Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Slide CRM

Nawiązuj, rozwijaj i pielęgnuj relacje z klientami. Poznawaj i analizuj potrzeby swoich potencjalnych klientów. Planuj działania i dokumentuj kontakt

Pobierz demo

CRM Zarządzanie Relacjami z Klientem

System CRM

Platforma Connecto pozwala na długofalowe zarządzanie kontaktami z klientem. Dzięki niej zbierasz i systematyzujesz wszelkie potrzebne dane na temat kontrahentów. Mechanizm CRM pozwala uporządkować setki informacji, a także zapanować nad zmiennymi (uaktualnianie kontaktów, tworzenie charakterystyki, opisywanie technologii, weryfikowanie potrzeb itp.).

Pobierz wersję demo

CRM minimalizuje reaktywność pracowników działów handlowych i marketerów, pozwala strategicznie zarządzać pracą. Jest podstawą w przetwarzaniu danych oraz błyskawicznym aktualizowaniu informacji pod kątem efektów biznesowych. Na podstawie ustalonego “potencjału sprzedażowego” przekłada miękkie informacje na mierzalne efekty.

Rozwijaj Relacje z Klientami

Atuty systemu CRM

  • Strategicznie zarządzasz kontaktami z klientem, dzięki temu, że masz wgląd w pełną historię działań realizowaną przez różnych pracowników.
  • Tworzysz charakterystykę kontrahenta, a dzięki zebranym danym rozumiesz jego potrzeby i jesteś w stanie na nie odpowiedzieć dedykowaną ofertą.
  • Prowadzisz procesy handlowe w oparciu o obszary biznesowe dzięki korzystaniu z bazy miejsc, usługodawców i podwykonawców pomocnych w realizacji zadania.
  • Wzmacniasz odpowiedzialność i samodzielność pracowników, którzy otrzymują zestaw narzędzi wspierających ich działania (weryfikujesz je na bieżąco nie wywołując wrażenia opresji)
CRM_Kanban

Po co inwestować w system CRM?

Zdarza się, że właściciele firm decydują się na system CRM, a dopiero potem myślą, czy on jest w ogóle potrzebny. Bo czym tak naprawdę jest CRM? Można powiedzieć, że to filozofia zarządzania relacjami z Klientami.

System komputerowy ma być tylko uzupełnieniem tej filozofii. Ma pomagać śledzić wszystkie ruchy i działania w przedsiębiorstwie po to, by w odpowiedni sposób utrzymywać relacje z klientem.

Mówiąc jeszcze prościej to nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie relacji na stopie handlowiec – klient, niezależnie od tego czy jest potencjalny kontrahent, czy może jesteśmy już na etapie negocjacji.

CRM KALENDARZ

Historia działań na wyciągnięcie ręki

W systemie widoczna jest historia działań, które podjęliśmy w kontaktach z klientem. Każdy krok jest zapisywany, co powoduje, że tworzona oferta może być indywidualna i dopasowana do potrzeb konkretnej firmy. Szczególnie, że mamy dostęp do archiwalnej korespondencji i kroków podejmowanych przez handlowców.

CRM LISTA

Jesteś zainteresowany systemem CRM? Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Formularz kontaktowy

Precyzyjne określenie potrzeb pod system CRM dla firmy

Wdrażając system CRM powinniśmy precyzyjnie określić wymagania. Podstawa systemu CRM zawsze wygląda tak samo, ale jego działanie trzeba doprecyzować. Tutaj do tablicy wywołany jest zarząd oraz managerowie poszczególnych działów. Określają oni swoje potrzeby i to czego oczekują od systemu. Koniecznie jest przeanalizowanie procesów, jakie zachodzą w firmie, z czym są problemy i w jaki sposób pracują poszczególne działy firmy.

Ważne, by poznać zarówno potrzeby kadry zarządzającej, jak i pracowników, dzięki temu system CRM będzie zawierał funkcje, których potrzebuje każdy pion dla szybszego i wydajniejszego działania. Poza tym wdrożenie będzie tańsze, bowiem zdarza się, że bez odpowiedniej analizy wdrażane są funkcje niewykorzystywane w danej firmie.

Wybierz system CRM, który jest dopasowany

Dlaczego to tak istotne, by o zdanie na temat systemu pytać też pracowników? Bowiem to oni będą na co dzień użytkować system CRM, na który się decydujemy. Pamiętajmy, że to oni wprowadzają informacje i uzupełniają rubryki, z których potem analizy i raporty trafiają na biurko zarządu.

Należy kierować się funkcjonalnością, a nie ceną. Wielu producentów oferuje pudełkowe rozwiązania, które nie zawsze są spójne z celami i oczekiwaniami firmy. Może dojść do sytuacji, gdzie system zostanie wdrożony, ale nikt z niego nie będzie korzystał. Zdarza się to również w momencie, gdy firma chce kupić system “na już”, bez wcześniejszej analizy. Takie działania wiążą się z kolejnymi kosztami tj. ponowna zmiana systemu lub poprawki w kupionym systemie, który nie zawsze można w prosty sposób skonfigurować.

Korzyści po wdrożeniu

Jedną z korzyści jest na pewno porządek i szybki dostęp do historii działań. Pracownicy na bieżąco uzupełniają informacje o klientach i nawet jeśli jeden z nich, np. handlowiec będzie nieobecny w pracy, to drugi może przejąć jego obowiązki, ponieważ widzi w systemie, na jakim etapie jest dana sprawa oraz co należy dalej robić. Samo narzędzie pozwala też skrócić czas wykonywanych obowiązków oraz przypomina o terminach spotkań, umówionych telefonach czy mailach.

Po wdrożeniu systemu CRM powinno odbyć się szkolenie pracowników. To dość prosta, ale często pomijana procedura. Każdy z użytkowników musi poznać funkcje systemu, których będzie używał na swoim stanowisku. Szkolenie powinni prowadzić pracownicy firmy, która wdrażała oprogramowanie, ale nie jest to wymóg.

Podsumowanie

Decydując się na system CRM warto pamiętać, że to narzędzie, które wpłynie na strukturę firmy. Dlatego wybór oprogramowania wspierającego zarządzanie relacjami z klientem powinien rozpocząć się od wnikliwej analizy celów i procesów firmy. Dopiero w późniejszym etapie wybierać odpowiedni program tworzony pod nasze wymagania.

CRM integruje się z rozwiązaniem elektronicznego obiegu dokumentów, zarządzaniem projektami oraz Business Intelligence (BI). Ponadto może działać z systemami ERP. Więcej informacji dotyczących naszych systemów można uzyskać pod numerem telefonu 32 263 00 00.













    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}