Help Desk
Connecto
ue_top
Help Desk
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Col 1
      • Produkty
        • Platforma Connecto
        • Comarch ERP Optima
        • Comarch ERP XL
        • Connecto Neon
    • Col 2
      • Rozwiązania
        • Faktura kosztowa
        • KSeF
        • Archiwizacja dokumentów
        • Budżetowanie
        • Księga kancelaryjna
        • Obieg dokumentów
        • Narzędziownia
        • Oferty
    • Col 4
      • Branże
        • Budownictwo
        • Chemiczna
        • HVAC
        • Fotowoltaika
        • Handel i dystrybucja
        • Kultura
        • Produkcja
        • Serwis
        • Wydawnictwa
  • Referencje
  • Blog
  • Podcast
  • Kariera
  • Kontakt
Connecto
Obsługa powdrożeniowa dla firmy
Baza wiedzy System DMS System ERP

Obsługa powdrożeniowa dla firmy

17 września 2024
Planujesz zainwestować w nowy system w swojej organizacji? Znaczenie mają nie tylko funkcje programu, ale też wsparcie ze strony dostawcy. Po zaimplementowaniu nowych narzędzi IT wasza współpraca wcale się nie...
Jak wybrać firmę, która wdroży system klasy ERP?
Baza wiedzy System ERP

Jak wybrać firmę, która wdroży system klasy ERP?

10 września 2024
Chcesz zacząć korzystać z nowoczesnych narzędzi IT w swojej firmie? Ich zakup to jedynie początek – każde oprogramowanie musi być odpowiednio zaimplementowane. Na co zwrócić uwagę, by cały proces przebiegł...
ERP dla branży budowlanej
Baza wiedzy Budownictwo i deweloperzy

ERP dla branży budowlanej

5 września 2024
W branży budowlanej, w której często prowadzi się wiele projektów i złożonych procesów jednocześnie, niezwykle ważne jest odpowiednie zarządzanie zasobami. Profesjonalne narzędzia IT ułatwiają organizację pracy, automatyzują sporo działań oraz...
Oprogramowanie dla biur
Baza wiedzy Relacje z klientami - CRM

Oprogramowanie dla biur

12 sierpnia 2024
Współcześnie trudno wyobrazić sobie pracę w biurze bez wsparcia szeregu specjalnych narzędzi IT. Żeby zapanować nad ogromem danych i dokumentów, niezbędne są zaawansowane rozwiązania. W ten sposób można działać szybciej,...
Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym
Baza wiedzy Budownictwo i deweloperzy

Zintegrowany system informatyczny w składzie budowlanym

5 sierpnia 2024
Prowadzisz skład budowlany i chcesz świadomiej zarządzać swoją działalnością? Specjalne narzędzia IT pomagają uważniej wykorzystywać zasoby, jednocześnie pozwalając sprawniej i lepiej wykonywać codzienne zadania.Wyjaśniamy, jak działa zintegrowany system informatyczny w...
CRM dla kancelarii prawnej
Baza wiedzy Relacje z klientami - CRM

CRM dla kancelarii prawnej

24 lipca 2024
Dobre relacje z klientami są niezwykle ważne w branży prawniczej. Podstawą jest odpowiednio zorganizowana komunikacja. Przy zarządzaniu wieloma sprawami konieczne jest dodatkowe wsparcie, dlatego powszechnie stosowanym rozwiązaniem są specjalne systemy...
Connecto ze złotym statusem Comarch
O firmie

Connecto ze złotym statusem Comarch

18 lipca 2024
Firma Connecto jest 1 z 10 firm, które znalazły się w  elitarnym gronie Partnerów! 14 lipca odbyło się kolejne przeliczenie Programu Partnerskiego Comarch ERP. Po raz pierwszy partnerzy mogli zdobyć...
Sprawne zarządzanie projektami dzięki systemom IT
System DMS

Sprawne zarządzanie projektami dzięki systemom IT

10 lipca 2024
Dokumenty, spotkania, zadania do przydzielenia. Praca nad projektami składa się z wielu etapów, które trzeba uważnie nadzorować. Niezwykle pomocne są w tym specjalne oprogramowania, które ułatwiają i przyspieszają wiele procesów,...
5 najważniejszych funkcji systemu CRM
Baza wiedzy Relacje z klientami - CRM

5 najważniejszych funkcji systemu CRM

29 czerwca 2024
Nowoczesne oprogramowania wykorzystywane do zarządzania przedsiębiorstwem w wymierny sposób przyczyniają się do podniesienia jakości oferowanych usług. Szczególnie popularnym rozwiązaniem są narzędzia przeznaczone do szeroko pojętego dbania o relacje z klientami....
CRM w sprzedaży B2B – jak go wykorzystać?
Relacje z klientami - CRM

CRM w sprzedaży B2B – jak go wykorzystać?

15 czerwca 2024
Odpowiednio dobrane systemy potrafią w dużej mierze przyczynić się do rozwoju działalności. W handlu ogromne znaczenie mają relacje z klientami. Świadomie nimi zarządzając można znacznie poprawić wyniki, maksymalizując zysk oraz...
12345…25

Najnowsze wpisy

CRM dla marketingu

CRM dla marketingu

Analizy i raporty z asystentem AI

Analizy i raporty z asystentem AI

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

CRM i AI wszędzie tam, gdzie ich potrzebujesz

Kategorie

  • Aplikacje mobilne
  • Baza wiedzy
  • Budownictwo i deweloperzy
  • Business Intelligence
  • Case Study
  • Cennik Oprogramowania
  • Connect To Biznes Cafe
  • E-commerce i B2B
  • Fotowoltaika
  • Kadry i płace
  • Konferencja
  • Księgowość
  • O firmie
  • Obieg dokumentów
  • Platforma Connecto
  • Podcast
  • Praca zdalna
  • Produkcja
  • Relacje z klientami – CRM
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • System DMS
  • System ERP
  • Video
  • Webinarium
  • Zarządzanie projektem
logo_connecto_horizontal_white
[email protected]
32 263 30 65

Biuro w Sosnowcu

32 263 00 00
ul. Mariacka 1 / 5
41-205 Sosnowiec

Biuro w Łodzi

42 715 89 00
ul. Łagiewnicka 54-56
91-463 Łódź

Biuro w Krakowie

577 680 444
ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 51
30-644 Kraków
  • Referencje
  • Kariera
  • O nas
  • Kodeks etyczny
  • Polityka plików cookies (EU)

Polityka prywatności | Regulamin

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Connecto sp. z o.o. | KRS 0000237462 | NIP 6443243561 | Kapitał zakładowy 55.000,00 PLN
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}