• Elektroniczny obieg faktur w firmie. Poznaj cały proces

    Data publikacji: 30 kwietnia 2017

    Obieg faktury kosztowej w firmie - jak działa
    [Głosów:2    Średnia:5/5]

    Elektroniczny obieg faktur kosztowych można wdrożyć w każdej firmie, bez znaczenia, jakiej jest wielkości oraz branży, w jakiej działa. Taki system sprawia, że działanie związanie z rejestrowaniem i procesowaniem się faktury jest o wiele szybsze. Minimalizuje też ryzyko zgubienia ważnego dokumentu.

    Obieg faktury kosztowej może być dowolny

    Przykładowy obieg faktury może wyglądać tak:
    1.    Skanowanie i wprowadzania dokumentu do systemu poprzez opisanie go
    2.    Akceptacja lub odrzucenie faktury przez odpowiedzialną za to osobę
    3.    Odrzucenie dokumentu lub wprowadzenie do go systemu ERP

    Elektroniczny obieg faktur - przykład
    fot. Przykładowy obieg faktury kosztowej w systemie Connecto DMS

     

    To, w jaki sposób i do kogo trafi faktura jest całkowicie zależne od osób wybierajacych system. Przy analizie przedwdrożeniowej ustalana jest ścieżka obiegu dokumentu wraz z wszelkimi akceptacjami i odrzuceniami dokumentu. Powyższy screen jest tylko przykładem. Obieg dokumentu faktury jest dowolny i odzwierciedla ten, który wykorzystywany jest w firmie w formie papierowej.

    Pobierz wersję demo oprogramowania

    Elektroniczny obieg faktur z Connecto DMS

    Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na monitorowanie położenia dokumentu, proste wyszukiwanie oraz archiwizację w systemie. Dzięki temu widzi go każda uprawniona osoba z dowolnego oddziału firmy. Moduł obiegu faktury kosztowej (elektroniczny obieg dokumentów) to tylko jedna z części systemu Connecto DMS. Pozostałe moduły, z których składa się oprogramowanie to:

    CRM – moduł pozwalający na planowanie kontaktów i rejestrowanie przeprowadzaoncyh spotkań czy rozmów telefonicznych. Ponadto umożliwia przydzielanie zadań oraz ustawianie przpomnień ich wykonania.

    Projekty – kontrola poprzez harmonogramowanie zadań i zarządzanie dokumentacją projektową. Przeważnie wykorzystywane w firmach budowlanych, choć nie jest to regułą.

    Business Intelligence – moduł umożliwiający tworzenie raportów oraz analizowanie ich przez właścicieli/zarząd firmy

    Integracja obiegu faktury kosztowej

    Elektroniczny obieg faktur integruje się z oprogramowanie klasy ERP (np. Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima). Za odpowiednie wdrożnie oraz integrację odpowiada analiza przedwdrożeniowa, o której już pisaliśmy. Z oprogramowania korzystają małe i średnie firmy (sektor MŚP) oraz duże przedsiębiorstwa.

    Pobierz wersję demo oprogramowania

    Chcesz wiedzieć więcej na temat systemu? Umów się na prezentację pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub wypełnij formularz.

    Firma (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

    Uprzejmie informujemy, że:
    a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych,
    b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności,
    c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.,
    d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej
    e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
    f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
    W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.