Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

inBaza wiedzy, Budownictwo i deweloperzy

Prowadzisz skład budowlany i chcesz świadomiej zarządzać swoją działalnością? Specjalne narzędzia IT pomagają uważniej wykorzystywać zasoby, jednocześnie pozwalając sprawniej i lepiej wykonywać codzienne zadania.Wyjaśniamy, jak działa zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym i dlaczego warto go wdrożyć!

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym na wiele sposobów wspiera działalność. Jego wdrożenie pozwala przyspieszyć działanie oddziału, a także umożliwia uważniejszą kontrolę aktualnie zachodzących procesów. Z jego pomocą można również na bieżąco monitorować rentowność poszczególnych działań oraz świadomie budować lepsze relacje z kontrahentami i partnerami biznesowymi. Ogólnie rzecz biorąc, korzystanie z niego przyczynia się do znacznego podniesienia jakości oferowanych usług, a także zwiększenia konkurencyjności firmy.

Oprogramowanie dla budownictwa składa się z kilku modułów, które obsługują różne procesy, związane z m.in. sprzedażą, magazynem i logistyką. Jego funkcje wspierają cały zespół w codziennej pracy, tak by możliwe było optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów do obsługi klientów indywidualnych oraz hurtowych. Ponieważ łączy funkcjonalność kilku programów, daje dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi w jednym miejscu.

Dla kogo są systemy IT?

System IT dla składu budowlanego to rozwiązanie nie tylko dla zarządu. Rzeczywiście jest niezwykle przydatne w zarządzaniu procesami biznesowymi i dostępnymi zasobami, ale to nie wszystko.

Oprogramowanie składa się z modułów, które dostarczają przydatne narzędzia wykorzystywane z powodzeniem przez pracowników z różnych działów. Z ich pomocą można usprawnić, ułatwić, a nawet zautomatyzować wiele formalności, np. związanych z wystawianiem faktur czy przekazywaniem dokumentów.

Ponieważ system ma wspólną bazę danych i integruje się z wykorzystywanymi programami i aplikacjami, daje łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Dzięki niemu można w bardziej efektywny sposób kontaktować się z innymi członkami zespołu, a także innymi oddziałami firmy oraz kontrahentami i partnerami biznesowymi. Dobrze zorganizowana komunikacja skutecznie zapobiega opóźnieniom, pomyłkom i innym problemom.

Przy tym warto wiedzieć, że takie oprogramowanie nie jest dedykowane tylko dużym składom. Jak najbardziej może być wykorzystywane w średnich i mniejszych firmach. Z powodzeniem wspiera rozwój działalności, a do tego może się dostosowywać do aktualnych potrzeb i nawet skalować.

System IT dla składu budowlanego wspiera firmę w wielu obszarach, m.in.:

  • sprzedaży,
  • obsługi sieci (główna siedziba, oddziały, przedstawiciele handlowi itp.),
  • zamówień,
  • gospodarki magazynowej,
  • finansów,
  • kadr i płac.

Zalety rozwiązania

Wdrożenie specjalnego systemu w składzie budowlanym ma wiele zalet. Przede wszystkim pozwala:

  • usprawnić wymianę danych (wprowadza elektroniczny obieg dokumentów);
  • monitorować stany magazynowe;
  • obsługiwać kilka magazynów w różnych lokalizacjach;
  • kontrolować zamówienia;
  • obsługiwać sprzedaż;
  • zoptymalizować transport;
  • na bieżąco kontrolować rozliczenia;
  • zredukować koszty prowadzenia działalności (znajdując sposoby na oszczędności, wyłapując nieprawidłowości, odkrywając potencjał na rozwój oraz zapobiegając błędom);
  • prowadzić analizy danych np. sprzedaży i zakupów;
  • planować i kontrolować budżet;
  • analizować wybrane pozycje kosztorysowe;
  • weryfikować i aktualizować ceny jednostkowe w kalkulacjach projektów;
  • bezpiecznie archiwizować dokumenty;
  • usprawnić komunikację wewnętrzną i zewnętrzną;
  • nadzorować terminy poszczególnych realizacji;
  • kontrolować harmonogram;
  • automatyczne powiadamiać osoby zaangażowane w dane działania, przypominać o ważnych działaniach itp.;
  • cały czas monitorować prowadzone działania i podejmowane decyzje.

System tego typu jest w pełni dostosowany do specyfiki branży. Dzięki jego elastyczności, platforma dopasowuje się do potrzeb Klienta.

Gdzie testować systemy dla budownictwa?

Przed wprowadzeniem nowych narzędzi IT warto dobrze się z nimi zapoznać. Gdzie testować systemy dla budownictwa? Platforma Connecto jest dostępna w wersji demonstracyjnej, dlatego przed zakupem można dokładnie sprawdzić ją w praktyce.

Zapraszamy również na specjalne spotkanie z naszymi konsultantami, którzy opowiedzą o wszystkich funkcjach rozwiązania oraz wyczerpująco odpowiedzą na ewentualne pytania. Oferowane przez nas oprogramowanie jest personalizowaną platformą, która może być idealnie dostosowana do konkretnych oczekiwań i potrzeb. Dzięki temu jest w pełni funkcjonalna. Ponieważ przed implementacją systemu przeprowadzamy specjalną analizę, a potem sami zajmujemy się wdrożeniem, proces przebiega sprawnie i bezproblemowo.

Chcesz umówić się na prezentację systemu dla składu budowlanego? Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}