Narzędzia, które są istotne w długofalowym zarządzaniu kontaktami z klientem zawierają się w Connecto Data Management System. Dzięki nim zbierasz i systematyzujesz wszelkie potrzebne dane na temat potencjalnych kontrahentów. Mechanizm CRM pozwala uporządkować setki informacji, a także zapanować nad zmiennymi (uaktualnianie kontaktów, tworzenie charakterystyki, opisywanie technologii, weryfikowanie potrzeb itp.).
CRM minimalizuje reaktywność pracowników działów handlowych i marketerów, pozwala strategicznie zarządzać pracą. Jest podstawą w przetwarzaniu danych oraz błyskawicznym aktualizowaniu informacji pod kątem efektów biznesowych. Na podstawie ustalonego “potencjału sprzedażowego” przekłada miękkie informacje na mierzalne efekty.
Atuty
Strategicznie zarządzasz kontaktami z klientem, dzięki temu, że masz wgląd w pełną historię działań realizowaną przez różnych pracowników.
Tworzysz charakterystykę kontrahenta, a dzięki zebranym danym rozumiesz jego potrzeby i jesteś w stanie na nie odpowiedzieć dedykowaną ofertą.
Prowadzisz procesy handlowe w oparciu o obszary biznesowe dzięki korzystaniu z bazy miejsc, usługodawców i podwykonawców pomocnych w realizacji zadania.
Wzmacniasz odpowiedzialność i samodzielność pracowników, którzy otrzymują zestaw narzędzi wspierających ich działania (weryfikujesz je na bieżąco nie wywołując wrażenia opresji)