Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Zarządzanie zadaniami a system

inSystem DMS, System ERP

Każdy pracownik powinien znać swoje dyspozycje, by mógł w pełni efektywnie wykorzystać swój czas. W przeciwnym razie łatwo dochodzi do zamieszania, skutkującego pomyłkami, opóźnieniami itp. Z tego względu najrozsądniej jest zainwestować w dodatkowe narzędzia IT, które pomogą lepiej zorganizować podział obowiązków. Wyjaśniamy, jak mają się do siebie zarządzanie zadaniami a system!

Spis treści

  • System do zarządzania zadaniami
    • Zarządzanie zadaniami a system
    • Demo systemu do zarządzania

System do zarządzania zadaniami

System do zarządzania zadaniami powinien być idealnie dobranym, nowoczesnym oprogramowaniem. Bardzo ważne, by przy tym jego obsługa pozostawała intuicyjna dla pracowników różnych działów. Ma bowiem służyć wszystkim – tylko w ten sposób rzeczywiście będzie skuteczny.

Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się wdrożyć w swoich firmach system CRM (ang. Customer Relationship Management), przeznaczony do zarządzania relacji z klientami. Dzięki niemu można pełnić nadzór nad wszystkimi aktualnymi projektami, mając wgląd w historię działań realizowanych przez pracowników. Weryfikując je na bieżąco wzmacnia się zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności. Przy tym jednak system nie daje wrażenia nadmiernej kontroli czy opresji.

Profesjonalne oprogramowanie pozwala po prostu lepiej rozdysponować obowiązki, tak by każdy wiedział, czym musi się zająć oraz ile ma na to czasu. Dodatkowo do systemu do zarządzania zadaniami można dodać inne narzędzia IT, które będą doskonale wspierać jego działanie. Z ich pomocą da się jeszcze lepiej nadzorować postępy prac oraz znacznie je usprawniać.

Zarządzanie zadaniami a system

Jak mają się do siebie zarządzanie zadaniami a system? Wsparcie ze strony nowoczesnego oprogramowania już po krótkim czasie od wdrożenia daje zauważalne efekty. Dynamizuje pracę oraz wymianę informacji w firmie, zarazem minimalizując ryzyko ewentualnych niedociągnięć.

System pomaga również szybko reagować na nieprzewidziane okoliczności, np. gdy pracownik nie da rady wykonać danego zadania w terminie, bo musi wziąć L4. Wystarczy kilka kliknięć by ustalić, kto może przejąć jego obowiązki. Ponieważ dotychczas na bieżąco uzupełniał informacje o kliencie, jego zastępca od razu będzie wiedział, na jakim etapie stoją prac, jakie kryteria musi spełnić oraz na co powinien zwrócić uwagę. Program może także przypominać np. o terminach spotkań, umówionych rozmowach czy mailach do wysłania.

System do zarządzania zadaniami nie dopuszcza też do niepotrzebnej duplikacji – zdarza się, że w wyniku nieporozumienia dwie osoby zajmują się tym samym. Takie sytuacje są wyjątkowo kłopotliwe, ponieważ marnują czas i dostępne zasoby ludzkie. Jeśli chce się w najlepszy sposób wykorzystać potencjał swojego zespołu, trzeba stale monitorować jego działania.

Bardzo ważnym uzupełnieniem systemu do zarządzania zadaniami jest moduł przeznaczony do archiwizacji, porządkowania oraz udostępniania danych, czyli tzw. elektroniczny obieg dokumentów. Dzięki niemu da się znacznie sprawniej oraz bezpieczniej przekazywać najważniejsze umowy, faktury, sprawozdania, rozliczenia itp. Przy tym cały czas ma się kontrolę nad tym, kto wyświetlił dokument, do kogo zostało przesłane dane pismo, kto musi jeszcze rzucić okiem na konkretną umowę itd. Daje to pewność, że nic nie zaginie, nie zostanie przypadkiem zmodyfikowane, a także, że nie trafi do osób nieuprawnionych.

System do zarządzania zadaniami pozwala zadbać o dobrą atmosferę w pracy oraz pozytywne stosunki z klientami, co przekłada się na zwiększenie zysków oraz poprawę wizerunku firmy. Każdy przedsiębiorca, który chce utrzymać dobrą pozycję na rynku lub próbuje rozwijać swoją działalność, koniecznie powinien rozważyć wdrożenie takiego rozwiązania.

Demo systemu do zarządzania

Chcesz zainwestować w oprogramowanie dla swojej firmy? Sprawdź nasze demo systemu do zarządzania! Platforma Connecto obejmuje uważnie dobrane moduły, dostosowane do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Nasi konsultanci po wstępnym wywiadzie przygotowują spersonalizowaną ofertę, którą mogą dokładnie omówić podczas prezentacji.

Spotkanie demonstracyjne może odbyć się stacjonarnie (w siedzibie Connecto lub Twojej firmie), a także zdalnie, na wideokonferencji. Udział w nim jest całkowicie darmowy oraz niezobowiązujący. Przedstawiamy na nim wszystkie funkcje systemu, wyjaśniamy proces wdrożenia oraz wyczerpująco odpowiadamy na pytania. Jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem i chcesz się przekonać, jak w praktyce sprawdza się nasz system do zarządzania? Zadzwoń na numer 32 263 00 00  lub wypełnij formularz w zakładce kontakt!

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

E-Doręczenia – czym są i od kiedy będą aktywne?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

Systemy informatyczne w 2025 – na co warto postawić?

ERP dla produkcji

ERP dla produkcji

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}