Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla deweloperów

inRelacje z klientami - CRM

CRM dla deweloperów usprawnia zarządzanie projektem, budową oraz procesem sprzedaży. Umożliwia to kontrolowanie każdego z obszarów działania. System ten sprawdza się również w budownictwie.

Spis treści

  • CRM dla deweloperów
    • Jak działa system dla deweloperów? Poznaj indywidualność
    • Od spotkania do sprzedaży
    • Pełna kontrola wyników pracy
    • System tworzony od postaw

CRM dla deweloperów

CRM dla deweloperów to rozwiązanie, które usprawnia każdy z procesów dotyczących budowy oraz sprzedaży nieruchomości. Oznacza to, że planowanie i realizowanie budowanie dla generalnych wykonawców czy podwykonawców może odbywać się za pomocą jednego programu.

W systemie można stworzyć bazę potencjalnych Klientów, inwestycji oraz cały proces obsługi sprzedaży. Zaczynając od działań marketingowych, przez negocjację aż po podpisanie umowy. CRM może zawierać też elektroniczny obieg dokumentów, co usprawni przepływ dokumentów oraz informacji krążących po firmie. Dotyczy to nie tylko faktur, ale także umów czy zapytań ofertowych, jakie przychodzą do przedsiębiorstwa. System obiegu dokumentów można znaleźć również w rozwiązaniu DMS.

Jak działa system dla deweloperów? Poznaj indywidualność

Funkcjonowanie systemu widać pod każdym względem. Przy etapie rozpoczęcia inwestycji możemy podzielić obiekt na lokale, a sama baza sprzedażowa może zawierać najważniejsze informacje dotyczące: cen, powierzchni, opisu lokalu, dokumentacji z rzutami oraz fotografią, czy ewentualnym wyposażeniem.

CRM dla deweloperów - screen

Każdy z handlowców otrzymuje na bieżąco informacje ilu potencjalnym klientom przedstawiono dany lokal, ilu obecnie poszukuje własnych czterech kątów i na jakim etapie są dane negocjacje. Działanie systemu można integrować z systemem ERP oraz połączyć go ze stroną internetową dewelopera/biura nieruchomości.

Na podstawie danych z systemu pracownik jest w stanie przygotować plan spotkania, który zapisany w kalendarzu może udostępnić wybranym współpracownikom. System CRM dla deweloperów może w podobny sposób funkcjonować w firmach budowlanych. Zobacz też jak sprawdza się oprogramowanie dla budownictwa.

Od spotkania do sprzedaży

Dane o potencjalnych klientach oraz informacjach o ich potrzebach są generowane z poziomu konkretnego lokalu i listy osób, z którymi warto umówić się na spotkanie. Handlowiec w jednym miejscu otrzymuje informacje o preferencjach, ustaleniach z przeszłości i poprzednich ofertach. Na tej podstawie jest w stanie stworzyć precyzyjną ofertę, trafiającą wprost w potrzeby i wymagania kontrahenta.

Pełna kontrola wyników pracy

System pozwala na pełną kontrolę działań, które mogą być przedstawione za pomocą wykresów i raportów Business Intelligence. Tworzone raporty analizowane są przez osoby decyzyjne, a te mają wgląd do raportów ogólnych oraz cząstkowych. Prezes lub właściciel firmy może ustawić powiadomienia poprzez email, gdzie otrzyma informacje o wynikach z konkretnego dnia.

System tworzony od postaw

Opisane wyżej działanie systemu to tylko przykład, ponieważ każde rozwiązanie tworzone jest pod wymagania Klienta. Dlatego przed rozpoczęciem prac odbywa się analiza przedwdrożeniowa, która pozwala określić, co w danej firmie jest niezbędne, a z czego można zrezygnować.

Chcesz wdrożyć system CRM dla deweloperów? Zapraszamy do kontaktu pod numerem 32 263 00 00 lub wypełnij poniższy formularz.













    Najnowsze wpisy

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    Analizy i raporty z asystentem AI

    Analizy i raporty z asystentem AI

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Kategorie

    • Aplikacje mobilne
    • Baza wiedzy
    • Budownictwo i deweloperzy
    • Business Intelligence
    • Case Study
    • Cennik Oprogramowania
    • Connect To Biznes Cafe
    • E-commerce i B2B
    • Fotowoltaika
    • Kadry i płace
    • Konferencja
    • Księgowość
    • O firmie
    • Obieg dokumentów
    • Platforma Connecto
    • Podcast
    • Praca zdalna
    • Produkcja
    • Relacje z klientami – CRM
    • Sprzedaż i dystrybucja
    • System DMS
    • System ERP
    • Video
    • Webinarium
    • Zarządzanie projektem

    Related Posts

    CRM dla marketingu

    CRM dla marketingu

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    Aplikacja CRM do pracy w terenie

    logo_connecto_horizontal_white
    [email protected]
    32 263 30 65

    Biuro w Sosnowcu

    32 263 00 00
    ul. Mariacka 1 / 5
    41-205 Sosnowiec

    Biuro w Łodzi

    42 715 89 00
    ul. Łagiewnicka 54-56
    91-463 Łódź

    Biuro w Krakowie

    577 680 444
    ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
    30-644 Kraków
    • Referencje
    • Kariera
    • O nas
    • Kodeks etyczny
    • Polityka plików cookies (EU)

    Polityka prywatności | Regulamin

    Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
    Zarządzaj swoją prywatnością
    Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Always active
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}