Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Usługi i serwis

Chcesz, by Twoi klienci byli zadowoleni z obsługi i świadczonych przez Ciebie usług? Zapanuj nad informacjami o klientach skataloguj ich potrzeby, dokumentuj oferty i realizowane zadania, w tym sprzedaż

Pobierz demo

Oprogramowanie dla usług i serwisu

connecto_dms_small

Narzędzie efektywnie wspomaga procesy sprzedaży, dystrybucji i gospodarowania magazynem. Pod kątem handlowym to m.in. sprawne realizowanie transakcji przy wykorzystaniu różnych kanałów w procesie sprzedażowym. Od strony zakupowej to możliwość zarządzania procesami i dokumentami zakupu.

Pobierz demo systemu

Gospodarka magazynowa upraszcza realizację działań, które odbywają się na magazynie. To zarówno stała kontrola poziomu zapasów oraz eliminowanie błędów w obszarze magazynu, jak i wsparcie zadań związanych z logistyką.

Poznaj system dla usług i serwisu

Zarządzanie pod kontrolą

System ułatwia działanie firmom usługowym i serwisowym między innymi pod kątem utrzymania dobrych relacji z klientem. Spójna i szybka komunikacja, dostępna wieloma kanałami (chat, telefon, internet) to połowa sukcesu. Ważna jest również właściwa reakcja na prośbę klienta, która może dotyczyć wykonania zlecenia lub usługi.

elektroniczny-obieg-dokumentow-przyklad

Etapy realizacji

System pozwala nam określić na jakim etapie jest usługa albo czy w ogóle jesteśmy w stanie ją zrealizować. Rejestrowane są również wszelkie zlecenia serwisowe świadczone na zewnątrz oraz te, które mają miejsce w firmie. Ponadto możliwa jest pełna obsługa pod kątem zakupów i sprzedaży w kraju i za granicą.

crm

Zalety systemu do usług i serwisu

Korzystaj z możliwość tworzenia ścieżek wystawiania dokumentów magazynowo handlowych

Kontroluj obsługę procesu sprzedaży w powiązaniu z procesem zakupu

Rejestruj zamówienia, reklamacje, przyjęcia i wydania magazynowe

Bądź na bieżąco dzięki informacjom o kliencie na każdym etapie transakcji

Obsługuj transakcje handlowe krajowe i zagraniczne (m.in. tax free, obrót złomem, obsługa kaucji)

Analizuj historie towarów, obroty i wskaźniki magazynowe, uzyskane marże

Jesteś zainteresowany oprogramowaniem dla handlu i serwisu? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy













    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse arcu dolor, porta sit amet lorem posuere, tristique egestas diam. Nam hendrerit tincidunt faucibus. Aliquam finibus sem a diam dignissim, id interdum tortor gravida. Curabitur luctus risus felis, sed ullamcorper nisi ultricies id. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

    Connecto dla branży budowlanej
    Dowiedz się więcej
    logo_connecto_horizontal_white
    biuro@connecto.pl
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    O firmie

    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN

    Polityka prywatności | Regulamin

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności