Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

CRM w logistyce

inBaza wiedzy, Relacje z klientami - CRM

W branży logistycznej dobra komunikacja i zarządzanie informacjami są kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania działalności. Ogromne znaczenie ma też oczywiście kontakt z klientami i kontrahentami, który nie tylko ułatwia realizację zleceń i przygotowywanie ofert, ale też przyczynia się do wzmocnienia pozytywnego wizerunku firmy. Z tego względu warto korzystać ze specjalistycznych narzędzi IT.Wyjaśniamy, jak sprawdza się CRM w logistyce!

System CRM w logistyce

System CRM w logistyce to współcześnie właściwie powszechnie już wykorzystywane rozwiązanie. Oprogramowania tego typu zgodnie ze swoją nazwą (ang. Customer Relationships Management), przede wszystkim służą do „zarządzania relacjami z klientem”. Stanowią rozbudowaną bazę danych (nie tylko klientów, ale też kierowców, dostawców, magazynów itp.), a także pomagają bardziej świadomiej przyjmować i realizować zamówienia, by w pełni zrozumieć potrzeby danej grupy odbiorczej.

Jakiekolwiek błędy i opóźnienia w przypadku tej branży są szczególnie kłopotliwe. Nierzadko prowadzą do poważnych konsekwencji, dlatego tak ważne jest, by uważnie pracować z danymi. Zaawansowany system IT pozwala w prostszy, szybszy i łatwiejszy sposób zapanować nad ogromem informacji i dokumentów.

Z pomocą systemu CRM w logistyce można sprawnie obsługiwać aktualnych oraz potencjalnych klientów. Do tego pomaga w efektywny sposób współpracować z dostawcami, odbiorcami i wszystkimi pracownikami zatrudnionymi w firmie. Przy tym nie tylko ułatwia, ale nawet automatyzuje rozmaite formalności.

Jak rozwiązanie CRM pomaga w logistyce?

Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak rozwiązanie CRM pomaga w logistyce. Tymczasem, z jego pomocą można znacznie wydajniej wykonywać codzienne obowiązki, niezależnie od szczebla. System jest niezwykle przydatny zarówno zarządowi, jak i szeregowym pracownikom.

Dzięki CRM można m.in.:

  • wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów, który pomaga szybko i bezpiecznie znajdować i przekazywać ważne pisma,
  • usprawnić komunikację wewnętrzną i zewnętrzną,
  • wesprzeć pracowników zdalnych oraz pracujących „w terenie”,
  • zautomatyzować formalności oraz proces tworzenia ofert,
  • optymalnie rozdysponowywać zadania,
  • na bieżąco nadzorować pracowników, flotę, budżet itp.,
  • bardziej świadome zarządzać firmą, w oparciu o twarde dane.

Obsługa klienta w logistyce

Obsługa klienta w logistyce jest niezwykle ważnym zagadnieniem. Kontrahenci mają swoje indywidualne oczekiwania i potrzeby. Przy wielu zleceniach bez dodatkowego wsparcia łatwo jest się pogubić. Specjalne oprogramowanie pomaga lepiej poznać poszczególnych klientów, tak by każdy pracownik był w stanie odpowiedni ich obsłużyć i zaproponować najlepszą ofertę. Współcześnie ogromne znaczenie ma nie tylko poziom usług, ale też czas reakcji – dzięki automatyzacji oraz wielu innym przydatnym funkcjom można bez problemu błyskawicznie reagować na zgłoszenia.

CRM gromadząc i analizując cenne dane jest niezwykle przydatny przy dostosowywaniu i doskonaleniu oferty. Z takim wsparciem można cały czas podnosić jakość usług, zwiększając zadowolenie klientów. Oprogramowanie jest również niezawodne przy budowaniu oraz podtrzymywaniu dobrych relacji biznesowych. Doskonale sprawdza się w przypadku stałych klientów, ale nie tylko. W wymierny sposób przyczynia się do zwiększenia lojalności, a także ma pozytywny wpływ na rozpoznawalność firmy.

Co warto wybrać?

Szukając takiego rozwiązania najlepiej zwrócić uwagę na oferty dostawców, którzy tworzą i dystrybuują systemy CRM dla firm. Wtedy ma się pewność, że oprogramowanie będzie profesjonalne, aktualne i niezawodne.

Grupa Connecto oferuje specjalistyczne systemy CRM dla logistyki. Przygotowujemy personalizowane narzędzia IT, które są wyjątkowo elastyczne oraz skalowalne. Nasze oprogramowania są maksymalnie funkcjonalne i opłacalne, ponieważ zawierają wyłącznie przydatne opcje. Dzięki temu mogą być dostosowane do specyfiki branży oraz konkretnych wymogów.

Program można lepiej poznać korzystając z wersji demonstracyjnej albo umawiając się na specjalne spotkanie. Udział w prezentacji jest darmowy i nie zobowiązuje do zakupu. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}