Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

System informatyczny w wydawnictwie może pomóc

inPlatforma Connecto

Proces wydawniczy jest skomplikowaną, wieloetapową procedurą, w której biorą czynny udział pracownicy z różnych działów. Z tego względu profesjonalny system informatyczny jest wręcz niezbędny, jeśli chce się sprawnie i w pełni profesjonalnie zarządzać oficyną. Wyjaśniamy dlaczego warto zainwestować w nowoczesne oprogramowanie dla wydawnictw!

Spis treści

  • Oprogramowanie dla wydawnictw – jak działa?
    • Dlaczego warto korzystać z oprogramowania dla wydawnictw?
    • Jak wdrożyć oprogramowanie dla wydawnictw?

Oprogramowanie dla wydawnictw – jak działa?

Oprogramowanie dla wydawnictw to perfekcyjnie współpracujące ze sobą narzędzia IT, idealnie przystosowane do potrzeb branży. Platforma Connecto automatyzuje proces zawierania, nadzorowania oraz realizacji poszczególnych etapów pracy. Do tego pomaga zapanować nad dokumentacją oraz porządkuje warunki istniejące dla określania i rozliczania tantiem. Poszczególne moduły są odpowiedzialne za konkretne zadania, przez co automatyzują wiele procesów.

Korzystając z platformy można łatwo generować umowy główne oraz inne ważne dokumenty (m.in. zamówienia druku, karty kosztów książki, umowy dla podwykonawców) na podstawie gotowych szablonów. Odpowiednie narzędzie automatycznie wstawia numery, atrybuty księgowe czy produkty wydawnicze, a także przypisuje do danego produktu kod ISBN. Przy tym wszystkie dane są gromadzone w wewnętrznej bazie, przez co zawsze są prawidłowe i aktualne.

System obejmuje również moduł przeznaczony do rozliczeń. Gromadzi dane na temat wszystkich produktów związanych z danym tytułem wydawniczym, pod względem prowizji od ilości sprzedanych sztuk. Pomaga obliczać tantiemy od ceny, wpływów i liczby sprzedanych egzemplarzy. Automatycznie generuje wydruki, a do tego na bieżąco weryfikuje kwoty honorariów, salda zaliczek, sumy naliczonych tantiem itp.

Platforma Connecto bez problemu integruje się z systemami ERP. Dodatkowo wspiera kontrolę zakupów, sprzedaży i stanów magazynowych. Ułatwia prowadzenie księgowości, sprawozdawczość i posługiwanie się danymi danych o kontrahentach, a także usprawnia współpracę z zewnętrznymi dystrybutorami oraz centrum logistycznym.

Ważnym elementem oprogramowania dla wydawnictw jest też moduł Business Intelligence. Cały czas monitoruje aktualną sytuację w oficynie, analizując dostępne dane. Jest niezwykle przydatny podczas raportowania sprzedażowego. Pozwala na bieżąco weryfikować stany magazynowe, ustalać średni przychód i marżę, sprawdzać udział poszczególnych grup produktowych w sprzedaży całościowej itp. Automatycznie generuje raporty wg. ustalonych wcześniej reguł, przedstawiając wyniki w formie przejrzystych wykresów. Sprawozdania te pozwalają bardziej świadomie podejmować kolejne kluczowe decyzje, a także pomagają szybciej zauważyć ewentualne nieprawidłowości.

Dlaczego warto korzystać z oprogramowania dla wydawnictw?

Liczne funkcje oprogramowania dla wydawnictw znacznie ułatwiają codzienną pracę wszystkich działów. Automatyzują wiele żmudnych, czasochłonnych procesów, odciążając pracowników oraz minimalizując ryzyko popełnienia błędu. Usprawniają wymianę informacji, jednocześnie dbając o ich ochronę i prawidłową archiwizację. Dają uprawnionym osobom o wiele łatwiejszy dostęp do potrzebnych dokumentów, przez co pozwalają zaoszczędzić sporo czasu na poszukiwaniach. Pomagają również generować potrzebne pisma za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

System doskonale sprawdza się także podczas nadzorowania postępów prac, ponieważ daje wgląd w poszczególne akceptacje związane z procesem redakcyjnym i wydawniczym. Dzięki temu da się skutecznie zarządzać całym procesem, zapobiegając opóźnieniom oraz innym niedociągnięciom. Kiedy tylko pojawią się jakieś problemy, można od razu je wykryć i zacząć im przeciwdziałać.

Oprogramowanie dla wydawnictw jest również dużym ułatwieniem dla księgowych. Rozliczenia pojedynczego tytułu odbywają się o wiele szybciej (trwają maksymalnie do 8 godzin) i są realizowane kompleksowo, czyli w powiązaniu z pakietem wszystkich powiązanych umów (np. na tłumaczenie, korektę, redakcję, skład). Tantiemy są z kolei rozliczane zgodnie z zadanymi regułami, na podstawie złożonych schematów rozliczeń.

Jak wdrożyć oprogramowanie dla wydawnictw?

Zastanawiasz się, jak wdrożyć oprogramowanie dla wydawnictw? Skontaktuj się z nami, a wszystko dokładnie Ci wyjaśnimy. Przygotujemy spersonalizowaną ofertę, którą następnie możemy omówić na specjalnym spotkaniu.

Podczas prezentacji przedstawimy wszystkie moduły platformy Connecto, tak byś dokładnie zrozumiał, jak działają oraz jakie dają korzyści. Udział w demonstracji systemu jest darmowy i niezobowiązujący. Możemy przygotować ją w Twojej firmie lub przeprowadzić zdalnie, za pośrednictwem wideokonferencji.

Chcesz przekonać się, jak sprawdza się w praktyce nowoczesne oprogramowanie dla wydawnictw? Zadzwoń na numer 32 263 00 00, wyślij wiadomość na: [email protected] lub skorzystaj z zakładki kontakt.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla biura rachunkowego

CRM dla biura rachunkowego

CRM dla agencji pracy

CRM dla agencji pracy

Przykłady obiegu dokumentów w księgowości

Przykłady obiegu dokumentów w księgowości

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}