CRM dla deweloperów
CRM dla deweloperów usprawnia zarządzanie projektem, budową oraz procesem sprzedaży. Umożliwia to kontrolowanie każdego z obszarów działania. System ten sprawdza się również w budownictwie.
Spis treści
CRM dla deweloperów
CRM dla deweloperów to rozwiązanie, które usprawnia każdy z procesów dotyczących budowy oraz sprzedaży nieruchomości. Oznacza to, że planowanie i realizowanie budowanie dla generalnych wykonawców czy podwykonawców może odbywać się za pomocą jednego programu.
W systemie można stworzyć bazę potencjalnych Klientów, inwestycji oraz cały proces obsługi sprzedaży. Zaczynając od działań marketingowych, przez negocjację aż po podpisanie umowy. CRM może zawierać też elektroniczny obieg dokumentów, co usprawni przepływ dokumentów oraz informacji krążących po firmie. Dotyczy to nie tylko faktur, ale także umów czy zapytań ofertowych, jakie przychodzą do przedsiębiorstwa. System obiegu dokumentów można znaleźć również w rozwiązaniu DMS.
Jak działa system dla deweloperów? Poznaj indywidualność
Funkcjonowanie systemu widać pod każdym względem. Przy etapie rozpoczęcia inwestycji możemy podzielić obiekt na lokale, a sama baza sprzedażowa może zawierać najważniejsze informacje dotyczące: cen, powierzchni, opisu lokalu, dokumentacji z rzutami oraz fotografią, czy ewentualnym wyposażeniem.
Każdy z handlowców otrzymuje na bieżąco informacje ilu potencjalnym klientom przedstawiono dany lokal, ilu obecnie poszukuje własnych czterech kątów i na jakim etapie są dane negocjacje. Działanie systemu można integrować z systemem ERP oraz połączyć go ze stroną internetową dewelopera/biura nieruchomości.
Na podstawie danych z systemu pracownik jest w stanie przygotować plan spotkania, który zapisany w kalendarzu może udostępnić wybranym współpracownikom. System CRM dla deweloperów może w podobny sposób funkcjonować w firmach budowlanych. Zobacz też jak sprawdza się oprogramowanie dla budownictwa.
Od spotkania do sprzedaży
Dane o potencjalnych klientach oraz informacjach o ich potrzebach są generowane z poziomu konkretnego lokalu i listy osób, z którymi warto umówić się na spotkanie. Handlowiec w jednym miejscu otrzymuje informacje o preferencjach, ustaleniach z przeszłości i poprzednich ofertach. Na tej podstawie jest w stanie stworzyć precyzyjną ofertę, trafiającą wprost w potrzeby i wymagania kontrahenta.
Pełna kontrola wyników pracy
System pozwala na pełną kontrolę działań, które mogą być przedstawione za pomocą wykresów i raportów Business Intelligence. Tworzone raporty analizowane są przez osoby decyzyjne, a te mają wgląd do raportów ogólnych oraz cząstkowych. Prezes lub właściciel firmy może ustawić powiadomienia poprzez email, gdzie otrzyma informacje o wynikach z konkretnego dnia.
CRM dla deweloperów a automatyzacja
Moduł AI w CRM dla deweloperów jest ogromnym ułatwieniem, ponieważ automatyzuje i usprawnia różnorodne procesy sprzedaży oraz zarządzania relacjami z klientami. Inteligentny czat pełni funkcję wirtualnego asystenta, który błyskawicznie odpowiada na pytania i wykonuje proste polecenia – wpisane w okienko lub wypowiedziane po wciśnięciu odpowiedniego przycisku (mowa na tekst).
- analiza danych – szybkie zbieranie i przetwarzanie danych o klientach oraz potencjalnych nabywcach w celu np. tworzenia przydatnych raportów na temat sprzedaży i zachowań klientów;
- automatyczne kwalifikowanie i scoring leadów – algorytm na podstawie np. historii interakcji i preferencji klientów przewiduje, które kontakty mają największy potencjał na konwersję;
- personalizacja komunikacji i obsługi klienta – AI szybciej i z mniejszym ryzykiem błędów tworzy spersonalizowane oferty, automatycznie wysyła przypomnienia o terminach spotkań, odpowiada na zapytania i wiadomości e-mail itp.;
- rutynowe obowiązki – moduł znacznie usprawnia np. generowanie dokumentów, tworzenie i przypisywanie zadań, tworzenie harmonogramów czy dopełnianie standardowych formalności.
Korzystanie ze zintegrowanego modułu AI jest wygodniejsze, bezpieczniejsze, a do tego bardziej opłacalne niż używanie zewnętrznej platformy. Dzięki temu nie trzeba obawiać się ryzyka wycieku danych, ogranicza się ilość wykorzystywanych narzędzi, a przy tym jest się zwolnionym z dodatkowych opłat.
System tworzony od postaw
Opisane wyżej działanie systemu to tylko przykład, ponieważ każde rozwiązanie tworzone jest pod wymagania Klienta. Dlatego przed rozpoczęciem prac odbywa się analiza przedwdrożeniowa, która pozwala określić, co w danej firmie jest niezbędne, a z czego można zrezygnować.
Chcesz wdrożyć system CRM dla deweloperów? Zapraszamy do kontaktu pod numerem 32 263 00 00 lub wypełnij poniższy formularz.