Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Obieg dokumentów
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • KSeF
        • Faktura kosztowa
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Partner Comarch

Jesteśmy partnerem Comarch od 2005 roku. Wdrażamy oraz serwisujemy rozwiązania Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Optima. Zapraszamy do współpracy!

Zapytaj o rozwiązania

Partner Comarch od 2005 roku!

Comarch-Partner-Logo

Od 20 lat jesteśmy partnerem Comarch i cały czas wdrażamy rozwiązania polskiego producenta. Znamy szczegółowo systemy ERP Optima oraz ERP XL, które zapewniają płynność rozliczeń finansowych i pozwalają łagodnie przejść przez zawirowania legislacyjne, do jakich dochodzi w trakcie roku budżetowego. Nasi specjaliści dobiorą system odpowiadający potrzebom twojej firmy. Zapytaj o rozwiązanie i wdrażaj ERP z Connecto!

Zapytaj o rozwiązania

Dlaczego warto wybrać Connecto - partnera Comarch?

Wybierając Connecto, wieloletniego Partnera Comarch, otrzymujesz gwarancję kompleksowej obsługi. Wdrożenia systemu realizują konsultanci tematyczni, którzy wcześniej pracowali w działach księgowości, kadrach, kierowali magazynem czy zajmowali się administracją. Dzięki temu świetnie znają potrzeby użytkowników. Opiekę powdrożeniową realizuje helpdesk, który pomaga w sytuacjach wymagających wsparcia technicznego. Cały czas będziesz pod opieką specjalistów.

Systemy ERP
Comarch ERP Optima
Comarch ERP XL

Zalety współpracy z Connecto

DOSTĘPNOŚĆ – wszelkie uwagi i problemy zgłaszasz do naszych specjalistów poprzez specjalną platformę, dzięki czemu mamy możliwość natychmiastowej reakcji.

WIEDZA – posiadamy specjalistów, którzy posiadają wiedzę z danego zakresu, dlatego szczegółowo mogą odpowiadać na pytania i rozwiewać wątpliwości dotyczące każdego detalu systemu ERP.

MOBILNOŚĆ – serwisanci Connecto są w stanie rozwiązać problem zarówno w siedzibie twojej firmy, jak i zdalnie, co pozwala oszczędzić czas i zmniejsza ryzyko przestoju pracy do minimum.

Jak zmienić partnera obsługującego w Comarch?

Zmiana partnera to wbrew pozorom prosty proces. Po wybraniu nowej firmy wystarczy uzupełnić formularz zmiany Partnera Comarch. Pozostałe formalności dopełni nowy partner. Warunkiem zmiany jest brak zaległości wobec dotychczasowego partnera i firmy Comarch. Cały proces zwykle zajmuje kilka dni roboczych, ponieważ nie ma konieczności reinstalacji systemu czy przenoszenia danych.

Obecny partner nie spełnia Twoich oczekiwań? Zbyt wolno reaguje na zgłoszenia, nie rozumie specyfiki Twojej branży lub blokuje rozwój systemu? W każdej chwili możesz przejść do Connecto – partnera Comarch obsługującego systemy, a także prowadzącego wdrożenia i serwis techniczny dla firm w całej Polsce.

Zespół Grupy Connecto posiada wieloletnie doświadczenie, własne rozwiązania DMS/CRM oraz status wysoko ocenianego partnera Comarch. Gwarantujemy niezawodną obsługę na najwyższym poziomie, z możliwością dalszej rozbudowy systemu ERP.

Jak partner Comarch może pomóc?

Autoryzowany partner Comarch odpowiada za m.in.:

  • analizę potrzeb,
  • dobór właściwej wersji systemu ERP,
  • konfigurację modułów, migrację danych.

Zespół ekspertów kompleksowo dba o to, by oprogramowanie realnie wspierało zarządzanie zasobami firmy, m.in. w księgowości, kadrach, magazynie, sprzedaży czy produkcji. Po wdrożeniu dodatkowo prowadzi szkolenia użytkowników, nadzoruje działanie systemu, wprowadza aktualizacje, a także rozwija system o kolejne moduły i integruje go z innymi narzędziami w firmie.

Grupa Connecto dodatkowo oferuje autorskie systemy do m.in. elektronicznego obiegu dokumentów, zarządzania relacjami z klientami (CRM), a także raportowania i zarządzania projektami (BI). W ten sposób można stworzyć spójne środowisko IT oparte na systemie ERP od Comarch.

Zespół konsultantów z doświadczeniem biznesowym (m.in. w zakresie księgowości, kadr, logistyki, sprzedaży) zapewnia nie tylko wsparcie techniczne, ale też może zająć się doradztwem procesowym i optymalizacją pracy wybranych działów.

Dlaczego zaufany partner Comarch jest istotny?

ERP jest jednym z najważniejszych systemów w firmie. Od jakości jego wdrożenia, ale też wsparcia partnera zależą m.in. ciągłość sprzedaży, poprawność rozliczeń oraz szybkość dostosowywania się do zmian przepisów.

Zaufany, certyfikowany partner z wysokim statusem w programie Comarch i rozbudowanym zespołem minimalizuje ryzyko przestojów, błędów konfiguracyjnych czy nieudanych aktualizacji.

Grupa Connecto działa od 2005 roku, dlatego posiada doświadczenie projektowe, stabilną obecność na rynku i dużą bazę. Zapewnia stabilną, bezpieczną, długoterminową współpracę przy systemie ERP. Taki partner to gwarancja, że system będzie rozwijany wraz z firmą, a nie stanie się przeszkodą przy skalowaniu, zmianach organizacyjnych czy cyfryzacji kolejnych obszarów.

Szukasz sprawdzonego partnera Comarch? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy













    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}