Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM w branży maszyn i urządzeń

inBaza wiedzy

Systemy do zarządzania relacjami z klientami nie tylko pomagają budować trwałe relacje. Z ich pomocą można m.in. automatyzować rozmaite procesy, np. sprzedażowe i serwisowe, a także optymalizować działania marketingowe. Dlaczego warto zainwestować w takie narzędzie? Wyjaśniamy, jak wykorzystywany jest system CRM w branży maszyn i urządzeń!

CRM dla maszyn i urządzeń

System CRM dla maszyn i urządzeń zgodnie z nazwą jest wykorzystywany do zarządzania relacjami z klientami (ang. Customer Relationship Management). Z jego pomocą można w łatwiejszy, szybszy, a zarazem bardziej świadomy sposób prowadzić komunikację. Jednocześnie pozwala zgromadzić wszystkie najważniejsze dane w jednym miejscu. Dzięki temu pracownicy mają do nich stały dostęp, a do tego możliwe jest wykonanie analizy, która pomaga zidentyfikować ewentualne nieprawidłowości oraz odkryć niewykorzystany potencjał.

Z pomocą CRM dla maszyn i urządzeń można pozyskiwać, a następnie utrzymywać relacje ze stałymi klientami – w tej branży współpraca rzadko ma jednorazowy charakter. System jest niezastąpiony przy budowaniu sieci odbiorców oraz jej poszerzaniu. Posiada jednak także moduły wspierające wykonywanie codziennych obowiązków, poprzez m.in. rozdysponowywanie zadań, monitorowanie postępów, kontrolę budżetu czy generowanie i przekazywanie dokumentów. W wyraźnym stopniu przyczynia się do podniesienia wydajności pracowników, poprawy jakości oferowanych produktów i usług oraz zwiększenia zadowolenia kontrahentów.

Jak wykorzystać te rozwiązanie?

CRM dla maszyn i urządzeń z powodzeniem może być wykorzystywane do usprawniania wielu procesów. Przede wszystkim funkcje systemu są odpowiedzialne za:

  • obsługę procesu sprzedaży – pomagają stworzyć własny schemat pozyskiwania klienta, dzięki któremu pracownicy będą mogli szybko i skutecznie obsługiwać kontrahentów; kontroli daje pewność, że handlowcy wywiązują się ze swoich obowiązków; w razie niepowodzeń system zapisuje dane w taki sposób, że można je przeanalizować i wyciągnąć wnioski;
  • stworzenie bazy danych o kontrahentach – w jednym miejscu gromadzone są wszystkie dane kontaktowe i statystyczne, a także informacje o współpracy; uprawnione osoby mogą w szybki sposób uzyskać dostęp np. do potrzebnych dokumentów; przy zastępstwach czy wdrażaniu nowych pracowników łatwiej jest zorientować się w aktualnej sytuacji;
  • automatyczne generowanie raportów – system na podstawie bazy danych tworzy statystyki i zestawienia, które pozwalają m.in. zauważać aktualne trendy czy nieprawidłowości; analiza danych pomaga bardziej świadomie prowadzić działalność;
  • koordynację pracy zespołu – rozmaite narzędzia ułatwiają organizację zadań, takie jak np. interaktywny kalendarz czy moduł projektowy; system przypomina o ważnych spotkaniach czy zadaniach, a także umożliwia śledzenie postępów i kontrolę obowiązków wykonywanych przez wybrane zespoły czy konkretnych pracowników.

Integracja z innymi modułami

System CRM może, a wręcz powinien integrować się z innymi modułami oraz narzędziami IT wykorzystywanymi w firmie. W ten sposób można znacznie usprawnić komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, m.in. wprowadzając elektroniczny obieg dokumentów. Szybka (a niekiedy nawet całkowicie zautomatyzowana) wymiana umów, faktur, rachunków i innych ważnych dokumentów pozwala znacznie ułatwić formalności.

CRM współpracujący z innymi programami i aplikacjami nie tylko udostępnia własną bazę danych. Zyskuje również dostęp do kolejnych, cennych informacji. Integracja zapewnia większą kontrolę oraz ułatwia wykonywanie codziennych obowiązków, upraszczając rozmaite procesy, m.in. sprzedażowe. Z tego względu warto zdecydować się na elastyczny i personalizowany system dostosowany do wykorzystywanych już narzędzi i z powodzeniem je uzupełni albo zastąpi.

Wybierz rozwiązanie do swojej firmy

Chcesz wdrożyć w swojej firmie CRM dla branży maszyn i urządzeń? Wybierz nowoczesne, personalizowane rozwiązanie. Connecto oferuje sprawdzone narzędzia IT, które są uniwersalnie funkcjonalne, a do tego dostosowują się do specyfiki działalności. Umów się na prezentację, na której przedstawimy działanie systemu oraz odpowiemy na wszystkie ewentualne pytania. Spotkanie może odbyć się w wybranym przez Ciebie miejscu lub zdalnie, na wideo-callu. Jest całkowicie darmowe i nie zobowiązuje do zakupu. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}