Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Obsługa powdrożeniowa dla firmy

inBaza wiedzy, System DMS, System ERP

Planujesz zainwestować w nowy system w swojej organizacji? Znaczenie mają nie tylko funkcje programu, ale też wsparcie ze strony dostawcy. Po zaimplementowaniu nowych narzędzi IT wasza współpraca wcale się nie kończy. Wyjaśniamy, czym właściwie jest obsługa powdrożeniowa dla firmy i dlaczego jest bardzo ważna!

Obsługa powdrożeniowa dla firmy – na czym polega?

Obsługa powdrożeniowa to umowa, w ramach której dostawca systemu IT zapewnia kompleksowe wsparcie techniczne. Obejmuje nie tylko odpowiednią konfigurację infrastruktury, ale też nadzór jej wydajności i ogólnego stanu technicznego czy nawet dodatkowe działania, jak np. szkolenia dla pracowników. W efekcie gwarantuje, że nowy system będzie niezawodny i dostosowany do konkretnych oczekiwań.

Prawidłowo zaplanowane i przeprowadzone wdrożenie to dopiero początek. Oprogramowanie jest bytem, który wymaga kontroli. Szczególnie ma to znaczenie w przypadku narzędzi, które są na bieżąco aktualizowane i rozwijane. Dzięki obsłudze powdrożeniowej Klient ma pewność, że wykorzystywany system będzie działał bez zarzutu.

Tak opieka ma również znaczenie w przypadku awarii, które zdarzają się nawet w przypadku najlepiej wykonanych, profesjonalnych rozwiązań IT. W momencie gdy np. elektroniczny obieg dokumentów przestaje prawidłowo działać, może to doprowadzić do opóźnień, pomyłek czy innych problemów, np. utraty danych. Zespół techników czuwających nad oprogramowaniem błyskawicznie znajdzie przyczynę kłopotów i przywróci system do pełnej sprawności.

Co wchodzi w jej zakres?

W zakres obsługi powdrożeniowej dla firmy wchodzi m.in.:

  • informowanie o wprowadzanych zmianach i aktualizacjach;
  • instalowanie nowych wersji;
  • konserwacja systemu;
  • obsługa sytuacji awaryjnych;
  • rozbudowa oprogramowania, dodawanie nowych funkcjonalności;
  • wdrażanie indywidualnych, dodatkowych rozwiązań;
  • stała pomoc techniczna (m.in. odpowiadanie na pytania i wyjaśnianie wątpliwości).

Większość narzędzi IT wykorzystywanych w firmach jest zaawansowanymi platformami, które przetwarzają ogrom danych i umożliwiają sprawną komunikację między działami organizacji. Świetnym przykładem są systemy ERP, które są przeznaczone do zarządzania szeroko pojętymi zasobami firmy. Są odpowiedzialne za kwestie związane m.in. z księgowością, kadrami, logistyką i sprzedażą, dlatego jakiekolwiek nieprawidłowości w działaniu oprogramowania mogłyby doprowadzić do przykrych konsekwencji. Wsparcie ze strony specjalistów minimalizuje ryzyko i pozwala w pełni wykorzystać potencjał dostępnych funkcji. Takie narzędzia IT przede wszystkim mają być ułatwieniem.

Dlaczego jest tak ważna dla klienta?

Każdy system IT musi być odpowiednio utrzymywany, niezależnie od stopnia jego zaawansowania. Nawet proste, nieskomplikowane oprogramowanie powinno być monitorowane pod względem m.in. aktualizacji, stanu zabezpieczeń czy ewentualnych awarii. Złożone platformy są szczególnie narażone np. na błędy w funkcjonowaniu czy usterki, z kolei proste narzędzia są podatne m.in. na ataki z zewnątrz.

Obsługą powdrożeniową w teorii może zajmować się sama firma, ale nierzadko wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Do tego zadania potrzebny jest nie tylko zespół wykwalifikowanych, doświadczonych specjalistów, ale też odpowiedni sprzęt.

Nawet jeśli już posiada się dział IT, trzeba go doszkolić się w kwestiach technicznych związanych z danym systemem. Co więcej, dostawcy często zastrzegają sobie prawo do wprowadzania modyfikacji, dlatego pracownicy i tak byliby zobowiązani do współpracy. W większości przypadków wygodniejszym, szybszym i bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest skorzystanie po prostu z gotowej opcji wsparcia.

Szukasz personalizowanego systemu, który zostanie dostosowany do potrzeb Twojej firmy i odpowiednio wdrożony, a następnie będzie cały czas pod nadzorem dedykowanego zespołu specjalistów? Platforma Connecto będzie idealnym wyborem. Proponujemy nowoczesne, elastyczne, skalowalne rozwiązanie. Możesz je poznać w ramach darmowej prezentacji, na której przedstawimy wszystkie funkcje oraz odpowiemy na ewentualne pytania.

Chcesz umówić się na spotkanie z konsultantami Connecto (stacjonarnie lub zdalnie)? Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}