Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Program do prowadzenia sklepu

inBaza wiedzy, Platforma Connecto, System DMS

Branża e-commerce stale się rozwija, dlatego każda firma, która chce utrzymać swoją pozycję na rynku lub ją poprawić, musi dynamicznie funkcjonować i nadążać za oczekiwaniami klientów. W prowadzeniu takiej działalności niezwykle pomocne są dodatkowe narzędzia IT ułatwiające zarządzanie. Wyjaśniamy, dlaczego warto zainwestować w program do prowadzenia sklepu internetowego oraz jak wybrać najlepszy system!

Spis treści

  • Program do prowadzenia sklepu online
    • Program dla sklepu internetowego
    • Jaki program wybrać?

Program do prowadzenia sklepu online

Program do prowadzenia sklepu online to specjalistyczny system, który wspiera przedsiębiorców na wiele różnych sposobów. Pomaga przy inwentaryzacjach, usprawnia formalności, ułatwia obsługę klientów itp. Dzięki niemu zyskuje się pełną kontrolę nad pracownikami, a także dostawami, transakcjami, dokumentami itd.

Po wdrożeniu programu do prowadzenia sklepu online można m.in.:

  • nadzorować dostawy,
  • kontrolować stan magazynu,
  • tworzyć, udostępniać i archiwizować dokumenty,
  • korzystać ze schematów rabatowania,
  • sprawdzać archiwalne ceny produktów,
  • monitorować i przewidywać zyski,
  • wykonywać analizy sytuacji w firmie.

Nowoczesne programy do prowadzenia sklepu online zazwyczaj mają formę platformy, dlatego są dostępne na komputerach, a także urządzeniach mobilnych. Dzięki temu mogą korzystać z nich nie tylko pracownicy biurowi, ale też obsługa magazynu czy osoby pracujące w terenie/zdalnie. To ogromne ułatwienie, ponieważ znacznie przyspiesza wymianę informacji oraz przekazywanie ważnych dokumentów, co ma niebagatelny wpływ na usprawnienie działania firmy. W branży e-commerce czas realizacji zamówienia jest szczególnie ważny, dlatego narzędzia IT zapewniające wsparcie w tej kwestii są wręcz niezbędne.

Program tego typu jest również niezwykle przydatny przy prowadzeniu sieci handlowych. Z jego pomocą można m.in. przygotowywać cenówki, tworzyć gazetki reklamowe i wprowadzać rabaty, ograniczając ryzyko błędu. Kiedy zaś uruchomiło się program lojalnościowy, również da się o wiele łatwiej zapanować nad naliczanymi punktami i oferowanymi bonusami.

Program dla sklepu internetowego

Program dla sklepu internetowego powinien być nowoczesnym, sprawdzonym systemem, odpowiednio dostosowanym do specyfiki branży. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań na rynku jest Comarch Optima, czyli wszechstronny system ERP (z ang. Enterprise Resources Planning = planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Oferuje funkcje przydatne w zakresie:

  • księgowości,
  • handlu,
  • magazynu,
  • kadr i płac,
  • OCR (od ang. Optical Character Recognition = optyczne rozpoznawanie znaków),
  • sprzedaży online,
  • analiz i raportów.

System tego typu jest niewątpliwie niezwykle przydatny, ale zazwyczaj potrzebne są dodatkowe aplikacje. Z tego względu najlepiej jest zdecydować się na platformę o budowie modułowej – można odpowiednio dobrać jej komponenty, w zależności od faktycznych potrzeb firmy. W ten sposób zyskuje się narzędzia, z których rzeczywiście w pełni się korzysta, zarazem optymalizując koszty ich utrzymania.

Elastyczne programy dla sklepów internetowych są także skalowalne, czyli pozwalają na bieżąco dostosowywać się do ewentualnych zmian. Da się je bez problemu przystosować, gdy np. rozszerzy się ofertę, zmieni asortyment czy zdobędzie o wiele większą grupę klientów. Dzięki temu po ich wdrożeniu można korzystać z nich przez lata. Przy tym warto zwrócić uwagę, by programy były kompatybilne z dotychczas wykorzystywanymi aplikacjami czy sprzętami, np. terminalami płatniczymi, drukarkami etykiet czy czytnikami.

Jeśli planuje się zaimplementować nowy system w firmie, trzeba także pamiętać o tym, że przede wszystkim powinien spełniać oczekiwania pracowników. Bardzo ważne jest, by był praktyczny dla przedstawicieli różnych działów – od księgowości i kadr, aż po magazyn czy Obsługę Klienta. Warto również zwrócić uwagę na interfejs, ponieważ platforma powinna być przejrzysta i intuicyjna w obsłudze. Dzięki temu będzie wygodna w codziennym użytku, a sam proces jej wdrożenia nie będzie sprawiał większych trudności.

Jaki program wybrać?

Właśnie zastanawiasz się, jaki program dla sklepu internetowego wybrać? Oferowana przez nas Platforma Connecto jest nowoczesnym, elastycznym rozwiązaniem, które doskonale sprawdza się w przypadku firm z branży e-commerce. Przed zakupem można dokładnie poznać jej funkcje, umawiając się na specjalną prezentację.

Po wstępnej rozmowie z konsultantem przygotowujemy spersonalizowaną wersję oprogramowania. Wspólnie ustalamy dogodny termin spotkania, które odbędzie się w wybranym miejscu (np. w siedzibie Twojej firmy) albo zdalnie. Na nim szczegółowo omówimy działanie systemu, zaprezentujemy przykłady jego zastosowania, wyczerpująco odpowiemy na wszystkie pytania itp. Udział w prezentacji jest całkowicie darmowy, a także nie zobowiązuje do zakupu.

Jesteś zainteresowany naszym programem do prowadzenia sklepu internetowego? Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}