Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Oprogramowanie dla kultury

Zarządzaj projektami artystycznymi, edukacyjnymi i społecznymi w powiązaniu z zespołami realizacyjnymi, dokumentami i kosztami.

Pobierz demo
kultura CONNECTO

Oprogramowanie dla kultury

Platforma Connecto

Platforma Connecto umożliwia instytucjom z sektora kultury sprawne zarządzanie realizowanym portfelem projektów, niezależnie od ich ilości czy skali. System pozwala na prawidłowy obieg dokumentów i informacji oraz zwinne prowadzenie nie tylko projektów, ale i relacji z widzami czy podwykonawcami. Dzięki modułowi BI dyrektorzy na bieżąco monitorują przepływy finansowe.

Pobierz wersję demo

Poznaj możliwości oprogramowania dla sektora kultury

Instytucja kultury bez systemu Platforma Connecto

  • Pisma przychodzące i wychodzące rejestrowane są ręcznie przez sekretariat instytucji w Dzienniku Pism Przychodzących oraz Dzienniku Pism Wychodzących, a każda osoba akceptująca dany dokument robi sobie jego kopię.
  • Dokumenty krążą po instytucji w wielu kopiach, każdy z działów posiada odrębną dokumentację projektową, bardzo często procesy są dublowane, ponieważ podobna praca dotycząca opisywania i przyporządkowywania dokumentów wykonywna jest w każdym dziale.
  • Każdy z działów pracuje na swojej części budżetu, wg przyjętych standardów. Księgowość kontroluje budżet poprzez procedurę zapotrzebowań / rozliczenia faktur kosztowych, nie posiada jednak wglądu od ręki w stan finansowy realizowanego projektu
  • Każdy pracownik prowadzi jednocześnie kilka projektów w danym obszarze specjalizacji. Samodzielnie czuwa nad ich realizacją.
  • Techniką zarządzania projektami jest praktyka oraz procedury własne, wydawane w formie zarządzeń dyrektora

Instytucja kultury z systemem Platforma Connecto

  • Wszystkie pisma poruszają się po instytucji w wersji cyfrowej, zgodnie z ustalonymi obiegami, co pozwala nie tylko na akceptację pism w trybie zdalnym, ale i na pełną ich archiwizację.
  • Dokumenty wiązane są z realizowanymi projektami, a ich poprawny, elektroniczny obieg i etapy akceptacji są monitorowane na każdym odcinku ustalonej ścieżki workflow
  • Każdy z działów pracuje na swojej części budżetu, ale księgowość i osoby uprawnione mają bieżący wgląd w budżet i na bieżąco kontrolują poziom wydatkowania
  • System pomaga każdemu z pracowników kontrolować realizowane równocześnie projekty i tak zarządzać zadaniami, by optymalnie wykorzystać zasoby i nie dublować pracy, która została już wykonana przez kogoś z zespołu.
  • Praktyczne aspekty zarządzania oraz ustalone procedury zostają ujęte w systemie informatycznym, który staje się techniką zarządzania opartą na przyjętej i określonej metodyce, co daje większą kontrolę nad procesem realizacji projektów

Oprogramowanie dla sektora kreatywnego podzielone na moduły

Obieg dokumentów

W ramach obsługi księgi kancelaryjnej każdy dokument jest rejestrowany w postaci elektronicznej, a następnie przekształcany do dedykowanego typu i przekazywany w obieg zgodnie z odpowiednio zaprojektowanym schematem.

Każde pismo wychodzące rejestrowane jest w pierwszej kolejności przez właściwą osobę, dzięki temu w każdym momencie można śledzić przepływ informacji opuszczających instytucję. Wszystkie dokumenty są dostępne z dowolnego miejsca, a także archiwizowane. Ten istotny element pozwala na płynne funkcjonowanie także w warunkach lockdownu.

Lista KU

Projekty i rozliczanie budżetu

Funkcjonalność Platformy Connecto pozwala na utworzenie każdego wydarzenia kulturalnego w postaci projektu. Każdy projekt posiada możliwość stworzenia ściśle określonego, dedykowanego budżetu. Budżet posiada pozycje, które można rozliczać zarejestrowaną elektronicznie fakturą kosztową.

Faktura kosztowa po zarejestrowaniu w systemie jest przekazywana obiegiem elektronicznym do właściwych osób, a te rozliczają pozycje faktury z właściwymi pozycjami budżetu. Pozwala to na pełną kontrolę realizacji budżetu i chroni przed nieplanowanymi przekroczeniami.

Faktura przekazanie

Kalendarz

To podstawa planowania pracy w sezonie artystycznym. Bez możliwości rejestracji planowanych wydarzeń w systemie nie ma możliwości odpowiedniego zarządzania pracą.

Dlatego każde spotkanie robocze, a nawet czynność wykonywana przez pracownika w związku z organizacją danego wydarzenia jest z nim skojarzona na poziomie kalendarza. Pozwala to na odpowiedni przepływ informacji pomiędzy zespołami realizującymi dany event.

Zarzadzenia

CRM, mailing i ankiety

Istotnym elementem modułu CRM z punktu widzenia odbiorcy wydarzeń kulturalnych jest funkcjonalność mailingu. Po rejestracji w systemie danego wydarzenia jest do niego przypisywana lista potencjalnych gości – system generuje mailing masowy z zaproszeniami oraz rekomendacjami organizowanych wydarzeń.

Dla danego eventu tworzony jest szablon ankiet, a następnie w postaci interaktywnego formularza system udostępnia ankietę ewaluacyjną gościom wydarzenia, którzy zakupili bilet online. CRM pozwala także na kompleksowe zarządzanie relacjami z widzami, a także z klientami biznesowymi czy grupami zorganizowanymi.

zapotrzebowania

Business Intelligence

Analizy finansowe wykonywane na bieżąco niezbędne są w pracy instytucji kultury ze względu na obowiązek stosowania Pzp (ustawy Prawo zamówień publicznych). Dzięki rzeczywistemu wglądowi w poziom wydatkowania poszczególnych rodzajów kosztów łatwiej jest zarządzać finansami, przygotowywać i organizować przetargi a także realizować zamówienia do których nie stosuje się ustawy Pzp, tj. zgodne z wewnętrznymi progami stosowania ustanowionymi przez regulamin.

Analizy wspomagają proces decyzyjny i pozwalają na wczesną identyfikację problemów i ryzyka zarządczych – tak na poziomie budżetu ogólnego, jak i budżetów zadaniowych (projektowych).

Lista Zamowienia Publiczne

Zarządzanie operacyjne cz.1

Platforma Connecto jest systemem do zarządzania na możliwie wielu poziomach – pozwala planować program i nowe wydarzenia w ofercie kulturalnej, pomaga zarządzać ludźmi i zasobami materialnymi i niematerialnymi, prowadzić projekty i realizować procesy zw. z reklamą, marketingiem i promocją, bezpieczeństwem informacji i procesami kontrolnymi, ewaluacją, audytami.

Porządkuje sposób zarządzania relacjami z odbiorcami wydarzeń kulturalnych oraz interesariuszami (współpracą z innymi jednostkami, sponsorami, mediami etc). A ze względu na rozbudowaną analitykę pomaga zarządzać zmianą i ryzykiem. Platforma Connecto jest narzędziem, które pozwala na bieżące monitorowanie wykonywania zadań, przepływ informacji, współdzielenie wiedzy (pliki, kalendarze, materiały robocze i merytoryczne).

Lista rachunkow

Zarządzanie operacyjne cz.2

Platforma Connecto pomaga w codziennej pracy instytucji. Ułatwia zarządzanie delegacjami, wyjazdami służbowymi i zastępstwami. W niej prowadzony jest rejestr udzielonych zamówień, co ułatwia przygotowanie sprawozdań z Pzp i umożliwia prognozowania przetargów na rok przyszły. Zawiera rejestr umów obowiązujących oraz wygasłych, a system automatycznie przypomina o końcu obowiązywania danej umowy.

Ważny jest także prowadzony w systemie rejestr wszystkich obowiązujących regulacji wewnętrznych – każde nowe zarządzenie jest automatycznie wysyłane do wszystkich pracowników. Platforma Connecto umożliwia płynne zarządzanie dokumentacją danego projektu ze względu na sieciowe powiązanie wszystkich związanym z nich realizacją dokumentów księgowych, promocyjnych, produkcyjnych, realizacyjno-technicznych oraz eksploatacyjnych.

Projekt_budzet

Systemy ERP dla instytucji kultury

Określona polityka rachunkowości wprowadza szczegółowe zasady jej prowadzenia dla rzetelnego obrazu sytuacji majątkowej i finansowej instytucji, co ułatwia wykorzystywanie na co dzień narzędzi informatycznych w postaci systemów klasy ERP. Platforma Connecto może integrować się z dowolnym systemem ERP i jeszcze bardziej ułatwiać zarządzanie.

W ramach Platformy Connecto, zgodnie z przyjętym workflow, ustalony zostaje bowiem sposób postępowania z dokumentami księgowymi, ich ewidencjonowanie i obieg, a także sposób przechowywania, kontroli i ochrony. Platforma uwzględnia również przyjęty Plan Finansowy na dany rok – określa w perspektywie planowane dochody oraz szacowane wydatki instytucji.

Umowa z klientem Oprogramowanie dla kultury

Jesteś zainteresowany oprogramowaniem dla kultury? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe, także w sprawie pomocy w przygotowaniu wniosku na inwestycje do MKiDN.

Formularz kontaktowy













    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse arcu dolor, porta sit amet lorem posuere, tristique egestas diam. Nam hendrerit tincidunt faucibus. Aliquam finibus sem a diam dignissim, id interdum tortor gravida. Curabitur luctus risus felis, sed ullamcorper nisi ultricies id. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

    Connecto dla branży budowlanej
    Dowiedz się więcej
    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}