Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

inPlatforma Connecto, Relacje z klientami - CRM, Sprzedaż i dystrybucja, System DMS, System ERP

Szukasz usprawnień, które pomogłyby jeszcze lepiej sprzedawać polisy? Specjalne programy pomagają zdynamizować pracę całej agencji ubezpieczeniowej. Dzięki nim można nie tylko usprawnić wiele formalności i procesów, ale też bardziej świadomie budować relacje z klientami. Krótko omawiamy, jak działa CRM dla agenta ubezpieczeniowego i dlaczego warto zainwestować w taki system!

Spis treści

  • CRM dla agenta ubezpieczeniowego
    • Programy dla agentów ubezpieczeniowych
    • Oprogramowanie do ubezpieczeń

CRM dla agenta ubezpieczeniowego

System CRM dla agenta ubezpieczeniowego to specjalny program przeznaczony do zarządzania relacjami z klientem (ang. Customer Relationship Management). Z jego pomocą można w najlepszy możliwy sposób przeprowadzić proces sprzedaży, monitorując wszystkie jej kolejne etapy. W tej branży jest to szczególnie ważne zagadnienie, ponieważ podstawę działalności stanowią stali klienci. Jeśli chce się zdobyć ich lojalność, trzeba odpowiednio prowadzić komunikację – tylko w ten sposób można zyskać zaufanie oraz stworzyć trwałą więź.

CRM dla agentów ubezpieczeniowych usprawnia wymianę informacji na zewnątrz, a także wewnątrz firmy. System sprawia, że można bardziej świadomiej wykonywać swoje codzienne obowiązki. Jest ogromnym ułatwieniem w zwyczajnych zadaniach (np. przy przygotowywaniu ofert czy umów), ale też pomaga bardziej uważnie je realizować. W ten sposób minimalizuje się ryzyko opóźnień, pomyłek, nieporozumień czy innych niedociągnięć. Zadowoleni klienci nie tylko wracają po kolejne polisty, ale też mają dobry wpływ na wizerunek agencji. Do tego wystawiając pozytywne opinie oraz polecając ubezpieczalnię innym mogą przy okazji pomóc w zdobywaniu nowych klientów.

Korzystanie z CRM dla agenta ubezpieczeniowego pozwala m.in.:

  • stworzyć bazę klientów wraz z historią poprzednich zleceń,
  • prowadzić proces sprzedażowy w oparciu o gotowy schemat,
  • komunikować się z innymi agentami, a także zarządem, księgowością, działem kadr itp.,
  • zarządzać polisami klientów,
  • monitorować postępy pracy agentów,
  • analizować wyniki sprzedaży.

Programy dla agentów ubezpieczeniowych

Programy dla agentów ubezpieczeniowych zwykle opierają swoje działanie na systemach CRM, uzupełnionych przez kolejne moduły, wprowadzające dodatkowe, przydatne funkcje. Stanowią niezwykle użyteczną platformę, dzięki której można o wiele lepiej zorganizować codzienną pracę. Takie rozwiązanie daje wiele korzyści dla managerów, którzy mogą lepiej zarządzać podwładnymi, w pełni wykorzystując ich potencjał, a także samych agentów oraz przedstawicieli innych działów, np. księgowości czy marketingu.

Wśród dodatkowych funkcji programów dla agentów ubezpieczeniowych można wymienić m.in.:

  • elektroniczny obieg dokumentów – system umożliwiający łatwe tworzenie, digitalizację, archiwizację oraz udostępnianie dokumentów uprawnionym użytkownikom,
  • nadzorowanie postępów prac w ramach zlecenia lub większego projektu,
  • monitorowanie finansów i księgowości,
  • automatyzację formalności, np. wystawiania faktur czy przekazywania wniosków urlopowych,
  • narzędzia Business Intelligence, zbierające dane o firmie i przygotowujące na ich podstawie przydatne raporty.

Program dla agenta ubezpieczeniowego najlepiej sprawdza się wtedy, gdy można z niego korzystać także zdalnie, np. za pośrednictwem laptopa, smartfona czy tabletu. Ponieważ często spotkania z klientami odbywają się poza biurem, np. w domu czy kawiarni, dzięki temu rozwiązaniu ma się dostęp do wszystkich potrzebnych danych oraz przydatnych narzędzi IT.

Oprogramowanie do ubezpieczeń

Chciałbyś zainwestować w profesjonalne oprogramowanie do ubezpieczeń? Postaw na uniwersalne, a zarazem odpowiednio spersonalizowane rozwiązanie, które w pełni dopasuje się do Twoich potrzeb. Platforma Connecto (dawny system Connecto DMS) łączy w sobie funkcjonalność systemów CRM, DMS, ERP, BI itp. Jest dostępna online, dlatego można z niej korzystać na każdym urządzeniu z podłączeniem do Internetu – nie trzeba jej instalować na firmowym sprzęcie. Przy tym jest wyjątkowo prosta w obsłudze oraz w pełni kompatybilna z powszechnie wykorzystywanymi programami. Dzięki temu można szybko ją wdrożyć.

Zastanawiasz się, jak Platforma Connecto sprawdza się w roli oprogramowania do ubezpieczeń? Umów się z nami na spotkanie, na którym wszystko dokładnie Ci wyjaśnimy oraz zaprezentujemy działanie poszczególnych modułów. Prezentacja może odbyć się w wybranym przez Ciebie miejscu lub zdalnie, na wideo callu. Udział jest całkowicie darmowy i nie jest równoznaczny z podjęciem decyzji o zakupie. Jeśli jednak przedstawiony produkt wyjątkowo się spodoba, od razu przygotujemy ofertę. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

CRM dla call center i telemarketingu

CRM dla call center i telemarketingu

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}