Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Elektroniczny obieg faktur w firmie. Poznaj cały proces

inObieg dokumentów, System DMS

Elektroniczny obieg faktur kosztowych można wdrożyć w każdej firmie, bez znaczenia, jakiej jest wielkości oraz branży, w jakiej działa. Taki system sprawia, że działanie związanie z rejestrowaniem i procesowaniem się faktury jest o wiele szybsze. Minimalizuje też ryzyko zgubienia ważnego dokumentu.

Spis treści

  • Obieg faktury kosztowej może być dowolny
    • Elektroniczny obieg faktur z Connecto DMS
    • Integracja obiegu faktury kosztowej

Obieg faktury kosztowej może być dowolny

Przykładowy obieg faktury może wyglądać tak:
1.    Skanowanie i wprowadzania dokumentu do systemu poprzez opisanie go
2.    Akceptacja lub odrzucenie faktury przez odpowiedzialną za to osobę
3.    Odrzucenie dokumentu lub wprowadzenie do go systemu ERP

Elektroniczny obieg faktur - przykład
fot. Przykładowy obieg faktury kosztowej w systemie Connecto DMS

To, w jaki sposób i do kogo trafi faktura jest całkowicie zależne od osób wybierających system. Przy analizie przedwdrożeniowej ustalana jest ścieżka obiegu dokumentu wraz z wszelkimi akceptacjami i odrzuceniami dokumentu. Powyższy screen jest tylko przykładem. Obieg dokumentu faktury jest dowolny i odzwierciedla ten, który wykorzystywany jest w firmie w formie papierowej.

Elektroniczny obieg faktur z Connecto DMS

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na monitorowanie położenia dokumentu, proste wyszukiwanie oraz archiwizację w systemie. Dzięki temu widzi go każda uprawniona osoba z dowolnego oddziału firmy. Moduł obiegu faktury kosztowej (elektroniczny obieg dokumentów) to tylko jedna z części systemu Connecto DMS. Pozostałe moduły, z których składa się oprogramowanie to:

CRM – moduł pozwalający na planowanie kontaktów i rejestrowanie przeprowadzonych spotkań czy rozmów telefonicznych. Ponadto umożliwia przydzielanie zadań oraz ustawianie przypomnień ich wykonania.

Projekty – kontrola poprzez harmonogramowanie zadań i zarządzanie dokumentacją projektową. Przeważnie wykorzystywane w firmach budowlanych, choć nie jest to regułą.

Business Intelligence – moduł umożliwiający tworzenie raportów oraz analizowanie ich przez właścicieli/zarząd firmy

Integracja obiegu faktury kosztowej

Elektroniczny obieg faktur integruje się z oprogramowanie klasy ERP (np. Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima). Za odpowiednie wdrożnie oraz integrację odpowiada analiza przedwdrożeniowa, o której już pisaliśmy. Z oprogramowania korzystają małe i średnie firmy (sektor MŚP) oraz duże przedsiębiorstwa.

Chcesz wiedzieć więcej na temat systemu? Umów się na prezentację pod numerem telefonu 32 263 00 00 lub wypełnij formularz

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}