Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto

Otwarty dostęp do wiedzy

inO firmie

Każdy z naszych klientów wie, że Platforma Connecto jest systemem otwartym, który można modyfikować i rozwijać zgodnie z potrzebami.

Otwarty dostęp do wiedzy

Dlaczego tak jest?

Ano dlatego, że tak właśnie działa Connecto 😀 Cenimy sobie #OtwartyDostęp! Niejedno badanie naukowe mówi wszak, że kultura organizacyjna przekłada się na charakter produktów oferowanych przez daną firmę. Sama platforma Connecto zawiera w sobie rozwiązania w postaci:

  • Elektroniczny obieg dokumentów
  • CRM
  • Projekty
  • Business Intelligence

Publikacja naukowa

To, co nas wyróżnia, to sposób pracy – i wewnątrz firmy, i z klientami. Naszym strategicznym celem jest transfer wiedzy. Lubimy dzielić się tym, co wiemy i lubimy wiedzieć o tym, co wiedzą nasi koledzy i koleżanki z firmy. W 2017 roku audyt, który wykorzystywał analizę naszej sieci organizacyjnej, przeprowadziła prof. Anna Ujwary-Gil. Wszystko, czego się dowiedziała, zawarła w liczącej blisko 300 stron publikacji naukowej, wydanej przez PWN (można ją kupić tu: https://bit.ly/3fiiWs3).

Transfer wiedzy

Od teraz każdy naukowiec na świecie (a także każdy człowiek zainteresowany przepływem wiedzy i tworzeniem wartości niematerialnych) może przeczytać na nasz temat w anglojęzycznej publikacji, która dostępna jest w Open Access na licencji CC BY-NC-ND. Można ją pobrać stąd: https://bit.ly/39gjmLL. Od teraz Polecamy ją szczególnie tym z Was, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób wydajność organizacyjna i tworzenie wartości biznesowej zależą od sieci relacji wewnątrz firmy.

Autorka

Anna Ujwary-Gil jest profesorką Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, dyrektorką studiów MBA w INE PAN oraz założycielką i prezeską Fundacji Upowszechniającej Wiedzę i Naukę „Cognitione” (KRS 0000587704). W swojej pracy naukowej realizowała między innymi projekt pt. „Transforming SMEs in Creative Sectors through Business Model Innovation” (2013-2016), który był wynikiem współpracy w ramach konsorcjum dwóch uczelni oraz trzech małych i średnich firm (w tym firmy sektora wirtualnej rzeczywistości) z trzech państw: Islandii, Danii i Polski.

Prowadziła w nim badania i wdrażała modele biznesowe w ujęciu sieciowym firm z trzech państw. Z nami współpracuje od 2016 roku. Publikacja pt. „Organizational Network Analysis. Auditing Intangible Resources” (New York, rok wydania 2020) prezentuje studium przypadku oraz przykład wdrożenia audytu sieciowego zrealizowanego w naszej firmie.

Najnowsze wpisy

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

Jak usprawnić zarządzanie budżetem firmy z pomocą systemu IT?

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem

Related Posts

Connecto ze złotym statusem Comarch

Connecto ze złotym statusem Comarch

Forum Technologiczne już za nami

Forum Technologiczne już za nami

Connecto wyróżnione na liście Gepardów Biznesu 2023

Connecto wyróżnione na liście Gepardów Biznesu 2023

logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}