Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM dla turystyki

inBaza wiedzy, Platforma Connecto, Relacje z klientami - CRM

Organizując wyjazdy i wycieczki trzeba na bieżąco komunikować się nie tylko z klientami, ale też hotelami, przewoźnikami, przewodnikami itp. Z tego względu niezwykle przydatne są specjalne narzędzia IT, ułatwiające wymianę informacji oraz organizację pracy. Wyjaśniamy, jak działa CRM dla turystyki i dlaczego warto zainwestować w taki system!

Spis treści

  • CRM dla turystyki
    • System dla biur podróży
    • Oprogramowanie w biurach podróży

CRM dla turystyki

System CRM to specjalne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (od ang.  Customer Relationship Management). Przede wszystkim jest przeznaczone do ułatwiania i usprawniania komunikacji zewnętrznej (ale i wewnętrznej), co przyczynia się do podniesienia standardów współpracy oraz jakości świadczonych usług. Specjalnie dostosowane narzędzia IT gromadzą dane kontrahentów oraz partnerów biznesowych, a także pomagają bardziej świadomie zarządzać firmą.

Z pomocą systemu CRM dla turystyki tworzy się bazę danych klientów, dzięki czemu w jednym miejscu ma się łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych informacji oraz dokumentów. Ponieważ z oprogramowania można korzystać nie tylko na komputerze firmowym, ale też domowym PC czy urządzeniach zdalnych, ułatwia wymianę danych z osobami przebywającymi w terenie i pracującymi zdalnie.

Program to także dodatkowe narzędzia IT, które są przydatne przy m.in.:

  • tworzeniu, udostępnianiu i porządkowaniu najważniejszych dokumentów,
  • rozliczeniach księgowych,
  • planowaniu działań marketingowych,
  • nadzorowaniu postępów pracy,
  • analizowaniu sytuacji w firmie.

Korzystając z systemu CRM dla turystyki można znacznie ułatwić i usprawnić wykonywanie codziennych działań. Rozwiązanie to jest niezwykle korzystne nie tylko dla zarządu, ale przede wszystkim dla pracowników różnych działów, w tym też tych mających bezpośredni kontakt z klientami. Dzięki wsparciu nowoczesnych narzędzi IT można w pełni profesjonalnie i terminowo świadczyć usługi, spełniając wszystkie oczekiwania kontrahentów. Pomagają skrócić czas odpowiedzi, minimalizują ryzyko błędów, zapobiegają opóźnieniom itp. W praktyce przyczyniają się do tego, że firma prężniej działa, a przez to rozwija się i generuje większe zyski.

System dla biur podróży

System dla biur podróży jest niezwykle przydatny nie tylko w przypadku dużych firm – z powodzeniem mogą korzystać z niego także średnie i mniejsze przedsiębiorstwa. Najlepiej zdecydować się na rozbudowane oprogramowanie CRM, oferujące także dodatkowe moduły i funkcje. W ten sposób stworzy się sieć kontaktów z klientami wykupującymi wycieczki, a także najważniejszymi partnerami, m.in. właścicielami hoteli, przewoźnikami, organizatorami atrakcji, przewodnikami czy ubezpieczycielami.

Niezwykle ważnym elementem oprogramowania jest też tzw. elektroniczny obieg dokumentów. Moduł pozwala znacznie łatwiej, szybciej i bezpieczniej przekazywać najważniejsze umowy, rachunki, faktury itp. Tworzy również uporządkowane archiwum, dzięki czemu błyskawicznie da się wyszukać potrzebne dokumenty. Co więcej, zebrane dane na bieżąco są analizowane, a na ich podstawie są przygotowywane przydatne raporty – sugerując się nimi można świadomie podejmować strategiczne decyzje dla firmy.

Z narzędziami IT codziennie kontakt mają przede wszystkim agenci turystyczni. Korzystając z systemu dla biur podróży mogą o wiele łatwiej znajdować odpowiednie wycieczki dla niezdecydowanych klientów – dzięki bazie danych można w kilka chwil wybrać np. idealny hotel, dopasowany do konkretnych oczekiwań. Oprogramowanie przy tym cały czas monitoruje komunikację, dlatego pomaga dobrze zrozumieć potrzeby odbiorców.

Pozwala też kontrolować postępy prac i znacznie usprawnia np. dopełnianie formalności. Dzięki temu pracownicy są bardziej wydajni oraz mogą poświęcić swój czas i siły na inne, ważniejsze zadania. Dodatkowo oprogramowanie ma wbudowane wiele przydatnych funkcji, takich jak np. przypomnienia (o ważnym telefonie, e-mailu), planowanie spotkań czy dodawanie celów do wykonania.

Oprogramowanie w biurach podróży

Oprogramowanie w biurach podróży jest już nie tylko ciekawym ułatwieniem, ale wręcz obowiązkowym elementem organizacji pracy. Taki system musi przede wszystkim posiadać funkcje programu CRM, ale przydatne są także inne moduły. Każda firma ma jednak własne potrzeby – z tego względu najrozsądniej jest zdecydować się na personalizowane rozwiązanie, takie jak Platforma Connecto. Proponujemy profesjonalne, ale proste w obsłudze programy, które dostosowują się do specyfiki przedsiębiorstwa. Są skalowalne oraz kompatybilne z innymi powszechnie wykorzystywanymi aplikacjami i systemami.

Po krótkiej rozmowie przygotowujemy spersonalizowaną ofertę, którą możemy zaprezentować na specjalnym spotkaniu. Może odbyć się w wybranym miejscu (np. w siedzibie firmy) lub w pełni zdalnie. Pokazujemy na nim działanie platformy, omawiamy wszystkie jej funkcje, a także odpowiadamy na ewentualne pytania. Udział w prezentacji jest całkowicie bezpłatny i nie wiąże się z koniecznością zakupu systemu. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń na numer 32 263 00 00  lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}