Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Oprogramowanie dla dystrybucji

inRelacje z klientami - CRM, Sprzedaż i dystrybucja, System DMS

Prowadzisz działalność polegającą na sprzedaży produktów? Kluczem do sukcesu jest dobra organizacja. Ogromnym wsparciem na co dzień są specjalne narzędzia IT, dzięki którym można ułatwić oraz usprawnić wiele procesów. Wyjaśniamy, czym jest i jak sprawdza się w praktyce profesjonalne oprogramowanie dla dystrybucji!

Spis treści

  • Oprogramowanie dla dystrybucji
    • Systemy IT w dystrybucji
    • CRM dla branży dystrybucyjnej
    • Rozwiązania informatyczne dla branży dystrybucyjnej

Oprogramowanie dla dystrybucji

Oprogramowanie dla dystrybucji to specjalny system łączący funkcje różnych modułów, które na wiele sposobów wspierają prowadzenie działalności. Wdrożenie go w firmie zupełnie zmienia sposób organizacji pracy, dzięki czemu można maksymalnie zwiększyć wydajność pracowników, świadomiej podejmować ważne decyzje i zwiększyć sprzedaż. Każde przedsiębiorstwo, które chce utrzymać swoją pozycję na rynku pracy albo ją poprawić, koniecznie powinno zainwestować w takie udogodnienie.

Z pomocą oprogramowania dla dystrybucji da się przyspieszyć wymianę danych, wprowadzając elektroniczny obieg dokumentów. Dzięki niemu można zdigitalizować wszystkie najważniejsze pisma oraz odpowiednio je uporządkować i zarchiwizować. W ten sposób w razie potrzeby da się w kilka chwil znaleźć odpowiednią fakturę, rachunek, umowę itp. Co więcej, takie pismo można następnie w bezpieczny sposób przekazać uprawnionej osobie, bez ryzyka usunięcia, modyfikacji czy wycieku danych.

Z oprogramowaniem dla dystrybucji da się również świadomiej zarządzać pracownikami, magazynami, aktualnymi działaniami biznesowymi (np. przebiegiem akcji rabatowej) oraz formalnościami (np. księgowością). System sprawia też, że ma się pełną kontrolę nad sytuacją w firmie. Specjalne moduły analityczne mogą na podstawie zbieranych danych przygotowywać raporty w formie przejrzystych wykresów i tabel, na których da się zauważyć potencjalne zagrożenia, ale też i szanse. W ten sposób da się w pełni wykorzystać potencjał swojego przedsiębiorstwa.

Systemy IT w dystrybucji

Systemy IT w dystrybucji zwykle zawierają w sobie rozwiązania znane z różnych programów wykorzystywanych do zarządzania danymi, posiadanymi zasobami oraz relacjami z klientami. Do największych korzyści, jakie płyną z ich stosowania, zalicza się m.in.:

  • aktywne wdrożenie sprzedaży wielokanałowej (stacjonarnej, internetowej, przez telemarketerów itp.),
  • poprawa jakości Obsługi Klienta,
  • lepsza organizacja zaopatrzenia oraz szeroko pojętej logistyki,
  • profesjonalne zarządzanie magazynami,
  • stały kontakt z dostawcami,
  • monitorowanie cen katalogowych,
  • lepsze zarządzanie personelem,
  • pełna kontrola nad finansami i księgowością,
  • automatyzacja wielu formalności (np. wystawiania faktur),
  • usprawniona komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna.

Z systemów IT w dystrybucji można korzystać nie tylko na komputerach służbowych w biurze. Nowoczesnym rozwiązaniem jest platforma online, do której da się zalogować z dowolnego urządzenia z podłączeniem do Internetu. Doskonale sprawdza się przy pracy zdalnej, ale też w magazynie, w innym oddziale czy w przypadku ambasadorów marki pracujących „w terenie”. Dzięki temu pracownicy mają stały dostęp do najważniejszych danych oraz potrzebnych dokumentów, a także mogą szybko komunikować się z kontrahentami, współpracownikami czy przełożonymi.

CRM dla branży dystrybucyjnej

System CRM dla branży dystrybucyjnej przede wszystkim opiera się na oprogramowaniu przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami (CRM = ang. Customer Relationship Management). Kwestia ta jest niezwykle ważna, ponieważ ma ogromny wpływ na wizerunek firmy oraz zyski. Moduł pozwala nadzorować cały proces sprzedażowy, a także tworzy specjalną bazę danych wszystkich byłych i aktualnych klientów.

Z pomocą systemu CRM dla branży dystrybucyjnej można dopilnować tego, by odbiorcy bezpośredni (konsumenci) oraz pośredni (np. inne sklepy i punkty sprzedażowe) byli w pełni zadowoleni. Minimalizuje ryzyko opóźnień, pomyłek, nieporozumień i innych błędów, które mogłyby mieć fatalne skutki. Ponieważ jest źródłem wielu cennych danych, stanowi też doskonałe wsparcie przy projektowaniu kampanii marketingowych i remarketingowych (zachęcających byłych klientów do ponownych zakupów).

Rozwiązania informatyczne dla branży dystrybucyjnej

Interesują Cię rozwiązania informatyczne dla branży dystrybucyjnej? Wybierz system dostosowany do Twoich potrzeb! Platforma Connecto (dawny system Connecto DMS) jest odpowiednio personalizowana, dlatego świetnie sprawdza się zarówno w przypadku mniejszych firm, jak i wielkich przedsiębiorstw. Do tego jest elastyczna i skalowalna, dlatego będzie rozwijać się wraz z Twoją działalnością – co więcej, sama w dużej mierze przyczyni się do tego rozwoju.

Zastanawiasz się, jakie dokładnie korzyści daje wdrożenie rozwiązań informatycznych dla branży dystrybucyjnej? A może chciałbyś po prostu zobaczyć, jak oprogramowanie wygląda i sprawdza się w praktyce? Umów się z nami na bezpłatne, darmowe spotkanie, które rozwieje wszystkie wątpliwości. Udział w pokazie nie zobowiązuje do zakupu systemu, ale jeśli wyjątkowo Ci się spodoba, przygotujemy dla Ciebie odpowiednią umowę. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}