Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Zarządzanie produkcją

Potrzebujesz precyzyjnej kontroli nad każdym z etapów wytwórczych?

Pobierz demo

Zarządzanie produkcją

Comarch ERP XL

System ułatwia planowanie i realizację produkcji oraz wspiera procesy poboczne takie jak zarządzanie zasobami i sprzedażą. Rozwiązanie to sprawdza się przy obsłudze każdego rodzaju firmy produkcyjnej.

Pobierz wersję demo

Dzięki harmonogramowaniu produkcji uzyskamy informacje: co, w jakiej ilości i w jakim czasie jesteśmy w stanie wyprodukować. Sam koszt możemy estymować na podstawie zdefiniowanych technologii, a po wyprodukowaniu wyliczyć jego realną wartość. Spośród wielu funkcji mamy też do dyspozycji tę, która przedstawia, ile czasu i surowców potrzebujemy, by wykonać konkretny etap pracy. Ponadto na bieżąco jesteśmy w stanie kontrolować stan dostępności produktów i półproduktów.

Zalety systemu do zarządzania produkcją

  • Symuluj – koszty produktu na podstawie raportów kosztowych
  • Rozliczaj – zlecenia produkcyjne według cen ewidencyjnych albo rzeczywistych
  • Porównuj – koszt rzeczywisty z planowanym dzięki wygenerowanym raportom
  • Raportuj – postęp prac i wykorzystanie budżetu dla danego projektu
Produkcja screen 1

System usprawniający zarządzanie produkcją

System przeznaczony jest dla zakładów o różnych typach produkcji. Może być to produkcja jednostkowa, masowa i seryjna. Jednak dotyczy to również firm działających w innych sektorach. 

Aplikacja daje możliwość planowania potrzeb materiałowych, harmonogramowania prac czy kontrolowania wykorzystanych zasobów. Zarządzanie produkcją staje się łatwiejsze od pierwszych minut działania oprogramowania.

Produkcja screen 2

System usprawniający zarządzanie produkcją

Wdrożenie systemu to sprawa indywidualna, dzięki temu możliwe jest dobranie wszystkich narzędzi pod wymagania klienta. Wszelkiego rodzaju modyfikacje mogą być implementowane w dowolnym momencie – w trakcie wdrożenia lub lata później. O to wszystko dba zespół konsultantów firmy, u której zamówiliśmy oprogramowanie.

Produkcja screen 3

Korzyści wynikające z zastosowania rozwiązania

możliwość symulowania kosztów produktów na podstawie raportów kosztowych

rozliczanie zleceń produkcyjnych według cen ewidencyjnych lub rzeczywistych

obniżenie kosztów

symulowanie kosztów produktu wykorzystujące do tego raporty kosztowe

optymalizacja procesów produkcyjnych

redukcja czasu realizacji zamówień

Jesteś zainteresowany rozwiązaniem do zarządzania produkcją? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy

Funkcjonalność systemu: zarządzanie, realizacja, rozliczanie

Funkcjonalności systemu, która bezwzględnie wpływa na zarządzanie produkcją składa się z kilku elementów. To między innymi harmonogramowanie, realizacja i rozliczanie produkcji.

Harmonogramowanie produkcji

To jedno z ułatwień, które pozwoli zaplanować działania w firmie. Odbywać się może ono automatycznie lub ręcznie. Można również ręcznie edytować automatycznie wygenerowany harmonogram.

Automatyczne harmonogramowanie produkcji to:

  •  wiele metod planowania do wyboru
  •  generowanie terminów na wykonanie działań związanych z produkcji, uwzględniając przy tym kalendarz zasobów
  •  możliwość planowania działań (wskazanie, kiedy praca ma się rozpocząć i zakończyć)
  • Przydatną opcją jest możliwość planowania wstecz
  • W razie potrzeby wygenerujemy rezerwację na surowce lub ich zamienniki, które wykorzystywane są do produkcji
  • Stały wgląd w postęp prac, dzięki czemu przy ewentualnych opóźnieniach jesteśmy w stanie podjąć odpowiednie działania
  • Możliwość generowania karty pracy na podstawie planu produkcji.

Ręczne harmonogramowanie produkcji to:

  •  sprawne modyfikowanie planowego czasu działania za pomocą wykresu Gantta (metoda “przeciągnij i upuść”)
  •  możliwość raportowania zasobów produkcyjnych oraz przenoszenie ich między zleceniami
  •  zautomatyzowane przeliczenie i przeplanowanie czynności, które powiązane są z zadaniami modyfikowanymi przez użytkownika.

Kompletacja

Można powiedzieć, że kompletacja działa w dwie strony. To po pierwsze wsparcie procesów wytwarzania produktów, a po drugie uzyskanie składników z konkretnych przedmiotów – czyli tzw. dekompletacja. Dzięki temu możliwe jest definiowanie receptur oraz tworzenie składu dla danego wyrobu. System daje również możliwość rozliczania zasobów materiałowych, usług i kosztów poniesionych przy kompletowaniu konkretnych produktów w zleceniu. 

Realizacja produkcji

Ważna jest także stała kontrola nad wykonywanymi czynnościami produkcyjnymi, a taką możliwość daje moduł nadzoru realizacji produkcji, tworząc na bieżąco raporty dotyczące konkretnej realizacji. Moduł ten pozwala na wgląd w zadania wskazanego pracownika czy załogi w dowolnym momencie prac. Ponadto umożliwia symulację kosztu produktu w oparciu o wygenerowane raporty. Całość zawiera się w prostym interfejsie, który może być obsługiwany przez pracownika produkcji za pomocą specjalnych kiosków z ekranami dotykowymi.

Rozliczanie produkcji

Zarządzanie produkcją to również sprawne działanie od strony finansowej. Dzięki temu będziemy w stanie określić, jakie są planowane, a jakie rzeczywiste koszty wyprodukowania konkretnego przedmiotu. Ponadto możliwe jest przypisanie kosztów pośrednich do zleceń produkcyjnych i wyrobów gotowych przy wykorzystaniu kluczy podziałowych. Pozwala też na rozliczenie zleceń produkcyjnych według cen ewidencyjnych albo rzeczywistych. Wszystko możemy porównać ze sobą, dzięki raportom, gdzie zestawimy koszt rzeczywisty z planowanym. Rozliczanie produkcji z systemem staje się przejrzyste i bardzo proste.

Projekty

Kolejnym ważnym elementem, który zapewnia system, jest całkowite wsparcie pod kątem obiegu dokumentów dotyczących danego projektu. Dzięki niemu możemy ewidencjonować umowy realizowane w ramach projektów czy na bieżąco raportować postęp prac i kontrolować budżet wydany w ramach konkretnej inwestycji.













    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse arcu dolor, porta sit amet lorem posuere, tristique egestas diam. Nam hendrerit tincidunt faucibus. Aliquam finibus sem a diam dignissim, id interdum tortor gravida. Curabitur luctus risus felis, sed ullamcorper nisi ultricies id. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

    Connecto dla branży budowlanej
    Dowiedz się więcej
    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}