Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Zmiana operatora ERP – kiedy i dlaczego warto

inBaza wiedzy, System ERP

Korzystasz już z systemu ERP, ale nie jesteś z niego zadowolony? Jeśli Twój operator nie zapewnia Ci pomocy, nie odpowiada na zapytania serwisowe albo źle wdrożył oprogramowanie, nie trać więcej czasu, pieniędzy i nerwów. Dowiedz się, jak przebiega zmiana operatora ERP i dlaczego warto się na nią zdecydować!

Spis treści

  • Zmiana operatora ERP
    • Na co zwrócić uwagę przy zmianie operatora systemu ERP?
    • Zalety odpowiedzialnego operatora ERP
    • Do kogo warto się zgłosić?

Zmiana operatora ERP

Zmiana operatora ERP to konieczność, jeśli aktualne rozwiązanie nie spełnia oczekiwań i nie odpowiada potrzebom firmy. Przede wszystkim powinno się poszukać nowego wsparcia, jeśli czas reakcji konsultantów jest zbyt długi, a do tego ich jakość pracy pozostawia wiele do życzenia. Warto też zwrócić uwagę na to, że od przyszłego roku obowiązkowe będzie korzystanie z Krajowego Rejestru e-Faktur (KSeF). Dobrze odpowiednio przygotować się na tę zmianę.

Wszelkie zakłócenia pracy systemu utrudniają wykonywanie codziennych obowiązków oraz zwiększają ryzyko opóźnień, pomyłek czy nieporozumień. Przez to spada wydajność pracowników i jakość oferowanych usług/produktów, a do tego narażony jest wizerunek firmy oraz relacje z ważnymi kontrahentami.

Przedsiębiorcy często zwlekają ze zmianą operatora ERP obawiając się, że proces ten jest długotrwały i skomplikowany. Rzeczywiście, przejście na nowy system nie jest prostym zadaniem. Jeśli jednak zacznie się współpracę z doświadczoną firmą, procedura ta przebiegnie sprawnie i bezproblemowo.

Na co zwrócić uwagę przy zmianie operatora systemu ERP?

Kiedy już zapadnie decyzja o podjęciu odpowiednich kroków, przedsiębiorcy mają kłopot z tym, na co zwrócić uwagę przy zmianie operatora systemu ERP. Przede wszystkim warto mieć na względzie:

  • dostępność i kwalifikacje konsultantów (najlepiej, by posiadali doświadczenie w pracy w odpowiednich działach, np. finansowych czy księgowych, by mieli świadomość, co jest najważniejsze i czym powinni się zająć w pierwszej kolejności,
  • gotowość do działania w pracy zdalnej (np. mobilna platforma ułatwiająca składanie zgłoszeń),
  • zgodność systemu z nowelizacjami przepisów/ zmianami legislacyjnymi/ modyfikacjami w prawie/ nowymi wymaganiami formalno-prawnymi – najlepiej wybrać oprogramowanie od polskiego producenta, który jest na bieżąco,
  • dostępność nowych usprawnień/ funkcjonalności,
  • możliwość obsługiwania zgłoszeń serwisowych w ramach Help Desku, ale też bezpośrednio u klienta.

Zaufany, sprawdzony operator systemu ERP powinien zapewnić kompleksowe wsparcie już od samego początku współpracy. Przeprowadzi cały proces wdrożenia, a następnie zagwarantuje niezawodną opiekę serwisową.

Zalety odpowiedzialnego operatora ERP

Jakie są największe zalety odpowiedzialnego operatora ERP? Wybierając nowoczesny system, który w dodatku jest obsługiwany i kontrolowany przez profesjonalistów, uzyskuje się wiele korzyści. Zaliczają się do nich m.in.:

  • zgodność z prawem i przepisami – na bieżąco aktualizowany system zawsze działa prawidłowo, przez co jest odporny na wszelkie zawirowania legislacyjne i podatkowe. Dzięki temu można oszczędzić sobie wielu niepotrzebnych problemów i stresu;
  • opieka ze strony konsultantów tematycznych – serwisanci posiadający specjalizacje w różnych dziedzinach (m.in. księgowość, magazyn, sprzedaż) potrafią najlepiej skonfigurować system, a później są w stanie błyskawicznie znaleźć odpowiednie rozwiązanie w każdej sytuacji;
  • ciągłe, profesjonalne wsparcie – dedykowany zespół specjalistów IT czuwa nad stanem systemu i w razie jakichkolwiek zakłóceń szybko przywraca go do pełnej sprawności, minimalizując ryzyko opóźnień w pracy.

Jedną z największych zalet odpowiedzialnego operatora ERP jest też to, że do każdego klienta podchodzi indywidualnie. Nie bagatelizuje żadnego zgłoszenia i dokłada wszelkich starań, by cały czas rozwijać system zgodnie z przekazywanymi sugestiami.

Do kogo warto się zgłosić?

Chcesz zmienić operatora ERP i nie wiesz, do kogo warto się zgłosić? Jesteś w dobrym miejscu. Niezależnie od tego, z jakiego powodu musisz przejść na nowy system, dostarczymy Ci najlepsze możliwe rozwiązanie oraz fachowe, kompleksowe wsparcie. Posiadamy duży zespół wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, dlatego jesteśmy cały czas do Twojej dyspozycji.

Zastanawiasz się, jak sprawdza się w praktyce nasz system ERP? Umów się na specjalną prezentację – wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 32 263 00 00. Nasz konsultant w ramach krótkiej rozmowy omówi z Tobą wszystkie szczegóły oraz wybierze odpowiedni termin na spotkanie.

Prezentacja może odbyć się zdalnie (przez internet), w dowolnym wskazanym miejscu albo w jednym z oddziałów Connecto. Udział jest darmowy i nie zobowiązuje do zakupu. Poznasz funkcjonalności systemu, dowiesz się, co go wyróżnia, a także uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania.

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

Wszystkie sprawy w jednym miejscu z Connecto Neon

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}