Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

REGULAMIN UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ CONNECTO SP. Z O.O. w RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa warunki świadczenia Usług Szkoleniowych organizowanych przez Connecto Sp. z o.o. (zwaną w dalszej części Organizatorem) a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Koszty podróży uczestnika / uczestniczki szkolenia pokrywa Klient
  3. Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych.

§ 2 Zgłoszenia na szkolenie

  1. Uczestniczką / uczestnikiem szkolenia jest osoba zgłoszona na szkolenie poprzez rejestracje na stronie https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl
  2. Szkolenia świadczone przez Organizatora mają charakter zamknięty.
  3. Dokonanie rejestracji na usługę szkoleniową jest jednoznaczne z zaakceptowaniem terminu określonego w Karcie Usługi, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rejestracji oraz niniejszego regulaminu.
  4. Ilość miejsc na każde szkolenie jest ograniczona.
  5. Przyjęcie zgłoszenia na szkolenie zostanie potwierdzone przez Organizatora za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych (tj. zmiana statusu uczestnika szkolenia na zaakceptowany).
  6. W szkoleniu mogą brać tylko i wyłączenie udział pracownicy firmy dla której jest dedykowana usługa rozwojowa.

§ 3 Rezygnacja ze szkolenia

  1. Rezygnacji ze szkolenia może nastąpić do terminu określonego w Karcie Usługi jako Data zakończenia rekrutacji i odbywa się poprzez zmianą statusu uczestnika na stronie https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl na poziom: rezygnacja.
  2. Za datę rezygnacji ze szkolenia uznaje się datę dokonania zmiany statusu.
  3. Informacja o rezygnacji powinna wpłynąć do Organizatora drogą mailową lub telefoniczną do osoby wskazanej na Karcie Usługi.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych zgodnie z Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje, o tym fakcie każdego z uczestników.

§ 4 Warunki uczestnictwa

  1. Uczestnicy zobowiązani są do punktualnego przybycia na szkolenie.
  2. Termin i czas szkolenia określa Karta Usługi, w której uwzględnione są również przerwy.
  3. Organizator zapewnia uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe , certyfikaty.
  4. Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  5. Uczestnicy zobowiązani są do podpisania listy obecności, odebrania materiałów szkoleniowych i certyfikatów.

§ 5 Reklamacje

  1. Uczestnikom przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty zakończenia szkolenia.
  2. Zgłoszenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem czego dotyczy, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy firmy oraz adresu e-mailowego należy dokonać pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
  3. Wszelkie reklamacje będą rejestrowane w systemie Organizatora.
  4. Wszelkie dodatkowe kwestie dot. reklamacji zostały ujęte w Procedurze reklamacji usługi szkoleniowej w Connecto Sp. z o.o. stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

§ 6 Kontrola oraz działania korygujące

  1. Organizator ma prawo skontrolować każde szkolenie bez uprzedniego powiadomienia o jej terminie, w dowolnym czasie trwania usługi. Kontrola ma na celu sprawdzenie faktycznego dostarczania usługi rozwojowej przez Trenera oraz jakości świadczonej usługi, a także prawidłowego uczestnictwa ze strony Klienta.
  2. Klient ma obowiązek umożliwić taką kontrolę Organizatorowi.
  3. Wszelkie dokumenty dot. kontroli będą rejestrowane w systemie Organizatora.
  4. Z końcem szkolenia każdy Uczestnik ma obowiązek wypełnienia anonimowej Ankiety ewaluacyjnej mającej na celu weryfikację świadczonych usług przez Organizatora.
  5. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub ewentualnych uwag klienta, niskich ocen, czy też reklamacji, Organizator ma obowiązek wprowadzić działania mające na celu poprawę zgłoszonych/zauważonych uchybień.

§ 7 Ochrona danych osobowych

  1. Wypełniając formularz zgłoszeniowy uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1)
    Zamawiający/Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie przekazanych danych osobowych przez Organizatora w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania usług szkoleniowych, a Organizator zobowiązuje się chronić przekazane dane osobowe na zasadach określonych w odrębnych przepisach. Organizator nie udostępnia zgromadzonych danych osobowych należących do Zamawiających/Uczestników podmiotom trzecim, chyba, że jest to podmiot świadczący usługi na rzecz Organizatora, a Organizator zobowiązał ten podmiot do zapewnienia ochrony przekazanych danych.
  2. Jako Dostawca Usług Organizator ma dostęp do danych takich jak:
    a. Imię
    b. Nazwisko
    c. Adres e-mail
    d. Adresdokorespondencji
    e. Telefonkontaktowy.
    Powyższe dane traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne.
  3. Dane przetwarzane są wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji oraz rozliczenia Usługi rozwojowej.4. Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu w treść swoich danych osobowych, do dokonania ich zmiany oraz żądania ich usunięcia.

§ 8 Własność / Prawa autorskie

  1. Wszystkie materiały edukacyjne przekazane przez Organizatora Uczestnikom szkolenia, stanowią własność Organizatora i chronione są prawem autorskim, z zastrzeżeniem ust. 2
  2. W przypadku, gdyby Organizator nie był właścicielem materiałów edukacyjnych przekazanych Uczestnikom, Organizator oświadcza, że będzie posiadał tytuł prawny do posługiwania się owymi materiałami (np. licencja), a stosowna wzmianka o podstawie prawnej dysponowania nimi, będzie umieszczona na każdym egzemplarzu przekazanych materiałów szkoleniowych.
  3. Organizator zezwala na korzystanie z materiałów wyłącznie w celach niekomercyjnych, z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów oraz wskazaniem ich autora. Organizator nie zezwala na jakiekolwiek upowszechnianie, wprowadzanie zmian, przesyłanie, drukowanie, powielanie, publiczne odtwarzanie materiałów przekazanych Uczestnikom szkolenia.
  4. Wykorzystanie materiałów (o których mowa powyżej) na użytek szkolenia do celów komercyjnych lub innych niż użytek prywatny, wymaga każdorazowo pisemnej zgody Organizatora.

§ 9 Postanowienia końcowe

    1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
    2. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
    3. Szkolenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504).
    4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Szkolenia.
    5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 14.08.2023 r. i z tym dniem przestaje obowiązywać dotychczasowy Regulamin.
logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}