Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz

inBudownictwo i deweloperzy

Przedsiębiorcy coraz więcej inwestują w specjalistyczne systemy do zarządzania i komunikacji. Powszechna cyfryzacja generuje ogromne ilości danych, które kryją w sobie cenne informacje. Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz daje pełny wgląd w procesy biznesowe, przez co pozwala na bieżąco monitorować sytuację w firmie oraz wspiera podejmowanie kluczowych decyzji. Wyjaśniamy, jak działa takie narzędzie i dlaczego warto z niego korzystać!

Spis treści

  • Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz
    • Na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania?
    • Analizy i raporty w systemie dla budownictwa

Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz

Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz to specjalny system, który gromadzi dane z różnych źródeł, czyli baz danych wykorzystywanych w firmie. Odpowiednio je przetwarza, dając dostęp do przydatnej wiedzy. Uwzględnia m.in. przepływ pracy, projekty, zadania, posiadane zasoby, budżety, koszty i wyniki. Z użyciem zaawansowanych narzędzi analitycznych umożliwia obserwację, a także generuje wnioski. Ostatecznie przygotowuje przydatne rekomendacje, wskazując, nad którymi obszarami należy popracować.

Program tworzy m.in.:

  • wyciągi z raportów,
  • wykresy (np. kołowe, lejki sprzedaży),
  • listy danych (np. rankingi)
  • wskaźniki (np. wykonanie sprzedaży, KPI).

Program wykorzystuje również automatyczne subskrypcje e-mail, w których przesyła istotne informacje o aktualnym stanie firmy. Wystarczy ustalić harmonogram i grupę odbiorców, np. raport realizacji planu sprzedażowego będzie wysyłany codziennie o 8:00 do kierowników sprzedaży. Przy tym całość działa całkowicie samodzielnie, w oparciu o bieżące dane, bez konieczności angażowania pracowników. W ten sposób można błyskawicznie reagować na ewentualne nieprawidłowości, ale też szybko dostrzegać szanse na rozwój.

Do największych zalet oprogramowania do tworzenia raportów i analiz można zaliczyć:

  • wielowymiarowe raporty umożliwiające całkowitą kontrolę nad przedsiębiorstwem;
  • łatwy dostęp do autentycznych, poprawnych danych, dających pełny obraz sytuacji;
  • możliwość określenia potencjału handlowego;
  • automatycznie generowane materiały stanowiące wsparcie dla procesów decyzyjnych (poparte analizą danych z przeszłości i teraźniejszości, a także prognoz).

Poznaj elektroniczny obieg dokumentów od Connecto.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania?

Chociaż coraz więcej przedsiębiorców chce wdrażać takie rozwiązania w swojej firmie, często nie wiedzą, na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania.

Najlepiej zdecydować się na profesjonalny, wieloźródłowy system Business Intelligence. Oznacza to, że jest w stanie pobierać dane ze wszystkich programów wykorzystywanych w firmie, takich jak m.in. ERP, CRM czy WMS. Do tego dobrze, by mógł integrować się także z systemami wykorzystującymi inne rodzaje baz danych, np. Microsoft, PostgreSQL czy Oracle.

Szczególnie praktyczne są zintegrowane platformy przeznaczone do zarządzania procesami biznesowymi, które oferują rozmaite funkcje, m.in. elektroniczny obieg dokumentów, a także narzędzia do zarządzania projektami, zasobami i relacjami z klientami. Wtedy moduł BI może w najłatwiejszy sposób pobierać dane do analizy.

Wybierając system, np. oprogramowanie dla budownictwa, warto mieć na względzie, czy jest w stanie tworzyć definicje raportów na podstawie dowolnego procesu biznesowego, np.:

  • realizacji projektów (czasowo, ilościowo i finansowo),
  • sprzedaży (np. lejki sprzedaży, pipeline, cross selling, rankingi),
  • wydajności pracowników,
  • kluczowych wskaźników KPI.

Analizy i raporty w systemie dla budownictwa

Programy typu BI są szczególnie popularne w branży budowlanej. Analizy i raporty w systemie dla budownictwa pomagają lepiej zarządzać zasobami, zapobiegają przekraczaniu budżetu i wykrywają wszystkie ewentualne nieprawidłowości (np. wyraźny spadek wydajności pracowników).

Chciałbyś wdrożyć w swojej firmie system z modułem BI? Zdecyduj się na rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb. Platforma Connecto jest personalizowanym narzędziem, które zostanie odpowiednio dostosowane, a następnie wdrożone przez zespół specjalistów.

Jesteś ciekawy, co możemy Ci zaoferować? Umów się na prezentację, na której zobaczysz, jak działa nasz system i uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania. Udział w spotkaniu jest darmowy i nie wiąże się z koniecznością zakupu. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

ERP dla branży budowlanej

ERP dla branży budowlanej

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?

Jak deweloperzy wykorzystują systemy od Connecto?

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}