Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Oprogramowanie dla branży rolniczej

inObieg dokumentów, Platforma Connecto, System DMS, System ERP

Nowoczesne rozwiązania IT są już powszechnie wykorzystywane przez przedsiębiorców z różnych sektorów. Współcześnie trudno jest bowiem prowadzić nawet niewielką działalność bez wsparcia profesjonalnych systemów. Są one niezbędne także w agrobiznesie, który dotychczas raczej kojarzył się z tradycyjnymi metodami pracy. Wyjaśniamy, jak działa oprogramowanie dla branży rolniczej i dlaczego warto w nie zainwestować!

Spis treści

  • Oprogramowanie dla branży rolniczej
    • CRM dla branży rolniczej
    • System informatyczny dla rolników
    • Rozwiązania IT w rolnictwie

Oprogramowanie dla branży rolniczej

Oprogramowanie dla branży rolniczej to zaawansowany system, który stanowi połączenie kilku nowoczesnych narzędzi IT. Znacznie ułatwia organizację pracy różnym przedstawicielom tego sektora – od rolników zajmujących się komercyjną uprawą roślin lub hodowlą zwierząt, przez firmy sprzedające nawozy, środki ochrony roślin czy nasiona, aż po wielkie przedsiębiorstwa oferujące nowoczesne maszyny rolnicze. Jego wdrożenie potrafi zupełnie zrewolucjonizować działalność, przyczyniając się do jej dynamicznego rozwoju.

Po wdrożeniu oprogramowania dla branży rolniczej można jeszcze lepiej zapanować nad pracą i wszystkimi procesami biznesowymi, a także ogólną sytuacją w firmie. System umożliwia pełną kontrolę wykonywanych zadań, co z kolei minimalizuje ryzyko opóźnień czy innych problemów. Do tego ułatwia komunikację z pracownikami, księgowością itp. Pomaga również sprawnie kontaktować się z klientami, wspierając budowanie dobrych relacji.

Dodatkowo w ramach oprogramowania dla branży rolniczej można korzystać z takich modułów, jak np. elektroniczny obieg dokumentów, który pomaga bezpiecznie archiwizować oraz udostępniać najważniejsze umowy, rachunki, faktury itp. W ten sposób można zdigitalizować wszystkie pisma. Dzięki temu błyskawicznie da się znaleźć potrzebny dokument (nawet jeśli nie zna się jego nazwy czy daty wydania), a także wysłać go do upoważnionej osoby. Przy tym ma się pewność, że na żadnym etapie nie zostanie zagubiony, usunięty, zmodyfikowany czy przekazany w niepowołane ręce.

Do tego dane gromadzone w oprogramowaniu dla branży rolniczej można wykorzystać do przygotowania raportów analitycznych. Specjalny moduł BI (ang. Bussines Intelligence) na ich podstawie wygeneruje przejrzyste wykresy, które pozwolą wykryć ewentualne nieprawidłowości, ale też zauważyć przeoczony potencjał. Na podstawie takich analiz da się w pełni świadomie podejmować istotne decyzje biznesowe.

CRM dla branży rolniczej

System CRM dla branży rolniczej to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientem (ang. Customer Relationship Management), wzbogacone o dodatkowe funkcje. Do największych korzyści płynących z korzystania zaliczają się m.in.:

  • łatwy, a zarazem bezpieczny dostęp do najważniejszych danych oraz dokumentów,
  • oszczędność czasu pracowników,
  • automatyzacja wielu formalności (np. przygotowywania faktur czy wystawiania rachunków),
  • usprawniona komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna,
  • lepsza organizacja pracy,
  • możliwość stałego monitorowania sytuacji w firmie,
  • nadzór stanów magazynowych,
  • wzrost sprzedaży/produkcji,
  • pozyskanie stałych klientów,
  • szybkie wykrywanie nieprawidłowości i potencjalnych zagrożeń, a także nowych możliwości,
  • bardziej świadome tworzenie strategii działania.

Liczne zalety systemu CRM dla branży rolniczej sprawiają, że jest on niezwykle praktyczny zarówno dla zarządu, jak i szeregowych pracowników. Ponieważ ma formę platformy dostępnej online, można z niej korzystać nie tylko na komputerach służbowych, ale też sprzęcie prywatnym, a nawet urządzeniach mobilnych. Dzięki temu osoby pracujące zdalnie lub „w terenie” mają stały dostęp do potrzebnych danych oraz przydatnych narzędzi IT.

System informatyczny dla rolników

System informatyczny dla rolników to ogromne ułatwienie w przypadku dużej farmy czy gospodarstwa komercyjnego. Dzięki niemu jego właściciel może wygodniej, łatwiej i szybciej zarządzać swoimi zasobami oraz pracownikami. Do tego w profesjonalny sposób zorganizuje sprzedaż oraz współpracę z partnerami biznesowymi. Oprogramowanie CRM ułatwia utrzymywanie relacji z klientami (bezpośrednimi i pośrednimi), ale też wspólnikami – dla przykładu, hodowca krów musi przecież skądś pozyskiwać paszę, suplementy czy rozmaite maszyny oraz akcesoria.

Jednym z największych trendów w nowoczesnym agrobiznesie jest automatyzacja oraz stosowanie coraz to bardziej zaawansowanych rozwiązań IT. Wdrożenie systemu informatycznego dla rolników jak najbardziej wpisuje się ten nurt. Gospodarze, którzy swoją działalność chcą traktować jako pełnoprawny biznes, koniecznie powinni korzystać z takich usprawnień. Nie tylko znacznie ułatwią im prowadzenie działalności, ale też sprawią, że będą postrzegani jako godni zaufania i postępowi.

Rozwiązania IT w rolnictwie

Interesują Cię nowoczesne rozwiązania IT w rolnictwie? Najrozsądniej jest zdecydować się na system dostosowany do konkretnych oczekiwań i potrzeb. Nasza platforma Connecto (dawny system Connecto DMS) z pewnością spełni wszystkie Twoje wymagania. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów i przekonać się, jak wygląda i działa to oprogramowanie, umów się z nami na specjalną prezentację.

Na darmowym, niezobowiązującym spotkaniu (które odbędzie się w wybranym miejscu lub zdalnie), nasi konsultanci przedstawią wszystkie funkcje systemu oraz opowiedzą o skuteczności oferowanych przez nas rozwiązań IT w rolnictwie. Z przyjemnością odpowiedzą na ewentualne pytania, a jeśli oferta przypadnie do gustu, od razu przygotują umowę. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

Uporządkuj dokumenty z Connecto Neon

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}