Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Praca w systemie CRM. Jak skorzystać z jego możliwości?

inBaza wiedzy, Relacje z klientami - CRM

W przedsiębiorstwach z różnych branż coraz częściej docenia się zalety systemów CRM. Chociaż przede wszystkim mają za zadanie ułatwiać „zarządzanie relacjami z klientami”, zwykle posiadają jeszcze szereg innych uniwersalnie przydatnych funkcji. Wyjaśniamy, jak wygląda praca w systemie CRM oraz jak wykorzystać jego funkcje w praktyce, by osiągnąć najlepsze efekty!

Jak system CRM może wpłynąć na efektywność?

Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak system CRM może wpłynąć na efektywność codziennych procesów. Przede wszystkim jest to oprogramowanie, które pozwala bardziej uważnie obsługiwać klientów. Dzięki niemu można poznać swoją grupę odbiorczą, by jak najlepiej spełniać jej oczekiwania. W ten sposób zwiększa się jakość oferowanych produktów i usług, a zarazem dba się o wizerunek organizacji.

Dodatkowo, CRM ma wiele innych, uniwersalnie przydatnych funkcji. Poszczególne moduły odpowiadają za m.in.:

  • organizację pracy i przydzielanie zadań,
  • monitorowanie postępów prac,
  • sprawną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną,
  • proste, szybkie, bezpieczne przekazywanie ważnych dokumentów,
  • analizę danych o firmie,
  • zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa.

W miarę potrzeb, nowoczesny system CRM można odpowiednio rozbudować, dodając kolejne narzędzia. Przez to staje się niezwykle praktycznym wsparciem w wykonywaniu codziennych obowiązków osób na różnych szczeblach – od zarządu, aż po szeregowych pracowników. Ponieważ przy tym pomaga znacznie przyspieszyć czy wręcz zautomatyzować wiele procesów, zwiększa wydajność całego zespołu. Dzięki niemu oszczędzają sporo czasu oraz siły, które mogą przeznaczyć na ważniejsze zadania.

Kto korzysta z rozwiązań?

Z rozwiązań tego typu korzystają wszyscy przedsiębiorcy, którzy dbają o konkurencyjność swojej firmy. Z pomocą dobrze dobranego systemu CRM można w prosty sposób utrzymać/zdobyć dobrą pozycję na rynku. Pomaga bardziej świadomie i wydajnie prowadzić działalność, podejmując lepsze kolejne decyzje biznesowe.

System CRM to doskonała opcja nie tylko dla dużej firmy. Doskonale sprawdzi się w przypadku średnich i małych przedsiębiorstw, a nawet działalności jednoosobowych. Niezależnie od tego, czy ma się kilku klientów, czy tysiące, zawsze warto zadbać o dobrą komunikację, efektywną wymianę informacji oraz przepływ pracy.

Zalety pracy w systemie CRM

Główne zalety pracy w systemie CRM są związane z podstawowymi funkcjami, które ułatwiają zarządzanie relacjami z klientem. Zaliczają się do nich m.in.:

  • bardziej strategiczne zarządzanie kontaktami z klientami,
  • pełny wgląd w historię działań realizowanych przez różnych pracowników,
  • możliwość stworzenia charakterystyk kontrahentów, co pomaga lepiej zrozumieć ich potrzeby oraz tworzyć dedykowane oferty/produkty/usługi,
  • opcję stworzenia bazy danych, m.in. miejsc, usługodawców, podwykonawców,
  • narzędzia wzmacniające odpowiedzialność i samodzielność pracowników, które ułatwiają codzienną pracę i umożliwiają jej monitorowanie bez wrażenia nadzoru.

Wśród pozostałych zalet pracy w systemie CRM można wymienić wszystkie korzyści wynikające z używania dodatkowych modułów, jak np.

  • usprawnienie i automatyzacja formalności,
  • cyfrowy obieg dokumentów,
  • szybsze wykrywanie i rozwiązywanie ewentualnych problemów,
  • możliwość wykonywania większości obowiązków także poza siedzibą firmy (np. w wymiarze pracy zdalnej, w innych oddziałach, na wyjazdach służbowych czy podczas spotkań z kontrahentami).

Gdzie szukać informacji o rozwiązaniach CRM?

Więcej informacji o rozwiązaniach CRM najlepiej szukać u twórców i dostawców takich systemów. Najrozsądniej zdecydować się na specjalistyczne, spersonalizowane oprogramowanie. Wtedy ma się pewność, że wszystkie jego funkcje będą przydatne, a zakup będzie możliwie najbardziej rentowny.

Grupa Connecto tworzy i oferuje profesjonalne systemy CRM dla firm. Jesteś zainteresowany takim oprogramowaniem? Możesz skorzystać z wersji demonstracyjnej albo umówić się z naszymi konsultantami na specjalną prezentację. Pokażemy Ci wszystkie funkcje systemu oraz odpowiemy na ewentualne pytania. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00, by wybrać dogodny termin. Spotkanie jest darmowe i może odbyć się zdalnie.

Najnowsze wpisy

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}