Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla marketingu

inRelacje z klientami - CRM

Relacje z klientami to podstawa marketingu. Zagadnienie te obejmuje wiele procesów oraz ogrom danych, które trudno jest uważnie nadzorować bez dodatkowego wsparcia. Ogromnym ułatwieniem są specjalne narzędzia IT, które pomagają odzyskać kontrolę nad prowadzonymi działaniami oraz ich efektami. Wyjaśniamy, jak działa CRM dla marketingu i dlaczego warto wdrożyć taki system w swojej firmie!

System CRM w agencji marketingowej

System CRM w agencji marketingowej (ang. Customer Relationship Management) jest narzędziem, które umożliwia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami. Z jego pomocą można zcentralizować dane kontaktowe i finansowe, a także informacje o preferencjach klientów. Przyczynia się do automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych, odciążając pracowników.

Dzięki CRM można tworzyć spersonalizowane kampanie marketingowe, przy jednoczesnym monitorowaniu skuteczności podejmowanych działań w czasie rzeczywistym. System integruje się z innymi wykorzystywanymi narzędziami i programami. To pozwala na budowanie trwałych relacji z klientami, co przekłada się na wzrost ich zaangażowania oraz lojalności.

System CRM daje również dostęp do narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy, które są pomocne przy m.in. prowadzeniu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, automatyzacji formalności, tworzeniu harmonogramów, rozdysponowaniu zadań czy analizie danych.

Zalety CRM dla marketingu

System CRM jest praktycznym udogodnieniem, które dynamizuje działanie firmy i przyczynia się do zwiększenia skuteczności wdrażanych strategii marketingowych. Do największych zalet wynikających z jego wdrożenia zaliczają się:

  • centralizacja danych – system tworzy uporządkowaną, przejrzystą i łatwo dostępną bazę danych, co ułatwia zarządzanie informacjami i historią kontaktów;
  • elektroniczny obieg dokumentów – najważniejsze umowy, rachunki i inne dokumenty można błyskawicznie stworzyć, znaleźć czy przekazać dalej uprawnionym osobom;
  • spersonalizowana komunikacja – system ułatwia tworzenie i dostarczanie spersonalizowanych treści do odpowiednio sprofilowanych grup odbiorców, co zwiększa skuteczność kampanii i zaangażowanie klientów;
  • automatyzacja procesów – maile, przypomnienia, a także raporty czy dokumenty można wygenerować za pomocą kilku kliknięć (również z pomocą modułu AI), co znacznie przyspiesza postępy prac, odciąża pracowników oraz redukuje liczbę błędów;
  • poprawiona współpraca zespołów – system usprawnia komunikację między działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta;
  • zaawansowana analiza i raportowanie – narzędzia analityczne pozwalają na śledzenie wyników kampanii oraz dostosowywanie strategii marketingowej na podstawie danych;
  • zdalny dostęp – platforma online umożliwia pracę z dowolnego miejsca, co świetnie sprawdza się w przypadku pracy zdalnej i hybrydowej.

Na co zwrócić uwagę i gdzie szukać systemu?

Wybierając system CRM do marketingu warto zdecydować się na nowoczesne oprogramowanie, które jest praktyczne i proste w obsłudze. Takie narzędzie ma być przede wszystkim ułatwieniem, a nie utrudnieniem. Co konkretnie warto mieć na względzie?

  • Funkcjonalności dedykowane marketingowi – system powinien posiadać narzędzia przydatne do pracy w marketingu oraz musi integrować się z popularnymi aplikacjami i systemami, jak Facebook, Google Analytics czy platformy e-commerce.
  • Skalowalność – najlepiej wybrać oprogramowanie, które w miarę rozwoju firmy można rozbudowywać o kolejne funkcjonalności.
  • Raportowanie i analityka – system powinien oferować rozbudowane narzędzia do monitorowania efektywności działań marketingowych i sprzedażowych.
  • Wsparcie techniczne – platforma powinna być na bieżąco aktualizowana, a także stale nadzorowana przez zespół specjalistów, którzy w razie problemów błyskawicznie przywrócą ją do pełni sprawności.


Chcesz wdrożyć w swojej firmie CRM dla marketingu? Wybierz nowoczesną, elastyczną opcję, którą dostosuje się do Twoich potrzeb. Sprawdź wersję demonstracyjną albo umów się na spotkanie z konsultantami Connecto. Przedstawimy Ci funkcje systemu, odpowiemy na pytania oraz stworzy spersonalizowaną ofertę. Udział w prezentacji jest darmowy i nie zobowiązuje do zakupu produktu. Wspólnie wybierzemy najlepszy termin na spotkanie w wybranym przez Ciebie miejscu albo wideo-call. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

CRM dla call center i telemarketingu

CRM dla call center i telemarketingu

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}