Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Sprawne zarządzanie i niezbędne narzędzia

inPraca zdalna

Spis treści

  • Co to znaczy „sprawnie zarządzać”?
    • Pandemia – mocny test
    • Elektroniczny obieg a jakość pracy
    • Pracownicy

Co to znaczy „sprawnie zarządzać”?

To znaczy przechowywać, przekazywać, audytować, wyszukiwać i weryfikować każdy dokument, jaki trafia do Twojej firmy, niezależnie od jego formy materialnej – nieważne zatem, czy jest plikiem pdf, cyfrowym obrazem treści papierowych czy plikiem tekstowym nadrukowanym na arkuszu formatu A4.

Ważne, że ma swój cyfrowy odpowiednik, swoje miejsce w systemie i ustaloną ścieżkę (workflow) poruszania się od pracownika do pracownika, zgodną z utworzonymi regułami. Spora część naszych klientów integruje skrzynki mailowe (np. faktury@…) w taki sposób, by od razu trafiały do systemu, a użytkownik systemu odpowiedzialny za rejestrację dokumentu otrzymywał stosowny monit.

Pandemia – mocny test

Od marca 2020 roku, czyli od początku pandemii, wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów u 28 klientów. Są to firmy małe, średnie i duże, różnych branż. Dlaczego zdecydowały się właśnie na naszą platformę? Michał Świerczyna, prezes Connecto, w wywiadzie dla „Dziennika Zachodniego” – mówił na początku kwietnia ubiegłego roku: „W kryzysowym momencie, gdy z dnia na dzień należało przestawić firmy na pracę zdalną, rozwiązania informatyczne Connecto zdały egzamin. To był mocny test”. Pandemia okazała się testem dla wielu firm, tym bardziej więc cieszymy się, że nasz moduł do elektronicznego obiegu dokumentów pomógł naszym klientom w dostosowaniu się do nowych warunków.

0SjA_JG6iYg-HQ

Elektroniczny obieg a jakość pracy

Łatwiejsza współpraca, większe bezpieczeństwo, sprawne wyszukiwanie, precyzyjne udostępnianie to nie tylko niższe koszty zarządzania dokumentami, ale też kontrola dostępu. Nasi klienci widzą w systemie, kto i kiedy miał do danego dokumentu dostęp i jakie zmiany w nim nanosił. To jedna z największych wartości obiegu dokumentów, zwłaszcza gdy w warunkach narzuconych przez pandemię, pracujemy w zespołach rozproszonych i w warunkach zdalnych.

Dzięki Platformie Connecto do niezbędnego minimum mogą zostać ograniczone wizyty w firmie, dlatego że tak pracownicy jaki i zarząd mają dostęp do dokumentów, danych i informacji zawartych w systemie z każdego miejsca – i z każdego miejsca mogą podejmować decyzje.

Pracownicy

Według raportu „Voice of the European workforce” Delloitte’a 62% pracowników w Europie i 57% osób pracujących w Polsce spodziewa się, że po zakończeniu pandemii będzie miało możliwość częstszej pracy zdalnej. Wielkimi krokami zbliża się zatem koniec papierowych wydruków trzymanych w ustawionych w rządku segregatorach, w zamykanych na klucz szafach.

Według ekspertów OEES i stworzonego przez nich Alertu Biznesowego nr 4 „nadchodzi nowy model globalizacji, w którym tylko radykalna cyfryzacja biznesu zapewni wzrost i bezpieczne miejsca pracy”. Jeśli więc chcecie sprawnie zarządzać dokumentami, wykonując pracę zdalnie, pomyślcie o Platformie Connecto i elektronicznym obiegu dokumentów, który umożliwi Wam szybkie reagowanie, a pracownikom da wsparcie w codziennych zadaniach i zapewni bezpieczeństwo.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem
logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}