Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla drukarni

inBaza wiedzy, Relacje z klientami - CRM

Branża poligraficzna obsługuje najróżniejszych klientów – od studentów drukujących notatki, przez firmy przygotowujące materiały reklamowe, aż po wydawnictwa książek i czasopism. Jeśli chce się świadczyć usługi na najwyższym poziomie, niezwykle ważna jest uważna kontrola wszystkich obszarów biznesowych. Wyjaśniamy, do czego przydaje się system CRM dla drukarni i dlaczego warto w niego zainwestować!

Spis treści

  • CRM dla drukarni
    • Oprogramowanie dla drukarni internetowej
    • System informatyczny dla drukarni

CRM dla drukarni

System CRM (od ang. Customer Relationship Management) to oprogramowanie przeznaczone do zarządzania relacjami z klientami. Pozwala gromadzić oraz porządkować wszystkie potrzebne dane, usprawnia wymianę informacji (wewnętrzną oraz zewnętrzną), a także pomaga nadzorować wykonywane prace. Dzięki niemu można w pełni kontrolować realizowane zamówienia oraz optymalizować zużycie zasobów, tak by firma była w stanie jak najlepiej świadczyć swoje usługi.

CRM dla drukarni na wiele różnych sposobów znacznie ułatwia pracę przedsiębiorstwa. Z jego pomocą można m.in.:

  • zbierać potrzebne dane na temat klientów,
  • porządkować najważniejsze informacje i dokumenty,
  • weryfikować aktualne potrzeby,
  • nadzorować postępy prac,
  • monitorować sytuację w firmie.

System wspiera pracowników w wykonywaniu codziennych działań, przez co w wymierny sposób podnosi ich wydajność i produktywność. Korzystając z niego można również w pełni świadomie, rozsądnie wykorzystywać dostępne zasoby. Dzięki temu oprogramowanie pośrednio przyczynia się do generowania większych zysków. Co więcej, stosując nowoczesne narzędzia IT da się z powodzeniem realizować wiele procesów biznesowych, minimalizując ryzyko opóźnień, pomyłek i innych błędów, które prowadzą do problemów oraz strat.

Oprogramowanie dla drukarni internetowej

Oprogramowanie dla drukarni internetowej jest niezwykle przydatnym udogodnieniem, które pozwala lepiej zarządzać biznesem, szczególnie kiedy prowadzi się kilka oddziałów. Zarząd może bez problemu nadzorować wszystkie punkty, monitorując pracowników. Przy tym system cały czas gromadzi cenne informacje oraz wykonuje analizy – na ich podstawie można szybko wykryć ewentualne nieprawidłowości oraz w pełni świadomie podejmować ważne decyzje dotyczące rozwoju działalności.

System daje także wiele korzyści szeregowym pracownikom. Można w nim śledzić aktualne zlecenia, ponieważ zyskuje się łatwy dostęp do najważniejszych informacji o zamówieniach oraz kontrahentach. Dzięki temu w trakcie realizacji nie zostanie przeoczony żaden ważny szczegół, nawet jeśli będzie zajmowała się nią inna osoba, niż ta, która na wstępie rozmawiała z klientem. Opcja ta jest też niezwykle przydatna w przypadku długotrwałej współpracy – pozwala łatwo śledzić historię działań.

Korzystając z CRM dla drukarni można również znacznie ułatwić i usprawnić wiele formalności. Oprogramowanie pomaga tworzyć dokumenty, a także tworzy przestrzeń, w której można szybko i bezpiecznie je udostępniać uprawnionym osobom. Co więcej, odpowiada za ich archiwizację oraz porządkowanie – w razie potrzeby można błyskawicznie znaleźć niezbędną fakturę, rachunek, umowę itp. System zwiększa samodzielność pracowników, ponieważ zapewnia zestaw narzędzi wspierających ich działania. Do tego przypomina o zadaniach do wykonania, terminach spotkań, umówionych telefonach, ważnych mailach itp.

Z oprogramowania dla drukarni internetowej korzystają także pracownicy magazynu. Z jej pomocą mogą kontrolować zapasy oraz planować zakupy, m.in. papieru, tuszów, tonerów. W ten sposób zawsze ma się pewność, że nie zabraknie żadnych materiałów.

System informatyczny dla drukarni

System informatyczny dla drukarni powinien zawierać CRM, ale też dodatkowe narzędzia, które pomogą w pełni zoptymalizować działanie firmy. Najlepiej zainwestować w personalizowane rozwiązanie, odpowiednio dostosowane do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa, takie jak Platforma Connecto. Oferujemy idealnie współpracujące ze sobą oprogramowania, które są proste w obsłudze, skalowalne oraz kompatybilne z popularnie wykorzystywanymi systemami i aplikacjami. Na podstawie krótkiej rozmowy tworzymy ofertę przystosowaną do indywidualnych potrzeb. W ten sposób można uzyskać maksymalnie przydatne, profesjonalne narzędzia IT w rozsądnej cenie.

Dla zainteresowanych przygotowujemy specjalną prezentację systemu informatycznego dla drukarni, na której można dokładnie poznać jej działanie, wszystkie funkcje itp. Wystarczy umówić się na spotkanie – w wybranym miejscu lub zdalnie, na wideokonferencji. Konsultanci szczegółowo omówią wszystkie moduły systemu, a także wyczerpująco odpowiedzą na pytania. Prezentacja jest całkowicie bezpłatna oraz niezobowiązująca (nie wiąże się z koniecznością zakupu systemu). Chciałbyś wziąć udział w takim spotkaniu? Zadzwoń na numer 32 263 00 00  lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}