Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide Business Intelligence

Otrzymuj raporty finansowe na maila lub telefon bez konieczności logowania się do systemu. Precyzuj kryteria, zmieniaj widoki raportów, podejmuj decyzje na podstawie aktualnych danych

Pobierz demo

Business Intelligence

Business Intelligence

Business Intelligence uwzględnia każdy obszar działalności firmy pozwalając analizować dane na każdym etapie pracy, zestawić koszty  w oparciu o ich rodzaj i miejsce wytworzenia i analizować je w dowolnej formie (eksport do excela, widok drzewa, itp.). Skrupulatna weryfikacja raportów BI prowadzona jest zdalnie, bez angażowania pracowników, co pozwala bardzo szybko reagować na zmieniające się warunki biznesowe.

Pobierz wersję demo

Business Intelligence z Platformy Connecto  zbiera rozsiane po firmie dane i łączy je w sieć wiedzy. Dzięki narzędziom analitycznym uwzględniającym przepływy pracy, projekty, zadania, koszty, budżety oraz zakładane i osiągane wyniki pozwala zwiększać konkurencyjność. Macierz zależności między realizowanymi projektami pozwala na obserwacje i wnioski wysnuwane na podstawie rzeczywistych danych. Rekomenduje kluczowe wskaźniki efektywności oraz wyznacza obszary, na jakie należy zwrócić uwagę.

Moduł ten wykorzystuje tabele przestawne, bogatą bibliotekę wykresów, oraz automat subskrypcji e-mail aby zaprezentować Ci wyciąg z najważniejszych informacji o bieżącym stanie firmy i poszczególnych procesów, które są realizowane. Raporty tworzone są automatycznie, w oparciu o dane na żywo, bez angażowania pracowników, co pozwala bardzo szybko reagować na zmieniające się warunki biznesowe.

Business Intelligence - analizy i raporty

Atuty Business Intelligence

  • Wielowymiarowość raportowania zapewnia bieżącą kontrolę sytuacji całego przedsiębiorstwa, pod względem każdej informacji, z uwzględnieniem dowolnego wskaźnika.
  • Autentyczność danych sprawia, że dokładnie wiesz, co ile kosztowało i jakie przyniosło efekty; co działa, a co trzeba poprawić; co i kiedy będzie wyprodukowane/zrealizowane, etc.
  • Określasz potencjał handlowy, ponieważ każdego dnia aktualizujesz dane porównawcze na podstawie założonych reguł (np. weryfikujesz ceny na światowej giełdzie).
  • Zarządzasz strategicznie, uwzględniając szanse do wykorzystania w paradygmacie zmiany (dzięki systemowi posiadasz kompletne dane z przeszłości, teraźniejszości oraz zakładane dla przyszłości)
BI

Co zyskujesz wybierając Business Intelligence?

  • Przeprowadzasz analizy w oparciu o realne dane
  • Weryfikujesz kluczowe wskaźniki firmy
  • Monitorujesz na bieżąco kondycję przedsiębiorstwa
  • Rejestrujesz wartości biznesowe
BI2

Analizy i raporty w jednym miejscu

Posiadając informacje o sprzedaży, nowej ofercie czy decyzjach klientów stworzymy raporty, które mogą mieć znaczący wpływ na działanie przedsiębiorstwa. Przechowywanie tego typu informacji w arkuszach kalkulacyjnych, mailach i notatkach papierowych sprawia, że ich analiza jest możliwa tylko po wielogodzinnym kompletowaniu danych.

W przypadku Platformy Connecto (dawniej: Connecto DMS) – dane są już wprowadzone do systemu, a moduł BI może czerpać z nich bez przeszkód, generując na żywo raporty do Twojej analizy. Business Intelligence to proces przetworzenia danych o firmie i działaniach, którego odpowiednie wykorzystanie zwiększa konkurencyjność przedsiębiorstwa. BI zbiera wszystkie dane z DMS i innych systemów informatycznych w jednym miejscu, dlatego możliwe jest dojście do konkretnych informacji w kilka chwil.

BI3

Jesteś zainteresowany rozwiązaniem Business Intelligence? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy

Tyle z definicji, a co z praktyką? BI to odpowiednie rozwiązanie dla właścicieli firm i osób nimi kierujących, ponieważ dostarcza zestaw informacji niezbędnych do tego, by monitorować sytuację przedsiębiorstwa i sprawnie podejmować trafne decyzje. Dzięki automatycznemu generowaniu w tle, nie musimy długo czekać na powstające raporty, co zwiększa efektywność i szybkość działania. Ponadto pozwala na dotarcie do konkretnych informacji z różnych źródeł za pomocą kilku przycisków.

System BI dopasowany do twojej firmy

Należy podkreślić, że zawartość systemu BI tworzona jest od podstaw dla konkretnego klienta. Klient podczas analizy przedwdrożeniowej ustala wspólnie z konsultantami IT, co powinno się znaleźć w systemie BI. 

Co dają analizy i raporty?

Dzięki analizom i raportom uzyskamy informacje dotyczące każdego aspektu działania firmy. Dlatego, że system daje między innymi możliwość określenia realnych kosztów operowania, wysokości sprzedaży czy skuteczności dystrybucji w danym okresie. Użytkownik może samodzielnie zmienić każdy raport/analizę w zależności od potrzeb i zaprezentować go w postaci tabeli lub wykresu o dowolnym typie. To z pewnością ułatwi podejmowanie kolejnych decyzji w przedsiębiorstwie.

Dla kogo jest Business Intelligence?

Z rozwiązania korzystają setki firm, niezależnie od branży, w jakich działają. Wersja systemu dopasowana jest do każdej z nich, ponieważ każda ma inne wymagania i realizuje inne procesy biznesowe.

Handel i dystrybucja

  •  analizowanie wyników sprzedaży
  •  realizowanie planu sprzedaży
  •  analiza marketingowa

Usługi i serwis

  •  analizowanie zleceń serwisów (w danym okresie, wartości, produkty)
  •  kto był odpowiedzialny za dane zlecenie
  •  koszt związany ze zleceniami

Zakłady produkcyjne

  •  analiza kosztów produkcji
  •  kontrola jakości i wydajności
  •  analiza wydajności maszyn

Budownictwo i deweloperzy

  •  kontrolowanie zakładanego budżetu
  •  monitorowanie postępu prac
  •  informacje dotyczące kosztów na danej budowie

Projekt i realizacja inwestycji

  •  stałe monitorowanie efektów projektu
  •  analizowanie kosztów
  •  rozliczanie danego projektu i jego etapów

System integruje się z systemem ERP oraz z elektronicznym obiegiem dokumentów, CRM i zarządzaniem projektami z oferty Connecto. Pobierz demo systemu albo umów się na prezentację i poznaj jego zalety na żywo!

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}