Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Raportowanie i analizy

Chcesz mieć wgląd w przepływy finansowe oraz zasoby organizacyjne i materiałowe? Korzystaj z zestawień, podsumowań i bilansów

Pobierz demo

Raportowanie i analizy w Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima

Każda firma musi podejmować decyzje szybko i precyzyjnie na podstawie bieżących danych.

Pobierz wersję demo

Moduł Analizy zapewnia dostęp do ponad 150 najpotrzebniejszych raportów i analiz z każdego obszaru działalności firmy: handlu, logistyki, księgowości, kadr, płac i innych. Ponadto umożliwia błyskawiczne stworzenie dowolnej analizy na podstawie gromadzonych w programie danych. Analizy przedstawione są w postaci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel, które można dowolnie modyfikować.

Raportowanie i analizy - moduły

Comarch ERP Optima BI Point

Comarch ERP Optima BI Point stanowi rozszerzenie modułu Analiz i jest dostępne przez platformę internetową. Daje to możliwość kadrze zarządzającej przedsiębiorstw na wgląd w sytuację w firmę z każdego miejsca w dowolnym czasie. Platforma oferuje użytkownikowi dostęp do 197 standardowych raportów a także możliwość tworzenie własnych analiz ad- hoc.

BI1

Comarch BI Point Menadżer

Dostępne zestawy raportów pozwolą kadrze zarządzającej prowadzić dobowe  analizy sprzedaży czy zakupów, lepiej zarządzać należnościami i zobowiązaniami, kontrolować rentowność w ujęciu m.in. działów czy regionów, mieć wgląd w czas pracy i pensje pracowników czy zarządzać stanami magazynowymi. Co ważne z raportów i analiz można także na tablecie czy smartfonie dzięki  wbudowanemu w narzędzie responsywnemu designowi.

BI2

Jesteś zainteresowany rozwiązaniem raportowania i analiz? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy













    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}