Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Oprogramowanie dla transportu

inPlatforma Connecto, Relacje z klientami - CRM, System ERP

Koordynacja procesów transportowych, logistycznych oraz spedycyjnych to ogromne wyzwanie. Zarówno duże, jak i mniejsze firmy muszą posiłkować się specjalistycznymi narzędziami IT, które znacznie ułatwiają organizację pracy oraz pozwalają uważnie nadzorować sytuację w przedsiębiorstwie. Wyjaśniamy, jakie powinno być oprogramowanie dla transportu oraz dlaczego warto z niego korzystać!

Spis treści

  • Oprogramowanie dla transportu
    • System IT w transporcie i logistyce
    • Rozwiązania informatyczne dla logistyki i spedycji

Oprogramowanie dla transportu

Oprogramowanie dla transportu to bardzo ogólne określenie, które zwykle stosuje się w odniesieniu do rozbudowanych platform. Ich podstawę najczęściej stanowi system CRM (ang. Customer Relationship Management), czyli narzędzie przeznaczone do zarządzania relacjami z klientem. Program pozwala m.in.:

  • stworzyć kompleksową, łatwo dostępną bazę danych klientów,
  • nadzorować pracowników, flotę, budżet itp.,
  • monitorować wszystkie przejazdy,
  • zadbać o sprawną komunikację zewnętrzną i wewnętrzną,
  • zarządzać zapytaniami oraz zamówieniami,
  • planować proces sprzedaży, uważnie śledząc wszystkie jego etapy.

Z oprogramowania dla transportu korzystać może nie tylko zarząd, ale w praktyce wszyscy członkowie zespołu. System pomaga lepiej zorganizować pracę, m.in. usprawniając wymianę informacji i automatyzując żmudne formalności (np. przygotowywanie oraz przekazywanie dokumentów). Jest przydatny przedstawicielom różnych działów, od księgowości, przez marketing, aż po magazyn.

Oprogramowanie dla transportu najbardziej jest też użyteczne dla kierowców – nowoczesne platformy są dostępne online, dlatego można się do nich zalogować także za pośrednictwem smartfona czy tabletu. Dzięki temu nawet w trasie pracownik może błyskawicznie skontaktować się z przełożonymi czy współpracownikami, uzyskać dostęp do ważnych informacji czy dokumentów, sprawdzić listę swoich obowiązków itp.

System IT w transporcie i logistyce

System IT w transporcie i logistyce to współcześnie wręcz wymóg. Trudno nie zauważyć powszechnego zwrotu w kierunku cyfryzacji. Przedsiębiorcy oraz kontrahenci większość formalności starają się digitalizować, by ułatwić przechowywanie i przekazywanie dokumentów. W tej branży kwestia ta jest szczególnie ważna, ponieważ często opiera się na współpracy podmiotów oddalonych od siebie nawet o setki tysięcy kilometrów.

Poza funkcjonalnościami systemu CRM oprogramowanie dla transportu powinno oferować jeszcze inne użyteczne moduły, umożliwiające m.in.:

  • elektroniczny obieg dokumentów – prostą, szybką, a przy tym bezpieczną wymianę dokumentów, które można łatwo archiwizować,
  • zarządzanie zasobami firmy – kontrolowanie stanu floty, budżetu, kadr itp.,
  • zaawansowaną analitykę biznesową – zbieranie i przetwarzanie informacji o sytuacji w firmie, w celu stworzenia przejrzystych raportów.

Po wdrożeniu systemu IT w transporcie i logistyce od razu można zauważyć drobne korzyści, m.in. poprawę komunikacji. Dodatkowe narzędzia pomagają ograniczyć ryzyko błędów, które generują wiele problemów i strat, a do tego mają negatywny wpływ na wizerunek firmy. W efekcie przejście na taki model pracy pozwala znacznie podnieść jakość oferowanych usług, co prowadzi do zwiększenia zysków. Każdy przedsiębiorca, któremu zależy na utrzymaniu wypracowanej pozycji na rynku oraz rozwoju, powinien zdecydować się na inwestycję w profesjonalne oprogramowanie.

Rozwiązania informatyczne dla logistyki i spedycji

Interesują Cię rozwiązania informatyczne dla logistyki i spedycji? Zrezygnuj z gotowych, „pudełkowych” systemów. Najrozsądniej jest zainwestować w nowoczesną platformę dostosowaną do specyfiki Twojej firmy. Tylko wtedy masz pewność, że wykorzystasz ją w pełni – zyskasz funkcje, które rzeczywiście będą przydatne na co dzień i w odczuwalny sposób przyczynią się do lepszego działania całego przedsiębiorstwa.

Oferowana przez nas platforma Connecto (dawny system Connecto DMS) to uniwersalne, ale odpowiednio spersonalizowane narzędzie. Łączy elementy systemów CRM, ERP, BI i DMS, w taki sposób, by jak najlepiej spełnić konkretne oczekiwania. Przy tym jest prosta w obsłudze, a proces jej wdrożenia przebiega stosunkowo sprawnie. Platforma jest kompatybilna z powszechnie wykorzystywanymi programami i aplikacjami, dlatego bez problemu można ją zaimplementować nie tylko w nowej firmie, ale też tej działającej już od wielu lat.

Zastanawiasz się, jak nasz system sprawdza się w roli rozwiązania informatycznego dla logistyki i spedycji? Umów się z nami na spotkanie, na którym dokładnie opowiemy Ci o działaniu systemu. Prezentacja może odbyć się w wybranym przez Ciebie miejscu albo zdalnie. Udział w niej jest całkowicie darmowy i nie zobowiązuje do zakupu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, a jeśli produkt wyjątkowo się spodoba, od razu przygotujemy umowę. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Aplikacja CRM do pracy w terenie

Aplikacja CRM do pracy w terenie

CRM dla call center i telemarketingu

CRM dla call center i telemarketingu

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}