Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide HVAC

Pragniesz oddechu? Skojarz obieg dokumentów z zadaniami realizacyjnymi i z zyskiem realizuj projekty dla klientów

Pobierz demo
Oprogramowanie dla HVAC

Oprogramowanie dla HVAC

Platforma Connecto

Platforma Connecto umożliwia firmom z branży HVAC (heating, ventilation, air conditioning) sprawne prowadzenie projektów, ponieważ wszystkie informacje związane z daną umową zbiera w jednym miejscu. Obieg dokumentów skojarzony jest z zadaniami, a wszechstronność systemu pozwala na pełne zarządzanie nie tylko realizowanymi projektami, ale i firmą.

Pobierz wersję demo

Poznaj możliwości oprogramowania dla branży HVAC

Firma bez systemu dla branży HVAC

  • Dane o klientach i realizacjach przechowywane są w różnych miejscach w różnych działach w firmie, są rozproszone
  • Informacje związane z realizowanym projektem znajdują się w różnych działach firmy, w zależności od etapu realizacyjnego
  • Dokumenty nie są związane z zadaniami i nie są wiązane w systemie z projektami, istnieją w różnych bazach danych działów w firmie
  • Formularze zamówień nie są konwertowane automatycznie do dostaw, trzeba je ręcznie wpisać do systemu ERP
  • Przepływ dokumentacji projektowej nie jest zautomatyzowany – dokumenty przekazywane są mailowo bądź w formie wydruków
  • Istnieje kilka różnych budżetów dla tego samego projektu – w zależności od działu realizującego dany etap prac, co utrudnia wgląd w całość kosztów
  • Protokoły odbioru prac przygotowywane są ręcznie

Firma z systemem dla branży HVAC

  • Scalanie w jednym miejscu wszystkich dokumentów, procesów, kontaktów, budżetów ofertowych i realizacyjnych
  • Wpisywanie w każdy projekt określonego potencjału, kartoteki i rejestru pracowników oraz wyposażenia, kart pracy, notatek do zadań, zapisu cotygodniowych spotkań wraz z listą podzadań, co ułatwia zarządzanie i realizację projektów
  • Każdy z dokumentów wychodzących z firmy pozostawia ślad w postaci ścieżki realizacyjnej zadania, którego dotyczy
  • Grupowane dane i eksportowane dokumenty pozwalają je porównywać ze sobą i archiwizować
  • Zamówienia automatycznie konwertowane są do dostaw i przenoszone do systemu ERP
  • W każdym projekcie określane są zadania i role ze ściśle określonymi uprawnieniami dostępu do poszczególnych dokumentów i ich zatwierdzania
  • Budżety zadaniowe tworzone są z szablonu i automatycznie wiązane z większym budżetem projektowym
  • Protokoły odbioru eksportowane są na podstawie dokumentów powiązanych z zadaniem, co wyklucza błędy

Oprogramowanie dla firm HVAC podzielone na moduły

Projekty

To podstawa pracy. Kalendarz i rejestr klientów pobierane są z systemu ERP, jednak to Platforma Connecto prowadzi dokumenty, rejestry, karty pracy, faktury kosztowe, budżet ofertowy i realizacyjny, pracowników, wyposażenie, harmonogram, narady. W module projekty koszty wiązane są z zadaniami.

Każdy projekt może posiadać określony potencjał, kartotekę, rejestr pracowników i wyposażenia, harmonogram zadań, karty pracy, notatki do zadań, zapis cotygodniowych spotkań organizowanych przez osoby nadzorujące dany projekt wraz z listą podzadań.

Jedynie wyszczególnieni pracownicy mogą zmieniać statusy zadań i powiązanych z nimi dokumentów (wysłane, przeczytane, oznaczone, zatwierdzone, zrealizowane częściowo itd.). Taki sposób zarządzania przyspiesza realizację projektu, daje aktualną wiedzę o kosztach oraz ułatwia komunikację wewnątrz zespołu.

elektroniczny-obieg-dokumentow-przyklad

Obieg dokumentów

Obieg dokumentów skojarzony jest z zadaniami. Każdy z dokumentów wychodzących z firmy (także dokumenty papierowe, które uzupełniane są w systemie o dane dot. kuriera, listu przewozowego, etc) zostawia ślad w postaci ścieżki powiązanej z zadaniem.

Maile wysyłane są bezpośrednio z Platformy Connecto, co pozwala grupować dane i eksportować dokumenty, a także porównywać je i archiwizować – np. oferty spływające na rozsyłane seryjnie zapytania o cenę).

Automatyzacja przepływu dokumentów pozwala konwertować zamówienia do dostaw, a te przenosić z Platformy Connecto do ERPa. System koncentruje i porządkuje wszelkie pisma przychodzące, wychodzące oraz własne, tj. ZD (zamówienia dla dostawców), ZWP (zlecenia wykonania pracy), MM (przesunięcia międzymagazynowe), KZM (karty zatwierdzania materiałowego) czy KG (karty gwarancyjne).

crm

Business Intelligence

Platforma Connecto umożliwia szczegółowy wgląd w koszty oraz przychody w podziale na miesiące, oddziały, działy, kontrahentów. Raporty dostarczane są automatycznie na adres mailowy bądź telefon, w ustalonym czasie i według zadanych reguł (np. W każdy poniedziałek o 8.15 generowany jest raport o kosztach z ubiegłego tygodnia w porównaniu do kosztów estymowanych na dany miesiąc).

Nie wymagają uruchamiania systemu, ani angażowania pracowników do przygotowywania zestawień. Mogą być przedstawiane w różnych formach graficznych, a także pod kątem różnych, określonych kryteriów.

system-do-zarzadzania-projektami-harmonogramowanie-prac

Systemy ERP dla HVAC

Platforma Connecto może integrować się z dowolnym systemem ERP.  Ułatwia dzięki temu przepływ i wystawianie faktur, prowadzenie księgowości, operacjonalizowanie danych o kontrahentach, gospodarkę magazynową, kontrole nad czasem pracy pracowników.

business-intelligence-screen

Jesteś zainteresowany oprogramowaniem dla HVAC? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy

Oprogramowanie dla branży HVAC

Systemy informatyczne dla HVAC ułatwiają zarządzanie pracą na każdym etapie. Operacjonalizują przepływ i akceptację dokumentów, prowadzenie projektów, usługi gwarancyjne i serwisowe, kontrolę nad kosztami i zasobami, estymację danych finansowych.













    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}