wprowadzać i archiwizować dokumenty innym razem, jak ustawić kalendarz.

    Wsparcie to kolejny element po wdrożeniu. Dzięki niemu wszelkie problemy z systemem rozwiązywane są przez specjalistów z firmy Connecto. Niektóre z nich mogą być wykonane zdalnie, jednak czasami potrzebna jest wizyta specjalisty na miejscu.

    Zapytaj o system dla firm handlowych

    Zapytaj o rozwiązanie dla Twojej firmy pod numerem 32 263 00 00 lub wysyłając wypełniając formularz kontaktowy w zakładce kontakt. Zapraszamy na pokaz zdalny oprogramowania Connecto DMS, które obecnie funkcjonuje w przedsiębiorstwach na terenie całej Polski.

    Zapytaj o oprogramowanie dla firm handlowych